NukeBoards

Pomoc - [MMF2] Jak Niszczyc 1 obiekt z Grupy

GargulecPL - 22-01-2012, 17:05
: Temat postu: [MMF2] Jak Niszczyc 1 obiekt z Grupy
Tak jak w temacie, jak niszczyć jeden obiekt z grupy bo nie chce mi się tworzyć 50 obiektów aktywnych :S

PS: Jeśli był taki temat to poproszę link do niego
Shivek - 22-01-2012, 17:46
:
Możesz niszczyć przez behaviour, poszukaj koło zmiennych obiektu aktywnego.
Ayth - 22-01-2012, 17:54
:
musisz dać warunek który odnosi się do tego obiektu który ma być zniszczony czyli np.
gracz collision with platforma: platforma destroy i wtedy zniszczy się ta platforma z którą koliduje gracz coś w tym stylu
Wackyjackie - 22-01-2012, 17:56
:
Chyba, że ma być niszczony jeden jakikolwiek. To dodaj do zdarzenia "pick an object at random". Sprecyzuj.
Minty - 22-01-2012, 18:01
:
Wackyjackie napisał/a:
Sprecyzuj.

Ditto.
Naprawdę nie czaję, co niszczenie obiektu z grupy ma wspólnego z tworzeniem mnóstwa obiektów. Jakieś detektory, czy coś? :P
GargulecPL - 22-01-2012, 20:27
:
Chodzi mi o to że mam np: żołnierza i jak kliknę na niego to on się niszczy ale ich jest grupa 50 skopiowanych (nie sklonowanych) a niszczy się tylko ten na którego kliknę
Fadex - 22-01-2012, 20:28
:
Mouse click on an object (żołnierz) -> żołnierz destroy.

Za wielkiej filozofii to tu nie ma.
GargulecPL - 22-01-2012, 20:34
:
Fadex napisał/a:
Mouse click on an object (żołnierz) -> żołnierz destroy.

Za wielkiej filozofii to tu nie ma.

Fadex aż takim noobem to ja nie jestem żeby tego nie wiedzieć.
Źle mnie zrozumiałeś mi nie chodzi o samo kliknięcie i zniszczenie tylko ach...
przeczytaj temat jeszcze raz
Ayth - 22-01-2012, 20:59
:
Cytat:
Źle mnie zrozumiałeś mi nie chodzi o samo kliknięcie i zniszczenie tylko ach...
przeczytaj temat jeszcze raz
z tego co napisałeś w całym temacie można wywnioskować tylko to co wywnioskował Fadex ;>


PS. jesteś Noobem :P
GargulecPL - 22-01-2012, 21:11
:
Skoro tu nie znajdę pomocy to nie będę jej tu szukał
Wackyjackie - 22-01-2012, 21:38
:
Sprecyzuj pytanie, nic więcej. Nie jestem w stanie pojąć jaki jest twój problem.

@Klo -__-'.

A czekaj - klikasz jeden obiekt i wszystkie się niszczą? Ustaw jakąś flagę innego obiektu na ON, a gdy flaga jest ON -> niszcz te obiekty. Potem tylko przywróć flagę.
Fadex - 22-01-2012, 22:29
:
Doprecyzuj pytanie. Przedstaw dokładnie sytuację i efekt, jaki chcesz osiągnąć. To chyba oczywiste, że mając bardzo ograniczone informacje od Ciebie i "przykładowy przykład" mogłem odnieść się tylko do niego?
Minty - 23-01-2012, 11:13
:
Aha, masz 50 obiektów: Obiekt1, Obiekt2, Obiekt3... Obiekt50. Chcesz po kliknięciu na Obiekt# niszczyć Obiekt#. Właśnie tak zrób. Zrób zdarzenie z warunkiem kliknięcia na obiekt grupy i wsadź akcję Destroy w kolumnie grupy :P
GargulecPL - 23-01-2012, 14:36
:
Po prostu chodzi mi o to że chce zrobić np minecraft'a i tworzę obiekt aktywny nazywam go "Ziemia" i jeśli kliknę na obiekt to on się niszczy(to to umiem).I chce wypełnić podłoże klockami ziemi ale nie chce mieć Ramki zapchanej obiektami "Ziemia 1" "Ziemia 2" itd. Więc chce jak skopiuje z obiektu aktywnego np 20 ziem to nie chce żeby ,jak dam { user click on object > delete } ,to nie niszczy się naraz 20 "Ziemia"tylko jedna skopiowana "Ziemia" tą na którą kliknę

Już inaczej wyjaśnić nie umiem. :(
Ayth - 23-01-2012, 15:25
:
lol? daj tu plik tej gry którą tworzysz bo do tego co napisałeś teraz odpowiedź jest na początku tematu a ty ciągle się upierasz OMG