NukeBoards

Ukończone - Anhalor 0.8.1 GN

Temporal - 26-09-2007, 17:07
: Temat postu: Anhalor 0.8.1 GN
Nazwa: Anhalor 0.8.1 GN
Gatunek: Silnik cRPG
Grafika: Temporal
Muzyka&Dźwięki: Kradzione
Edytor Gier: MMF2

Opis: Silniczek na ktorym powstanie "Duster". Wersja ta zawiera podmienona grafe na oficjalna i ma troche mniej bledow. Jak ktos nie lubi silnikow bo sa nudne to ta aplikacje moze potraktowac jak gierke wkoncu mozna stoczyc pojedynek.

Download: http://www.kalisz.mm.pl/~kain/download/Engine.rar
Screen'y:
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen2.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen3.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen4.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen5.png

Pozdrawiam zjadajcie chleb
Fanotherpg - 26-09-2007, 18:15
:
Beta o której pisałem na FG. Szkoda, że nie poprawileś kilku rzeczy, ale jest dobrze ;)
Stankol - 26-09-2007, 19:02
:
Hm... kursorek masz zmienić, ale już!
Temporal - 27-09-2007, 09:18
:
eee oprocz screenow jest jeszcze download a co do kursora to jest wlasnie ta czesc grafy ktora nie jest podmieniona :D a co nie podoba sie? taki kliamtyczny jest :D
Fanotherpg - 27-09-2007, 12:01
:
Co do bety chodziło mi o to, że to ta nowa wersja anhalora czyli ta graficzna.
A co do braku poprawek chodziło mi właśnie o te szczegóły które zostawiłeś na później (A itemki itd. to nie mogą być rendery?)
orion - 27-09-2007, 14:57
:
Po wyjściu z okienka "Inventory" postacie zmieniają swoje położenie, troche to przeszkadza i "odlogicznia" grę (można na przykład przenieść się do inventa podczas walki i w ten sposób uciec). Nie lepiej zamiast takiego rozwiązania jakiego użyłeś było by zamieścić cały inwentarz u dołu ekranu (z mniejszymi ikonkami), i wprowadzić ewentualnie możliwość zastosowania pauzy by mieć możliwość szybkich zmian w nim podczas walki?
Temporal - 27-09-2007, 16:36
:
Wiec tak do dlugiego ladowania sie przyznaje bez bicia ale pomimo moich prob nie udalo mi sie tego poprawic. A co do zmian pozycji to mam taka wymowke ze po prostu na tym etapie nie zrobilem jeszcze zadnego zapisu danych ale jesli w T2 dzialalo to sprawnie to nie widze przeszkod by tutaj rozwiazac to tak samo po prostu to bedzie w tych ostatnich buildach :P

Jakby ktos mial pomysla jak skrocic to ladowanie z inva do ekranu glownego to niech pisze na moje GG. (Aleks odezwalbys sie wrescie xD)
Fanotherpg - 27-09-2007, 19:35
:
Ładowanie w T2 nie działało prawidłowo...
Temporal - 27-09-2007, 19:46
:
Jak nie? chyba ze chodzi ci o szczegol z kierunkiem ale to kwestia o dodanie kolejnej danej i tyle.
Fanotherpg - 28-09-2007, 14:13
:
Chodzi o pozycje również.
Tasmpol - 29-09-2007, 18:03
:
Ucieszę cię.

To samo, co ci na gadu mówiłem - bardzo fajne i graficznie, i silnikowo, ale trzeba się troche pobawić, by coś wyczarować. ;) No i troche błędów, np z chodzeniem, ale ogólnie czekam na dustera czy coś, na tym enginie. ;)
PoW - 29-09-2007, 18:28
:
Mi się podoba, tylko, że nie bardzo jeszcze umiem w tym wywołać jakiś czar, ale tak to miodzio. I przenikanie się nie psuje, co też jest plusem.
Temporal - 29-09-2007, 19:13
:
Heh a juz myslalem ze jak nowe posty to beda negatywne bo wkoncu sam sie prosilem :D Co do czarow to plik Readme. Powiem tylko tak nabijamy lvl1 wchodzimy do ekranu glownego, wchodzimy znowi do okna ze skillami i nabijamy lvl2 (co dwa level mozna wybrac czary) wychodzimy wchodzimy jeszcze raz i ba klikamy sobie na ikonke czaru jeah mamy czar wracamy do ekranu glownego na klawiaturze od 1 do \ wybieramy ikonke czara ktorego chcemy puscic ( a takze go mamy) i teraz "shift" dla dodania many i prawym na wrogu. Proste nie? Ocziwiscie oprocze tego co napisalem tutaj zachecam tez do Readme.
Jedrek - 29-09-2007, 21:23
:
Ładnie, zastosujecie to w jakichś grach? :P
Temporal - 29-09-2007, 22:23
:
Patrz zapowiedzi "Duster"