NukeBoards

Rozrywka - Ile MB zajmowała Wasza największa gra?

tom-91 - 28-10-2006, 22:23
: Temat postu: Ile MB zajmowała Wasza największa gra?
Ile MB zajmowała największa stworzona przez Was gra? Ciekawe kto okaże się rekordzistą i ile zajmuje jego mega-produkcja.


Ja na razie nie mam się czym pochwalić, bo poza kilkoma grami, które stworzyłem w dzieciństwie, i których rozmiaru już oczywiście nie pamiętam ( na pewno nie przekraczały 2 MB ) nie mam właściwie żadnych osiągnięć. Gra nad którą obecnie pracuję zajmuje JUŻ 30MB, a nie jestem jeszcze nawet w połowie prac nad nią, ale to się oczywiśvie nie liczy. Chodzi o skończone gry.
Slawo - 28-10-2006, 22:33
:
2-3MB, czyli o 1MB poza standard do przyjęcia,

ale jakbym chciał to mogę zrobić 1GB - tylko kto taką grę pobierze przez http ???

Nie jest sztuką kolego zrobić jak najopaślejszą grę, ale jak najmniej opasłą - wtedy ilość internautów co ją pobiorą będzie 100x większa niż gry 10MB.
Mateusz - 28-10-2006, 22:36
:
Gra robiona za starych czasów, pierwsza gra która miała
ponad 15 leveli... waga? Ok. 170 MB. Tak, tak, co level
cała piosenka w .Wav, bo w końcu tylko taki format TGF
obslguje... :P
morty - 28-10-2006, 22:39
:
Moje dwie poprzednie gry miały rozmiar 4 i 5 Mb. Sam program bez muzyki miałby nieco więcej niż połowę tego, ale takie są wady empetrójek niestety... Generalnie im więcej tym gorzej, szczególnie jeśli chodzi o utrzymanie serwera.

Frikika, który zajmował 4Mb trzymałem na własnym serwerze. Niestety kiedy zaczęło go pobierać dużo ludzi, transfer wzrósł mi do 3 Gb dziennie. Gdyby gry miały kilkadziesiąt megabajtów to bym się chyba nie wypłacił :)
Minty - 28-10-2006, 22:39
:
http://romanx.webd.pl/nb/viewtopic.php?t=589 - 86 MB by misieksamgame :)

31 MB zajmuje nieskompresowane Vectro 2 Demo, prawdopodobnie pełna wersja osiągnie 36-37 MB. Przyczyną jest duża ilość muzyki i dźwięków (17 MB).

I to wcale nie jest dobrze :P
Mateusz - 28-10-2006, 23:57
:
Czyli póki co wygrywam! :D Ciekaw jestem kto przebije Ala Mafia... xD
Przypominam, do pobicia 170 MB ;)
msg - 29-10-2006, 00:02
:
Pierwsza oficjalna wersja mojego pierwszego edukacyjnego programu o XVII wieku zajmowała 230 MB. Strasznie dużo.
A IWS zajmuje spakowany 86 MB ale rozpakowany 180 MB.
Fanotherpg - 29-10-2006, 00:07
:
Temporala T2 beta wersja spakowana najlepszą komresją 120 MB czyli Cię pobił rozpakowane 172 MB a raczej dokładnie 181 014 528 bajtów i to wciąż nie dokończona gra.. Ale to rozmiar się nie liczy tylko grywalnośc np.: CT:FW będzie mieć około 1 MB góra 5 jako samodzielna...
Fadex - 29-10-2006, 11:11
:
10 mb, Aquanoid 2. Hm, ja jakoś nie przepadam za "dużymi" produkcjami :P

Ale mój kolega też dawał piosenki w wave'ach i jego projekt miał 340 mb xP
Fanotherpg - 29-10-2006, 14:55
:
A jak by co to w 99% duża obszerność aplikacji nie świadczy o jej jakości, ale o nieumiejętności kodera w obsługiwaniu się klikami..
Michal 17 - 29-10-2006, 16:09
:
Moja spakowana miała nie wiem ile, ale wiem że mój rekord to 6 mb :P
Jaklub - 29-10-2006, 16:34
:
1. Foxy Schizo (stare demo) - 8mb (bez mp3 - 3mb)
2. Shoball 2 - 7mb (bez muzyki - 5mb)
3. JPacman 2
Jakim - 29-10-2006, 19:41
:
"Rekord" 1,57 MB (spakowane, rozpakowane - ok. 4 MB) - Village Builder.

Biorąc pod uwagę, że pusty plik *.exe stworzony w GM ma już ponad 1 MB.