NukeBoards

Bitwy - [Bitwa NB] 27

Vader - 07-06-2011, 19:25
:
No fajnie, to może być zacięta walka :) .
Aleks - 07-06-2011, 19:40
:
Głos na Fadexa za link.
A gra Wrott12 to jakiś horror dla ekologów i zielonych, skąd ten pomysł?
Wrott12 - 07-06-2011, 19:41
:
No właściwie pomysł narodził się z braku pomysłu i z tworzenia mojej głównej gry gdzie ten system ścinania drzew się znalazł :D
Piter - 07-06-2011, 20:14
:
Nie potrafię się domyślić sterowania w grze Wrotta, może mnie ktoś oświecić?
Wrott12 - 07-06-2011, 20:28
:
Ja się pytam kto w dzisiejszych czasach czyta instrukcje dołączoną do folderu!!!!!!'
Chodzenie AWSD, przy domku i drzewku klikasz F, ESC to pojawienie się okienka z zapytaniem o zakończenie gry i liczbą punktów :P
Piter - 07-06-2011, 20:56
:
W mirrorze z FileFactory nie było instrukcji dlatego zapytałem.
Wrott12 - 07-06-2011, 21:03
:
Jest, tylko zapomniałem zmienić nazwy na "Instrukcja" bo nazywa się "Instrukcja Dokument".
Wackyjackie - 07-06-2011, 21:18
:
Architekt? Whatever :madugly: .
xodaxes - 07-06-2011, 21:51
:
Głosuje na fadexa.. lubię takie gry XDD
..A kiedy nowa bitwa jeśli ktoś wie ?
Minty - 07-06-2011, 22:15
:
xodaxes napisał/a:
A kiedy nowa bitwa jeśli ktoś wie ?

Na takie już pełną gębą wakacje, chyba mało kto wyjeżdża na początku lipca, więc powinno być więcej zawodników. Prawda?
xodaxes - 07-06-2011, 22:19
:
Prawda :) ....Już coś tam umiem w mmf2 dev a do wakacji będzie jeszcze lepiej :) ..Wezmę udział w bitwie :)
Neoqueto - 07-06-2011, 22:35
:
Wrott, osobiście mi ta instrukcja nie przypadła do gustu, równie dobrze mogłeś dać wbudowaną w grę (mniej zajętego miejsca [whoa, żal mi 100 kb transferu] i mniej roboty), albo nawet w formie obrazka, albo całkowicie tekstowo, jakby się uprzeć, nie każdemu się chce odpalać ciężkiego Worda i, przede wszystkim, nie każdy go ma.

Na początku Drwal jest nudny i nużący jak flaki z olejem. Rozgrywka jest siermiężnie długa, w większości gra była u mnie zminimalizowana gdy czekałem, aż zapominałem o niej całkowicie. Dopiero gdy mamy już lepsze toporki coś się zaczyna rozkręcać. Graficznie jest okej, dobre, chociaż niekomponujące się z interfejsem i nieco chaotyczne są drzewka i ich kwadratowy styl, dziwi mnie podwójny (lustrzany) pasek postępu, osobiście jeden użyłbym jako np. pasek energii, którą można regenerować śpiąc w domku przez jakiś czas (skoro i tak trzeba w tej grze czekać), mając też możliwość kupienia w sklepie B-Powerów, Trucków, Hustlerów, Voltage'ów, Tigerów, Red-Bulli, czy podobnych, dzięki czemu zregeneruje się nam życie. Przydałoby się, aby tytułowy drwal był barczysty i włochaty (:D). Za mało drwala w drwalu, drewno ścina, ale nie rąbie, chociaż w sumie to jest koksem, bo nosi je w rękach, zamiast na pace. Podoba mi się animacja chodzenia, takie niby nic, ale cukiereczek. Dobrze, że jest menu, lecz przykro, że nie ma w nim wykorzystania jakiegokolwiek systemu zapisu, ale plik INI - jest. Brak dźwięku smuci. Gra trochę się zacinała np. po ukończeniu rąbania drzewa. Ogółem, moim zdaniem ciekawy pomysł (bardzo pomysłowy pomysł), ale być może nie do końca wyciśnięty, czegoś mi w tej grze brakuje, pewnie dlatego, że jest po prostu monotonna i nic się nie zmienia. Fakt, że wszystko jest zależne od nas, jest nie do końca dobry (tak, wiem, że ktoś w tym momencie pomyśli o Minecrafcie, więc napiszę, że Classic jest nudny na single, chociaż tam się przynajmniej mapa losowo generuje, a w Becie są moby, więc wszystko w temacie).

