NukeBoards

Ukończone - PIXI

PAWEŁ - 11-12-2005, 14:06
: Temat postu: PIXI
Siema

Kiedys tworzylem taka zrecznosciwa(logiczna?) gierke o nazwie PIXI.
Gra polega na zbieraniu skrzynek a na koniec levelu dojscia do teleportu. Lecz nie bedzie to takie proste!
W wykonywaniu tej czynnosci przeszkadzaja nam roze przeszkody takie jak latajace ostrza itp.

PIXI dostala calkiem pozytywne oceny na niestety juz bylym forum EF...

GRA NIE ZOSTANIE UKONCZONA! Sa niestety tylko 3levele i prawdopodobnie wiecej nie bedzie. Chyba ze gra wam sie bardzo spodoba(w co watpie) to mozecie dawac swoje projekty leveli a ja je wprowadze do gry.
Nie bede dodawal zadnych bonsow itp.

PRACE ZOSTALY PRZERWANE JUZ DOSC DAWNO NA RZECZ Extraterrestrials.

Download:
http://rapidshare.de/file....0.1.8.rar.html

Ps: PIXI jest jak widac jeszcze w stanie "surowym". Wersja 0.1.8 swiadczy o tym ze w grze mialo byc duzo wiecej leveli, bonowsow itp. Dlatego nie myslcie ze jak PIXI jest dosc slabe to Extraterrestrials tez bedzie slabe :]

po prostu od ok. roku lezala na dysku to postanowilem ja pokazac zebyscie mieli w co pograc chociaz przez chwile.. :] Dostala dosc dobre oceny na EF wiec myslalem ze i tu jako tako wam sie spodoba. No ale sciagnijcie nowa wersje i oceniajcie.





Pozdrawiam i czekam na jakies komentarze.

[ Dodano: 2005-12-11, 17:31 ]
Dlaczego nie widze zadnych komentarzy?

OCENIAJCIE!!
Minty - 30-12-2005, 16:47
:
Co by tu napisać? W sumie wszystko było już napisane na EF. Gra fajna, prosta do opanowania, nienajbrzydsza... musiałbyś dokończyć tą grę, żeby mieć więcej komentarzy xP
PAWEŁ - 01-01-2006, 19:20
:
A jednak ktos odpisal... <lol>
Watpie zebym ja skonczyl. Teraz wystarczy dorobic "tylko" kilkanascie poziomow a ja nie mam pomyslow. Ale ciesze sie ze gra jako tako sie podoba. :]