NukeBoards

Nieinteraktywne - WIP Interior

Temporal - 25-10-2007, 20:48
: Temat postu: WIP Interior
Cześć po łlugiej przerwie powracam na scene by malo skormnie pochwalić się nad czym ostatnio pracuję. Mianowicie zamierzam stworzyc vizualizacje blizej nieokreśloneg wnętrza. Praca ta ma wyrobic we mnie skilla odnośnie modelowania, oświetlenia i procesun renderingu. Design aktualnie pomijam bo nie znam sie na tym ale w przyszlosci mam zamiar opanowac rozmieszczenia mebli odpowiednio do wnętrza.

Dobra tu macie prace Vizka
To oczywiscie nie jest finalna wersja i w tym watku mam dawac kolejne coraz lepsze wersje renderów aż uzyskam jakiś zadawalający efekt. Trochę błędów typowo renderingowych jest ale na ten render poświęciłem z 2h więc trochę mało przy moim słabym kompie.

EDIT: Heh stary link wiec macie do porównania nowsze :P Viz 2
msg - 25-10-2007, 21:16
:
Widziałem już tą pierwszą wersję i stwierdzam, że jest o wiele lepiej. W nowszej wersji jest jeden poważny błąd: bumpmap podłogi. W życiu nie widziałem, żeby panele były takie chropowate. Widać to szczególnie koło szafki. Proponowałbym też zmniejszyć nieco doświetlenie od strony okna. Dalej: czy w kącie między ścianą a sufitem coś jest? Bo niezbyt naturalnie wygląda ta szara krecha. Na czym stoi kanapa? Na szkle? (patrz tył). I czemu tam pod ścianą ta nóżka jest półprzeźroczysta? Pusta półka jak narazie nie wygląda efektownie. Ogólnie to duży postęp, ale jest parę krzaczków. A, jeszcze zmnieszyłbym odległość pomiędzy okiennicami (nie oknami).
jarlfenrir - 25-10-2007, 21:26
:
Wygląda całkiem nieźle, zwłaszcza parkiet. Gdyby wywalić tą półeczkę, okna i lampę to można by pomyśleć, że to zdjęcie.
Temporal - 26-10-2007, 15:22
:
O i to mi się podoba zamiast ochów i achóww sokole oko :]. Wiec:
1. Bump maping jest zryty i plus dla ciebie w najbliższym Upie tego nie będzie
2. Co do przepałek w okolicy okien też masz racje co jest spowodowane punktowym swiatlem strefowym ktore mam zamiar zastąpić innym ale w Mental ray'u ciężko będzie w vray'u to bym dal 2 vraylighty w kształcie plane'a i jazda.
3. Brawo także za odkrycie artefakta z czarnymi krawędziami. Cóż jest to wina itnterpolacji nieradiusowej punktów FG. Cóż albo podniosę trochę ustawienia w interpolacji a jak nadal będzie kupa to przejde na radiusy będzie pięknie i bez artefaktów ale liczyć bedzię sie koszmarnie długo i zależnie od sampli może trochę ziarna wystąpić :P .
4. Co do tej sofy to ta podstawa jest chromowana więc błedu z mojej strony nie ma w orginale z takiego materiału jest to zrobione.
5. Szafka jest pusta bo jest :P Jak już wspominałem design w tej pracy się nie liczy tylko modele i sama jakoś rendera.

Troche jeszcze roboty przedemną ale przy moim kompie trudno ukręcić lepsze efekty jeszcze potestuje vray'a i może na nim wyciągne większą prędkość przeliczania GI (rozproszenie światła).