NukeBoards

Ukończone - [Zręcznościowa z wynikami on-line]Space Impact 2

Natie - 15-02-2006, 01:11
: Temat postu: [Zręcznościowa z wynikami on-line]Space Impact 2
Tytuł: Space Impact 2

Gatunek:Zręcznościowa strzelanka kosmiczna

Autor: Fallen Angel/Multimedia Fusion
Grafika: Fallen Angel/Multimedia Fusion
Dźwięk: Litlle Fighter/Death Drome/Rejestrator dźwięku (użyty do wyciszenia ;) )
Muzyka: Alien/MaxSoft/Ahim/ModPlugTracker

Opis:
Dostałam pełne prawo od Funky'ego do stworzenia sequela jego gry. Tak wieć i jest Space Impact 2 z wynikami online. Może się wydawać czasem załatwy a czasem zatrudny, ale starałam sie wyrównać poziom. Powiedzmy że to moja pierwsza gra więc wybaczcie mi błędy ;) Na początku olśniewała gra grafiką, ale uznałam że nie wolno psuć retro style i poszłam za ciosem kontynując retrostylowość po Funkym. Do trzecij części zamierzam sie przyłożyć i będzie można przeączyć styl retro i normalny. A tymczasem miłej gry.
strzałki - ruch
control - strzał
poziomów - 6 (0-5)
bronii : 6 + pomocnicy
opis - bronimy miasta przed asteroidami, używając także zsyłane nam bronie. Budynki mają swoja wytrzymałość [zresztą losową] wiec od razu nie padną, ale lepiej nie pozwolić na zbyt duży ostrzał asteroidami naszego miasta .. i walczyć. Obrona ostateczna czyli własnym ciałem nie przynosi korzyści punktowych. Dodatkowo zrobiłam mniej więcej losowość wyniku żeby nie było powtarzanek.
Zrzuty ekranu:
http://corkin.webd.pl/images/si1.png


Download:
http://corkin.webd.pl/files/SpaceImpact2.zip.

Uwagi:
To wy kierujcie uwagi :)
Qdlaty - 15-02-2006, 08:23
:
Losowa wytrzymałość budynku? Losowe weyniki... :| Czy to aby na pewno nadaje się do wyników on-line? Zagram jak wrócę ze szkoły. Właśnie tam wybywam. Tylko się spakuję. :P
Slawo - 15-02-2006, 10:00
:
Deagle napisał/a:
Losowa wytrzymałość budynku? Losowe wyniki... :|


Losowości jest tam jak jako tako pamiętam jakieś chyba z 10% coś w stylu:
dodaj do wyniku 100+ random(10)

No więc tak, poprawiłem swój rekord, chociaż drżałem aby nie wpaść podczas gry bo ...
od momentu wzięcia broni tej co strzela liniami gróbymi na ekranie monitora jest tyle obiektow, że moje procki 650MHz wymiękają i gra po prostu sobie gra sama - nie nadąża pzrerabiać wciśnięć CTRL itp., ale po jakimś czasie się uspokaja :D
Pzrerwałem to granie ze strachu :D

Gra jest zbyt łatwa a utrudnić można ją b. łatwo - zamiast 250 energii na starcie dać np. 100 lub mniej. Chociaż nie wiem czy i to by utrudniło grę ...

heh, chyba mnie nikt nie pokona :D

200tys.

przy 85 tys. zobaczyłem okienko "brak pamięci wirtualnej" i mała zwiska, ale po 10s ruszyło i o dziwo, grało mi się lepiej :D wyłączyła się muzyka (a raczej dzwięki) i gra przyspieszyła :D Ale i tak mogę grać i grać - ale przestałem bo ile można :D
msg - 16-02-2006, 12:28
:
Bardzo ciągnąca gra, ale grafika zbyt "klasyczna" :P . Powinny być też jakieś eksplozje po rozwaleniu skały.

Grafika: n/d
Dźwięki: 6/10
Muzyka: 8/10
Grywalność: 9/10

Ogółem: 7/10