NukeBoards

Bitwy - [Bitwa NB] 29

duur - 22-02-2012, 20:21
:
pracuję jeszcze mam 3h do północy... już sam leveldesign i żeby tu się nie potknął...

[ Dodano: 23-02-2012, 00:25 ]
sorry za obsuniecie... wybaczycie? ale pod koniec trafił mi sie ostry bug bez którego druga plansza nie szła...

oto link do gry:

http://www.climou.com/zr.zip
Andrzejek98 - 23-02-2012, 00:42
:
@Pikor, masz tutaj buga który zmusza nas do cofnięcia się po postać: http://desmond.imageshack...png&res=medium, popraw w następnej poprawce.
duur - 23-02-2012, 00:48
:
o faktycznie pułapka!.. na szybko wsadziłem tam kamienny monolit... i masz - nieprzydatne... heh. trzeba w tej sytuacji jak na obrazku ponownie zamienić się miejscami. poprawię buga! w ogóle chyba wydam fulla, bo się rozpędziłem przy tym projekcie... miałem do tego deadlina walnąć 5 plansz... a ledwie dwie ułożyłem - czas zleciał piorunem!
Wackyjackie - 23-02-2012, 00:59
:
Przepraszam za poślizg, ale walczyłem z jednym błędem...spowodowanym usunięciem przeze mnie grupy zdarzeń >.< .

Jest też parę błędów których nie starczyło czasu naprawić, ale have fun. Koniecznie skorzystajcie z "Polymorphism Machine" na początku gry.

http://dl.dropbox.com/u/49372314/Polymorphism.zip

Motyw zamiany ciał na tym jednym jedynym poziomie poruszony kiepsko, ale uwierzcie, to jest podstawa rozgrywki w ewentualnej pełnej wersji ;) .
Spoiler:

Tasmpol - 23-02-2012, 01:07
:
Jak wszyscy ślizgają to i ja. :U

Tytuł: XDXD LOL KOHANIE ZAMIENIŁEM DZIECIAKA W STIWENA KINGE: beka opur 3000

http://www.mediafire.com/?05i51gle94835h5

Rzeczy robione dzisiaj na kolanie - intro, menu, lvl 2,3,4, instrukcje w lvlu 1, dlatego jeżeli w którymś z tych miejsc zauważycie błędy, niedopracowania lub żałosną jakość, to nie piszcie mi o tym, bo ja to wiem.

Dodam jeszcze, że gra jest momentami koszmarnie trudna (nie miałem czasu by wyważyć rozgrywkę :< ), dlatego polecam poćwiczenie manewrów na 1 levelu, wyczucie skoku, bo od drugiego poziomu zaczyna się sieka. :D

edit: http://www.mediafire.com/?sngx185xaccuyi2 nowszy build, poprawiłem błąd ze znikającym i pojawiającym się tekstem instrukcji na pierwszym poziomie, jeśli ktoś chce to może pobrać.
Wackyjackie - 23-02-2012, 02:03
:
http://dl.dropbox.com/u/4...0%2329%20NB.zip - paczka wszystkich gier na bitwę.
Gra Tasmpola jest w starej wersji ;) .

Pan, sir, zasługuje na pochwałę | Fadex
Sunflower - 23-02-2012, 07:28
:
Ojejej, ojejej, nie wiem, czy mi wybaczycie takie opóźnienie. No ale cóż, wrzucam! ^ ^'
Ostatecznie udało mi się to to wysłać na uploader GMClanu, o tutaj, pod nazwą Guidance! I naprawdę nie wiem, czemu DumpGrounds protestuje...

Strasznie dużo było rąbania się z tym tekstem, jeszcze więcej z w miarę przyzwoitym formatowaniem, a już najwięcej to z moim "przeukochanym" Internetem. -. -.'

Poza tym:
- w OPCJE nie wchodzimy! Inaczej gra przestanie działać albo co!
- jak chcesz szybciej przewinąć rozmowę, przytrzymaj Shift.
- Enter, Enter, i jeszcze raz Enter!
- póki co są tylko dwa zakończenia, pozostałe coś zjadło. O.o ' Jedno z nich odpowiada chyba najbardziej intuicyjnemu przyporządkowaniu, drugie różni się podmianą dwóch dusz.

