NukeBoards

Pomysły i scenariusze - Gra [pierwsza w życiu]

OrioN_93 - 04-04-2007, 15:42
: Temat postu: Gra [pierwsza w życiu]
Mam pytanie chciałbym zrobić jakąś grę w TGF ale nie wiem o czym. Jakie gry najprościej sie robi?? Bo to będzie moja pierwsza... według mnie chyba wyścigowe, nie ?? Ale sam nie wiem która najprościej mi przyjdzie?

Od razu jeśli możecie, to tak dokładniej opisać o czym ma być...

Poprawione (Staraj się pisać poprawnie, bo warny polecą :) ). | Fred

Fadex - 04-04-2007, 15:56
:
Polecam raczej jakąś strzelankę z widokiem od góry. Na początek nie potrzeba Sztucznej inteligencji przeciwników. Staraj się tworzyć własną grafikę i nie korzystać z już gotowej. I nie rób tak "Która najprościej mi przyjdzie", bo to nic nie da. Nad każdą pożądną grą trzeba długo pracować. Powodzenia :)
OrioN_93 - 04-04-2007, 16:08
:
Dzieki

tylko mi chodzi o to ze nie wiem czy z trudnijssza sobie bym poradzil czy w ogole sobie poradze...



zrobie strzelanke bo i tak ja wole :P
Minty - 04-04-2007, 17:47
:
Widok z góry jest najbardziej elastyczny. Możesz zrobić w tym stylu bardzo prostą (pierwszą) gierkę, albo rozbudowanego RTSa (jak ścierpisz ;) ). Strzelanka to IMO dobry wybór na początek. Osobiście zaczynałam od strzelanek przewijanych i platformówek.
Tasmpol - 04-04-2007, 19:46
:
Na początek - arkanoidy i pongi. :)
Mateusz - 05-04-2007, 00:11
:
... również polecam strzelankę. Tutaj masz kilka AI do wyboru.
' http://romanx.webd.pl/nb/viewtopic.php?t=764 '

AI by Big Smoke jest poniżej średniej, ale bynajmniej działa i jak na pierwszą
grę spokojnie ci starczy [ ja robie już swoje -naste gry i cały czas z niego
korzystam ;D ]
elo, pozdro 600
Stankol - 05-04-2007, 00:25
:
http://romanx.webd.pl/nb/viewtopic.php?t=986 - mój kurs na temat "pierwszej strzelanki". Przyda się?
OrioN_93 - 05-04-2007, 12:09
:
o kurcze jacy Wy mili :D

wszystko sie przyda bardzo!

Wielkie Dzieki

jest problem zaden linkow nie jest juz aktualny :( gdyby ktos mogl wrzucic AI Bog Smoke na jakis server byl bym wdzieczny
Fanotherpg - 05-04-2007, 13:29
:
http://members.lycos.co.uk/rsthp/kursy/37.html
http://members.lycos.co.uk/rsthp/kursy/31.html
http://members.lycos.co.uk/rsthp/kursy/28.html
http://members.lycos.co.uk/rsthp/kursy/25.html
http://members.lycos.co.uk/rsthp/kursy/18.html
http://members.lycos.co.uk/rsthp/kursy/11.html
http://members.lycos.co.uk/rsthp/kursy/7.html

Takie kursy które mogą ci pomóc.. Linki aktualne.. Część do strzelanek od góry część do platformówek a część ogólna (np. jak dodać muzykę MP3..)
OrioN_93 - 05-04-2007, 14:00
:
łooo kurcze jakie fajne kursy .... :D

No to ja Bardzo Ładnie Dziekuje


Dzieki Wam jeszcze na pro wyjde :P

no mam nadzieje ze teraz to juz zrobie gierke...

moze nie na ta batalie ale na nastempna. O ile bedzie prosta :P

PS co ile jest batalia?? co miesaic ? nie wiem czy gdzies to pisalo czy nie :/
Stankol - 05-04-2007, 14:04
:
Mniej/więcej co miesiąc. Ale np. te dwie ostatnie były co tydzień gdzieś ;) . Słuchaj, tak na przyszłość - zamiast 17 prestiżu (które w sumie tracisz) daj pomagaja - nic nie tracisz, a osoba się bardziej cieszy ;)
Fanotherpg - 05-04-2007, 14:27
:
Już ma 80 prestiżu z 4 xD.. Cieszymy się, że możemy Tobie pomóc i mamy nadzieję, że z tej pomocy skorzystasz i będziesz tworzył gry.
OrioN_93 - 05-04-2007, 15:12
:
no wlasnie co do tych pkt prestiżu pierszy raz sie z nimi spotykam chodzi dzialam na wielu forach i nie bylem piewien czy ode mnie wtedy sie zabiera jak dodam czy nie wiec wpisalem 100 pkt ...

Bardzo dzikuje Ci Fanotherpg za 80 pkt

chcialem dodac pomogl ale nie moglem znalesc nie wiem czy na tę chwile osleplem czy co ale szukalem i nie moglem znalesc :P

tez mam nadzieje ze bede tworzyl gry ..... zaraz sie zabiore tylko pierw wszystko przeczytam a nie wiem czy sie uporam dzis bo rodzice narzekaja na kompa :(

ale jutro mam nadzieje ze stworze jakas banalna gre a potem sie naucze lepsze



Kod:
Nowa gra button clicked> jump to level gra
--------------------------------------------------------
Najlepsze wyniki button clicked> jump to level hi score
--------------------------------------------------------
Koniec gry button clicked> end game




no zrobilem wszystko do tego miejsca bo o co biege to ja juz nie wiem w tym etapie
Zdunek - 07-04-2007, 18:59
:
Jeśli masz problem, wal na GG. Chętnie pomogę :P

Poprawione. | RomanX