Gra Fadexa podoba mi się ze względu na jej silnik fizyczny. Szkoda, że ma on takie małe zastosowanie, że nie ma w grze paczek całych w styropianie, które nie uszkodzą towaru nawet przy rzucaniu nim nie wiadomo jak. Fajne byłyby też trampoliny, aż się o nie prosi. Ruch jest znakomity, tak samo wysięgnik z hakiem... sorry, szczypcami. A ja tak lubię wszelkie haki i haczyki :/ (popraw to!). Wszystko działa płynnie, nie zauważyłem żadnych (sic!) bugów, a już na pewno nie typowych dla silnika tego typu. Zdarzają się jedynie niedociągnięcia graficzne, na przykład trawa w środku góry. Grafika ładna, pikselowa, ale dopracowana. Irytują nieco właśnie te niedociągnięcia w terenie, lecz epickość helikoptera rekompensuje to z nadwyżką. Nie mamy w grze żadnych dźwięków, lecz za to jest (znajomy) fajny track. Boli brak menu jak w grze Wrotta. W Pack It świetna jest prosta idea polegająca na przenoszeniu paczek z punktu do punktu, jest bardzo podatna na bycie dobrze wykorzystaną, tutaj boli brak trampolinek i smaczków, ale przynajmniej, nie tak jak w grze Wrotta, mamy do czynienia z poziomem zmieniającym się w jakiś sposób.

Wszystkie moje narzekania typu "Skoda, że" można sobie opuścić, bo to przecież bitwa, a nie gra na luzie. Jest pressing.

Ostatecznie - Fadex. Osobiście wolę takie właśnie lżejsze gierki.
Wrott12 - 08-06-2011, 11:02
:
No to już mogę gratulować Fadexowi :D
Ten pasek lustrzany to dlatego że użyłem objektu Sprite bo nie umiałem zrobić aby titled backgound podążał za bohaterem -.-
tracersgta - 08-06-2011, 12:24
:
Powiem tak:

Praca Wrott-a:
Nie znalazłem błędów, niedopracowań, ale rozgrywka nuży... jedyne co robisz to ścinasz te durne drzewa, później idziesz do nieszczęsnej chaty i je sprzedajesz... na dodatek, w trakcie jak mi się drzewa ścinają gadam na gg, i robię inne rzeczy, dlatego zastąp czas na coś innego...
Więc: 6/10

Praca Fadexa:
2 level, błąd grafiki, widoczne niedopracowania, ale dużo lepsza gra niż wrott-a... Fajny system fizyki, przenoszenia... jednak... mogłeś dać jakieś dodatkowe skrzynki... np. metalowa skrzynka, która się nie niszczy, a uszkadza inne szkrzynki... system HP skrzynek... i dużo jeszcze można by było wymyślić...
Więc: 6/10

Identyczne oceny? Hmmm... na kogo zagłosowałem? Na kogoś...
Fadex - 08-06-2011, 14:00
:
Gra z założenia miała być jak najprostsza :) dopracowanie silnika ruchu zajęło mi najwięcej czasu (nawet nie wiecie jak długo musiałem użerać się z odpowiednim odchylaniem helikoptera i szczypiec. I adekwatnym rozłożeniem sił) więc zabrakło na wstawienie dodatkowych elementów i ponadprogramowe testy.

Cieszę się, że się podoba :) szczerze nie planuję dalszego rozwoju projektu. Ot - taka minigierka na bitwę.

@Wrott - nie przesadzaj, w końcu masz mój głos :P