NukeBoards

Pomoc - [MMF2] Auto update do gry, generator mapy, multiplayer?

Rexu - 01-10-2011, 18:31
: Temat postu: [MMF2] Auto update do gry, generator mapy, multiplayer?
Jak w temacie
1. Jak zrobić że jak np. scrollem (tym środkowym przyciskiem myszki) zmieniać broń itp. Chodzi mi tylko o te zdarzenie ze scrollem. SOLVED!

2. Zrobiłem lock na jednym z obiektów. Teraz jak tego się pozbyć? SOLVED! :D

3. Jak zrobić texture pack do swojej gry? SOLVED!

4. Jak zrobić ze np. zdobyło się broń z 1 poziomu i teraz idzie się na 2. Jak tą broń tam "przezucic"? SOLVED!

5. Czy da się zwiększyć limit obiektów? SOLVED!

6. Mam problem. Chcę przyczepić do ręki mojego ludzika jakiś klocek. No i jak to zrobić?
Chce tak zrobić, żeby się obracała i była w tym punkcie, gdzie jest np. hotspot albo jakiś inny sposób? SOLVED!

7. Multiplayer? Jaki jest najłatwiejszy sposób?

8. Jak zrobić auto-updater do gry. Do mojej by się bardzo to przydało.

9. Jak zrobić generator mapy?

Jestem oszczędny i nie będe spamował. Będę pytał w 1 poście :D
Wackyjackie - 01-10-2011, 18:41
:
1. W tych "zdarzeniach ze scrollem" masz "On mouse whell up/down". Gdy kółko idzie do góry/w dół to dodaj/odejmij od jakiejś wartości przechowującej obecnie wybraną broń.

2. We "Frame Editor" na górnym pasku masz "Arrange>Unlock All".
Rexu - 01-10-2011, 22:54
:
ref. Potrzebuje pomocy z tymi nowymi punktami
Wackyjackie - 02-10-2011, 00:04
:
3. Picture Object, Active Picture Object, Animated Picture Object.
4. Globalne Wartości (Global Values). F1 for help.
5. Da się (w ustawieniach aplikacji, czy tam ramki), ale nie powinno się przekraczać już tego domyślnego.
Rexu - 02-10-2011, 08:10
:
No dobra z 2 punktami sobie poradziłem z twoją pomocą. A punkt 3? Możesz mi to "wytłumaczyć"?
Fadex - 02-10-2011, 08:20
:
Po prostu wczytujesz grafiki obiektem Picture/Active Picture z katalogu z grą, wtedy bez przeszkód można je modyfikować.

Żeby coś wczytać z katalogu z grą nadajesz ścieżkę, przykładowo: ".\obrazek.jpg"; jeśli ma być w jakimś folderze to ".\folder\obrazek.jpg".
Minty - 02-10-2011, 09:56
:
Co do 3: Możesz wzorować się na tym na: http://romanx.webd.pl/?37 - ale prawdopodobnie chodzi Ci o wykorzystanie obiektów aktywnych, a nie Picture, wobec tego: http://romanx.webd.pl/?100
Rexu - 02-10-2011, 15:12
:
Ref. Teraz punkt 6 :P .
Minty - 02-10-2011, 15:15
:
6.
Ustawiaj (poprzez akcje) pozycję klocka na punkt akcji (action point; nie mylić z punktem zaczepienia: hot spot) ludzika. W oknie dialogowym ustawiania pozycji musisz kliknąć przycisk Options i to zmienić lub użyć zmiennych XActionPoint("Active") i YActionPoint("Active"). W edytorze animacji ludzika zmień pozycję punktu akcji na stosowną (ostatni guzik na pasku narzędzi; także Q na klawiaturze).
Rexu - 02-10-2011, 18:35
:
No dobra. Punkt 7 XD
Minty - 03-10-2011, 08:29
:
7.
Mało kiedy wychodzi udana gra multiplayer w klikach, no ale spróbuj użyć rozszerzenia Lacewing; 4 na liście: http://romanx.webd.pl/nb/viewtopic.php?t=3218
Rexu - 03-10-2011, 14:25
:
Nie ma strony takiej.
Znalazlem to
http://www.clickteam.com/...r=163191&page=1
Ale link jest zepsuty ;/.

Słyszałem coś o Mooclick. I teraz nie wiem, z kąd wziąść i co wziąść
Aleks - 03-10-2011, 15:40
:
Mooclicka nie da się "wziąść" on jest domyślnie w MMF2

http://www.clickteam.com/...r=248006&page=1
Rexu - 03-10-2011, 15:51
:
No o Mooclicku wiem :P . Dzieki za lacewinga :) . Hmm... Coś tu nie gra. Instaluje dobrze, ale nie pokazuje mi się w MMF2 że go mam.
Fadex - 03-10-2011, 16:46
:
Być może masz za starą wersję MMFa? Postaraj się korzysta z najnowszej (jeśli nie masz takiej możliwości to nie to forum ;) ).