NukeBoards

Scena - Data wydania / Cena MMF2 (TGF2)

BROO - 24-01-2006, 20:52
: Temat postu: Data wydania / Cena MMF2 (TGF2)
Kiedy należy spodziewać się wydania pełnej wersji MMF2 (TGF2) i jaka jest przewidywana cena tych produktów?

Spolszczona wersja odpowiedzi z CT:

Spodziewamy się, że będą na sprzedaż przed końcem marca. Ceny będą porównywalne do aktualnych cen MMF.

Przypominam, że aktualne ceny MMF to:
:arrow: 99$ za wersję standardową
:arrow: 399$ za wersję profesjonalną

/Przekolorowane; RomanX/
bmatrix - 24-01-2006, 21:38
:
399$ za professional!! Heh, "troszkę" drogo. W ogóle drogi on będzie. Chociaż pewnie i tak po jakimś czasie będzie to można pobrać za darmo ;) .
Slawo - 24-01-2006, 22:03
:
A po co Wam nowa wersja ?
Jak mam np. ofisa 2000 to po co mi ofis 2005 czy 2010 ?
Rozumiem, że usuną błędy dodadzą kilka nowych opcji, ale, żeby za to płacić tyle kasy po raz drugi ?
Update powinien być i powinien kosztować grosze... tzn. centy :D

PS. BROO możesz nie pisać ŻÓŁTYM ???? Nic nie widać i trzeba podświetlać myszką, żeby odczytać :(
Tasmpol - 24-01-2006, 23:31
:
Dodaj, jak kupić. Bo mam odłożone pieniądze akurat na MMF2 Standard.
k@rgul - 24-01-2006, 23:34
:
Za taką kasę wolę sobie kupić jakąś kartą graficzną, trzeba będzie skądś to załatwić...

Na dzień dzisiejszy wersja standard to ok. 320 złote...
zetcom - 25-01-2006, 13:19
:
Dobrze by było, jakby jakieś porządne wydawnictwo w polsce zajęło się książką "Make game in minutes". Przydałaby się chociaż taka książka, bo MMF2 gdzieś się napewno wykombinuje :) .
Natie - 25-01-2006, 13:57
:
Troche duże ceny, ale cóż, czasem trzeba poświęcić troche kasy :P W przeliczeniu wychodzi:
3.09 * 99 $ = 305,91 zł !
3.09 * 399 $ = 1232,91 zł !
Chyba Pro nie jest w moim zasięgu... :|
Slawo co do twojej wypowiedzi -możesz masz racje co do Office'a - ja mam office 97, ale MMF to co innego według mnie, i trzeba jakoś kupić te mmf 2 ;]
NeTRaY - 25-01-2006, 14:34
:
mmf pro nie jest az takie drogie.

bo kupujesz je zakladajac, ze chcesz sprzedawac gry.
robiac gre po 20$

400/20 = 20 wiec zwraca sie po sprzedaniu 20 kopii gier... czyli smiesznie tanio. Oczywiscie jezeli masz zamiar sprzedawac, jak nie to po to jest standard...
Natie - 25-01-2006, 14:54
:
W sumie masz racje, dobrze by było gdyby zrobili upgrade z standard na pro ( tak jest chyba z MMF 1 i TGF1 ) bo po oswojeniu się z MMF 2 i wypuszczeniu pare gier freeware można by już wziąść się za tworzenie komercyjnych gier :D
Minty - 25-01-2006, 17:14
:
MMF2 Standard kosztuje tyle, ile 2-3 porządne gry i daje podobną radość :) więc gdyby oszczędzić na tych 2-3 grach, to jest kasa ;)
NeTRaY: raczej musiałoby to być $5, ale i tak jest to opłacalne :) 80 kopii i jest zwrot. Teoretycznie, bo jeszcze koszty dystrybucji i w ogóle :P
Dark Eye - 26-01-2006, 17:12
:
Taa, da nam pełną wersje odrazu z rozszerzeniami, bibliotekami, wejściami, wyjściami i nowymi bajeramy, a to wszystko bedzie zajmowało jedynie 3GB :P :D Oczywiscie spakowane, skonwertowane do instalatora, instalator do instalatora itd...
A teraz poważnie. CT napewno wyda demo lub trial TGF2/MMF2 na swoją strone. A jak nie, to sie pozbędziemy CT ;)
[CIACH!]

PS. Cena dla mnie niedostępna raczej (może jakby program był bez jakichkolwiek bibliotek, kursów, artykułów itp, ale to nie zmieni dużo ceny, a i tak jestem samoukiem ;) ).

/Treść niezgodna z regulaminem podlega usunięciu; RomanX/
Natie - 26-01-2006, 19:38
:
Jeśli już sprzedawać to wolę kupić oryginał... :P
ciapek - 28-09-2006, 10:26
:
Hmm... Może jakbym się podszkolił na wersji demo to bym kupił profesjonal.
Minty - 28-09-2006, 11:02
:
Z racji, że nie ma wersji "home" i "pro", dobrze by było, gdyby informacje o wszystkich wersjach znalazły się w jednym miejscu:

Porównanie wersji: http://clickteam.com/eng/compareproducts.php
TGF2: 49 €
MMF2: 99 €
MMF2 Dev: 299 € (drogo :P )
radex - 28-09-2006, 16:25
:
RomanX napisał/a:
Z racji, że nie ma wersji home i pro, dobrze by było, gdyby informacje o wszystkich wersjach znalazły się w jednym miejscu:

Porównanie wersji: http://clickteam.com/eng/compareproducts.php
TGF2: 49 €
MMF2: 99 €
MMF2 Dev: 299 € (drogo :P )


Tylko ja nadal nie wiem czym się różni TGF2 od MMF2 bo jak zainstalowalem demo to wygladaja niemal identycznie