NukeBoards

Pomysły i scenariusze - [Inna] Miasto umarłych

Fanotherpg - 23-12-2006, 14:31
:
Ja proponuje zaktualizować pierwszy post z zmianami wprowadzonymi i aktualizacjami w fabule..
Vital - 23-12-2006, 16:25
:
...właśnie:) A co do gry którą Sebolu pokazałeś,to takie żeczy na luzaczku zrobi nawet początkujący grafik;) .Po świętach zrobię kilka sprajtów,takich właśnie żeby inni mogli się dostosować.
Sebol - 24-12-2006, 00:01
:
Racja... poprawię jutro pierwszy post, żeby było wszystko dobrze.
Jakim tworzy bardzo dobrą i klimatyczną muzę. Dostałem od niego kawałek który zrobił i pasujący do gry. Potrzeba grafiki i kodu. Ja mogę zrobić podstawowe elementy i jakieś tam efekty, ale chcę, by też ktoś zrobił efekty rozbryzgu krwi itp. Wiec ja zrobię teraz część silnika.

Podzielimy się z pracą. Ja zrobię trochę kodu. Jeszcze jednego kodera od efektów by pasowało znaleźć, bo będzie tak, że ja zrobię elementy podstawowe, a ktoś efekty i dopieszczanie. Przydali by się też map-makerzy którzy znają się na tym dobrze i potrafią składać mapy. Niby fajne i łatwe zadanie, a jednak wymaga trochę doświadczenia. Ja lubię robić mapki, ale mogłoby nie wyjść zbyt fajnie.

Słuchać mnie ludzie:
Jeśli ktoś chce pomóc przy projekcie, to niech pisze. Niech napisze też w czym jest dobry.
Potrzeba 1 kodera lub dwóch. Zależy co kto umie. Jednego lub dwóch grafików. Muzykę już mamy, o ile Jakim się zgodzi :) Potrzeba też jedną osobę do myślenia nad zadaniami, potworami i różnymi takimi. Oczywiście cały zespół będzie też wymyślał, ale ta osoba będzie gromadziła pomysły i je ładnie sklejała.

Chętni niech się zgłoszą. Patrzcie na poprzednie posty! Jeśli widzicie, że dwóch się zgłosiło na jakieś stanowisko to się nie zgłaszajcie dopóki nie napiszę, że się zwolniło miejsce. Taka grupa na pewno utworzy projekt w 100%. POZDRO!

Poprawione. | RomanX
jarlfenrir - 24-12-2006, 03:50
:
Mógłbym spróbować się jako koder od efektów. Jak CP jeszcze istniało, moja (niedokończona wtedy) gierka Bloody Blade była zachwalana właśnie za efekty.
Najwyżej zwolnię miejsce.
Minty - 24-12-2006, 11:02
:
Po zakończeniu prac mogę dodać system graficzny OmegaFX - przygotujcie miejsce na guzik 32x32 w opcjach (jakby ktoś chciał to wyłączyć) :)
jarlfenrir - 24-12-2006, 21:53
:
Jeszcze tylko pytanie: w jaki programie to robimy?
Minty - 24-12-2006, 22:22
:
Ma ktoś MMF2? Jeśli nie, to czy ma ktoś MMF? Jeśli nie, to TGF... ot, filozofia.

BTW, swoją partię scenariusza chciałam obrobić w detale i wysłać na inny serwis, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu Sebol?
Sebol - 25-12-2006, 01:41
:
Oczywiśnie że nie mam nic przeciwko :D

Teraz wracając do projketu.
Mam tu taki filmik z miasta duchów (Prypyat) czyli Czarnobyl. Chciał bym aby był podobny klimat w Grze. Filmik mozecie ściągnąć STĄD
Moze niektórych zachęci do współpracy :)
jarlfenrir - 25-12-2006, 02:22
:
RomanX napisał/a:
Ma ktoś MMF2? Jeśli nie, to czy ma ktoś MMF? Jeśli nie, to TGF... ot, filozofia.


Więc ja mam TGF-a.
dudziak - 17-03-2008, 21:27
:
Widze ze ciekawa fabuła. tez moglbym sie wtracic. tak sie sklada ze ostatnio klikowalem cos podchodzącego pod temat. i jak narazie dobrze mi idzie. tworze w tgf.

strzal 360
wszystkie podstawowe wartosci strzału(moc, czestotliwosc predkosc pocisku itp)
grawitacja i inna podstawowa fizyka
animacje

[ Dodano: 17-03-2008, 21:28 ]
heh;] wlasnie zauwazylem ze temat byl ciągniety w 2006 roku;] to nic, i tak sie biore za ta gre
Sebol - 18-03-2008, 14:27
:
Tak więc powodzenia! Z chęcią zagram gdy wyjdzie.
Minty - 18-03-2008, 15:48
:
Pomysł ma półtora roku i wciąż sprawia dobre wrażenie - to chyba dobrze? Z chęcią pomogę (pomożemy :) ), gdy pojawią się problemy. Równie chętnie zagram :)
Sebol - 18-03-2008, 20:02
:
No własnie. Pomozemy z chęcią. Bo to naprawde wielki projekt jak na jedną osobe. Cały ten ogrom miasta np. Chyba ze tego unikniesz w jakis sposób i zrobisz bardziej liniowo. Tak czy inaczej to naprawde wiele roboty. Najgorsze to jest tworzenie mapy... Niby to przyjemnosc ale trzeba tez ciagle cos rysowac do niej. Jak by cos to pisaj na forum a napewno wielu chetnych bedzie do pomocy.
dudziak - 19-03-2008, 14:55
:
w sumie mapa to narazie najmniejszy problem. bedę ja robil mapmakerem (po wczesniejszym przerobieniu) ktorego kiedys dawno zrobilem i nie mialem okazji wykorzystac. bede umieszczal mapy w grze albo przez ini+ albo po prostu po zrobieniu wstawie calosc jako obiekt tla badz obiekt aktywny.:)
Kuc - 03-04-2008, 07:01
:
Cytat:
kilku grafików, koderów

Wystarczy jeden koder. Ale musi być super tak jak...