NukeBoards

Rozrywka - Moje pracki 3D - ost. akt. 16.09.06

Ozi - 17-09-2006, 20:19
: Temat postu: Moje pracki 3D - ost. akt. 16.09.06
Od jakiegoś czasu majstruje przy 3dsmaxie :) (chyba miesiąc) chciałbym wam zaprezentować moje pracki, cały czas się ucze jego obsługi (już znam 3 skróty klawiszowe :lol: ) no więc oglądajcie i oceniajcie, co wam się nie podoba i wymaga poprawy, i tak nie poprawie :P ale przy następnej pracki będe omijać dany błąd. A i robie mniej szczegółowe modele bo na przykład przy robieniu pistoletów zaliczyłem z 8 resetów :doubt: , ale staram się nie poddawać mojej maszynce.

Posegregowane według czasu, czyli najpierw to co najwcześniej zrobiłem

Moje biurko

Zielony miecz

Pistolety

Felgi

Mapa
Mapa <google video>

Temat będe cały czas aktualizował, a że ostatnio mam natchnienie jakieś, to możecie oczekiwać kolejnych projektów

oceniajcie
Tasmpol - 17-09-2006, 20:47
:
Te pistolety... za długie, w dodatku jeden wygląda jak skrzyżowanie uzi ze zwykłym pistoletem :) Nawet fajne, ale to ciągle jest proste i słabe.
Temporal - 18-09-2006, 19:56
:
Powiem tak: pokaż siatkę :P
Ozi - 18-09-2006, 20:06
:
E po co ci siatka ?
Jakim - 19-09-2006, 15:17
:
Zapewne, żeby potwierdzić, że to naprawdę są Twoje prace ;) .

Prace ładne, tylko brakuje jakiegoś... wykończenia.
jarlfenrir - 19-09-2006, 16:51
:
Jakim napisał/a:
Zapewne, żeby potwierdzić, że to naprawdę są Twoje prace ;) .


Taka siatkę, to byle grafik może dodać na dowolną pracę.
Temporal - 19-09-2006, 19:43
:
Fenrir napisał/a:
Taka siatkę, to byle grafik może dodać na dowolną pracę.

Heh czy ja wiem to raczej da się odróżnić.

Jakim napisał/a:
Zapewne, żeby potwierdzić, że to naprawdę są Twoje prace .

No ogólnie to tak ale także do zobaczenia bubli w siatce bo wątpliwości nie mam co do autora.
Ozi - 19-09-2006, 20:56
:
Prosze siateczki, zaraz też uploaduje mapke na google.video :) dla tych co ściągać nie lubią.

http://ultrashare.de/f/3451/screeny.rar.html
Temporal - 20-09-2006, 17:15
:
W niektórych miejscach zagęsto a efektu lepszego nie widać. Wsumie jak bawisz się tylko w renderki a nie w wsadzanie modeli do gier itp to niby takie błędy siatki nie szkodzą (jak coś wygląda dobrze to jest dobrze) ale lepiej wyrobić sobie nawyk dobrze rozłożonej siatki... a no i czas renderu ktrótszy.

PS. Jak bawisz się meshmothem/turobsmothem to buble w siatce mają znaczenie.