NukeBoards

Bitwy - Pomysły na Bitwy

k@rgul - 16-10-2005, 12:16
:
Chyba zaczne wypuszczać serię komputerowych komórek.

K@rgul A600
K@rgul X230 itd. :badgrin:
Fred - 16-10-2005, 12:20
:
Ja wypuszcze Fokie Engejdż :D :D:D. Userzy, przemyślcie sprawe batali komórkowej :) Naprawde fajny pomysł.
Pentagraf - 16-10-2005, 19:48
:
1) Gra typu Platform Challenge.

Platformówka z 1 etapem, ale o jak najwyższym stopniu trudności (oczywiście musi być możliwa do przejścia), taka która doprowadza do czarnej rozpaczy, przy kolejnej, 20 nieudanej próbie dojścia do końca :D . Jednym słowem, gra wymagająca małpiej zręczności i chirurgiczej precyzji :)

2) Gierka z serii Escapów.

Rodzaj przygodówki. Widziana przeważnie z prespektywy pierwszej osoby (tj. oczami bohatera). Znajdujemy się w jakimś pokoju, pomieszczeniu, itp. a naszym zadaniem jest wydostanie się. Trzeba szukać poukrywanych przedmiotów i kombinować jak je użyć.

3) Coś w stylu Hapland

Zasada to akcja -> reakcja. Mamy jakieś otoczenie i np. ludzika albo kulke, czy cokolwiek. Należy zmieniając otoczenie, doprowadzić do serii zdarzeń, któreych skutki poprowadzą bohatera do celu. Mętnie opisane, bo ciężko to właściwie opisać, ale zajżyjcie tu to skumacie o co mi mniej więcej biega :)
Tasmpol - 16-10-2005, 19:53
:
Hapland - świetna gra, po kilku godzinach przeszedłem 1-szą część, ale drugiej - już nie :) BTW. trudno zrobić taką grę w klikach, potrzeba chęci, umiejętności itp. Podobnie jak The Incredible Machine, trudno taką grę zrobić, ale jest to możliwe.
Pentagraf - 16-10-2005, 20:03
:
No chęci i umiejętności to trzeba, aby zrobić jakąkolwiek gre :) A zrobić wcale nie tak trudno, w końcu nie musi być aż tak rozbudowana jak wspomniany Hapland.

Swoją drogą od Hapland, bardziej mi się podobają gry Eyezmaze. Takie coś już by było znacznie trudniej zrobić.
Mr Knife - 04-11-2005, 18:14
:
Czas na kilka moich propozycji:

a) gra z ograniczeniami ( dość sporymi ):

- bez obiektów aktywnych, same drawline i liczniki
- zbudowaną na samych Edit Object'ach i oczywiście licznikach
- z jak najmniejszą liczbą obiektów

b) program:

- program do komunikowania się ze sobą ( proste gg, czat, czy co tam jeszcze wymyślicie )
- parodia systemu
- edytor Quizów
- jakiś instrument muzyczny
- programik z kodami do gier

c) różne:

- może filmik? - wiem, że to już było, ale wielu to omięło, np. ja
- scenariusz
- symulacja forum ( może być parodia ) - chodzi o sam mechanizm, bez komunikacji przez net, ani jakiejś ekonomicznej

d) tematyczna:

- planszówka ( chińczyk :) )
- karcianka
- celowniczek
pepe9donkey - 04-11-2005, 18:49
:
A może jakąś abstrakcję?

- gra z widokiem od dołu?
- symulator życia dżdżownicy?
Kurczak - 04-11-2005, 19:14
:
Kurczak ™ proponuje:
- symulator komórki, ale takiej z zielono-czarnym wyświetlaczem
- parodia czegokolwiek :P
- symulator instrumentu
Fadex - 04-11-2005, 21:41
:
Arkanoid lub ekonomiczna!
8)
Natie - 04-11-2005, 22:48
:
Może mini-przygodówka? Mini czyli nie za dużo pomieszczeń itp.
Tasmpol - 04-11-2005, 23:19
:
Hy hy, właśnie przystępuję do tworzenia takowej gry :)
Według mnie, to lepiej zrobić coś prostszego, breakout to wcale nie zły pomysł. Ekonomiczna - zły. Albo grę w podryw, tak! x] Tyle że bez tego na końcu ;)
Cage - 05-11-2005, 12:10
:
Ja jestem zdecydowanie za arkanoidem - temat dość prosty = sporo biorących udział, ale daje też spore pole do popisu. Nie jest to tak trudne technicznie a gierke fajną można zrobić :)
Natie - 05-11-2005, 15:44
:
Arkanoid to dobry pomysł, ale może zamiast pomysłów klasycznych na początek pobawimy się w jakiś gatunek? Przygodówka/Logiczna? Za takimi gatunkami obstaję.
NeTRaY - 05-11-2005, 17:31
:
dopuscie do batalii osoby programujace... pozwolcie pisac w czym sie chce... takie moje zdanie
Tasmpol - 05-11-2005, 17:51
:
Hhhh... NeTraYu (jeżeli naprawde nim jesteś), zwykle stworzenie gry przeciętnemu programiście zajmuje conajmiej kilka lat. A Bitwy trwają jakieś... 2 tygodnie?

/No, nie przesadzajmy z tym czasem; RomanX/