NukeBoards

Pomysły i scenariusze - [Strategia] Koloniści

likop - 23-04-2008, 15:24
: Temat postu: [Strategia] Koloniści
T obędzie opowiadało o kolonistach.
Rok 20XX. Ludzie zaczęli zaludniać dalekie planety. Gracz dowodzi jednym z takich statków- na początku za przyznane punkty kupuje przedmioty które przydadzą się w dalszej rozrywce. Niestety, podczas podróży, statek ,,dostaje" awarii, na wskutek której rozbija się na nieznanej planecie. Ginie większość ludzi i zapasów... Planeta na szczęście posiada atmosferę. Jednak w pobliżu nie widać wody... Ale grozi nie tylko to-w pobliżu widać grupy różnych stworów. Koloniści muszą podjąć ważne decyzje jeśli chcą przeżyć. Gracz wciela się w ich dowódcę, który musi podejmować decyzje dotyczące przyszłości kolonistów. Wybiera miejsca zamieszkania, itd.
Gra jest rozrywana w turach-1 tura to dzień
Gra kończy się w turze 834, kiedy przyleci pomoc.


Gracz co turę podejmuje różne decyzje-badanie gór, wysyłanie ekspedycji badawczych itd.
to może być RPG, lub pseudo-RTS.
Cremmy - 30-05-2008, 18:40
:
Ogolnie pomysl jak pomysl.. Ale najbardziej mnie ciekawi to:
Cytat:
Gra kończy się w turze 834, kiedy przyleci pomoc.

834 tury, zakladajac ze
Cytat:
1 tura to dzień
to ponad 2 lata, a nie wierze zeby komus chcialo sie tyle czasu czekac na ratunek xD
Moze 4 tury to 1 dzien - 1 tura ranek, druga poludnie, 3 wieczor, 4 noc. Mozna by zrobic wtedy rozna zagrozenia o innej porze dnia czy cos xD
Don_Sotto - 12-06-2008, 13:37
:
1 tura to 1 dzień, ale dzień "w grze". Tak przynajmniej przypuszczam, bo rozwiązanie, jakiego się domyślasz, byłoby mało użyteczne.

A pomysł... czy ja wiem? Niewiele szczegółów podałeś, likop.
jarlfenrir - 12-06-2008, 14:05
:
Don_Sotto napisał/a:
1 tura to 1 dzień, ale dzień w grze. Tak przynajmniej przypuszczam, bo rozwiązanie, jakiego się domyślasz, byłoby mało użyteczne.

A pomysł... czy ja wiem? Niewiele szczegółów podałeś, likop.

Jemu chyba chodizło raczej o to, ze gdyby ratunek miał nadejść dopiero po dwóch latach, to koloniści raczej zaczęli by kombinować jak tu zwiać, niż jak tu się utrzymać :/
likop - 14-06-2008, 16:38
:
Zresztą ratunek byłby w pełni nieoczekiwany. A wcześniej gracza czekają inne atrakcje-takie jak brak wody, żywności, ataki dzikich zwierząt i ludzi i. nne.

Myślę że 2 tury-1 dzień to niezły pomysł. Ale nie jest dobry. Raczej taki średniawy.
Wirtualność - 14-06-2008, 18:56
:
Przecież na różnych planetach dni wyglądają inaczej. Hm?
Ja utrzymuję za: 1 tura - 1 dzień. Powód - powyżej.