Uchh... enjoy? -. -.'
Andrzejek98 - 23-02-2012, 14:00
:
Dlaczego nie EXE? Podoba mi się pomysł z OPCJAMI!
Wackyjackie - 23-02-2012, 14:05
:
Bo nie było możliwe.
Fadex - 23-02-2012, 14:21
:
@sun: Hm. W ramach visual noveli nie jest to pierwsza klasa. Po pierwsze jest tylko jedna możliwa ścieżka z dwoma zakończeniami (ale odkryłem tylko jedno i dwa "puste", więcej nie chciało mi się bawić). Pomysł jest oryginalny, ale wykonanie raczej leży - po odwiedzeniu miejsc z duszyczkami powinien pojawić się jakiegoś typu wpis w notatniku - "przypominajka" gdzie kogo się znalazło i w jakiej sytuacji zostały znalezione (bo nie wiedziałem, że trzeba to było zapamiętać - co skutkowało totalnym pomieszaniem duszyczek za pierwszym razem). Poza tym - krótkie i sprawia tylko wrażenie tego, że mamy na cokolwiek wpływ - w gruncie rzeczy wszystkie wybory są z góry obrane i nie mają wpływu na to co się dzieje. Brakuje też jakiejś tajemniczej, nieco komediowej muzyki która wprowadziłaby nas w nastrój tej dziwnej istoty która ma moc odprowadzania dusz na swoje miejsce. No i oczywiście główny minus tej gry - jest po angielsku. Co prawda jestem bardziej przyzwyczajony do angielskich vnek, ale miło byłoby spotkać polski twór wizualonowelopodobny. Za to jestem mile zaskoczony czytelnością - zwykle kiedy nie-native próbuje pisać coś po angielsku wychodzi z tego niezrozumiały bełkot - ale tutaj wszystko było okej i nie ustępowało jakości innym, często tłumaczonym vnkom. Oczywiście były literówki, ale ich ilość była śmiesznie niska. Brakuje też nieco grafik - bardzo chciałbym zobaczyć grafikę tego pirata, w jakimś kjutaśnym japońskim stylu z hakiem zamiast ręki - ARRRR!

Nie było fatalnie, ale mogło być lepiej :P

Dobra, maniak VNek usuwa się w kąt, resztę skomentuję jak przyjdzie na to pora.
Sunflower - 23-02-2012, 20:57
:
Fadex: co do drugiego zakończenia: jeśli odkryłeś to jedno, to zamień ze sobą dwie ostatnie opcje. Jeśli odkryłeś to drugie, to... to też zamień ze sobą dwie ostatnie opcje. Na szczęście to nie jest zbyt skomplikowane. ;)

Niestety, w zamierzeniu gra miała być nieco bardziej rozbudowana i ugraficzona, ale wyszło jak wyszło. W dużej mierze jest to spowodowane moim podejściem, które nakazuje od początku robić porządnie, z tym że wówczas odzywa się prokrastynacja i się coraz mniej czasu robi. Początkowo chciałam zrobić nieco większy wybór, ale czasu było mało, to chociaż w miarę porządne linie dialogowe do poszczególnych lokacji, ale ostatecznie zostało na tawernie, a reszta to takie notki redakcyjne. Myślałam, że odbiję sobie na zakończeniach (bądź co bądź ich spora liczba nadal byłaby ciekawa), ale wyszło na to, że zdążyłam tylko dwa.

Prawdopodobnie reszty tych zakończeń nie zrobię, bo jeśli mam się brać za to, czym gra miała być od samego początku, to czeka ją *ogromna* przebudowa (przede wszystkim: 20 do 20 zamiast 4 do 4), i prawdopodobnie też nieco większe ugraficzenie. A, no i przerobienie silnika dialogów do takiego stopnia, że co bardziej ogarnięty użytkownik Stencyla mógłby z niego wygodnie korzystać, znając dokumentację. ^^ '

Obawiam się jednak, że z kjutaśnym japońskim piratem może być problem... :P Z założenia dusze są przedstawiane jako mało kształtne, a pewnie z moimi zdolnościami graficznymi będę próbowała robić jakieś "cienie" osób, z którymi się rozmawia, zamiast szczegółowych wizerunków postaci. >.<

(przy okazji: co do notatnika, to taką funkcję miały pełnić archiwa w MOI, ale że czasu nie starczyło... ^^ ')
Aleks - 23-02-2012, 21:35
:
Do głosowania zakwalifikowały się następujące prace:

Andrzejek98 - Fabuła
zozol32 - World of Herrios
Wrott12 - Ucieczka
Pikor - Zakon Rudolpha
Wackyjackie - Polymorphism
Tasmpol - XDXD LOL KOHANIE ZAMIENIŁEM DZIECIAKA W STIWENA KINGE: beka opur 3000
Sunflower - Guidance

Proszę o pisanie poniżej komentarzy i głosowanie w systemie 3-2-1, tj. 3 punkty na jednego zawodnika, 2 na innego i 1 na następnego. Wszystkie punkty muszą być przydzielone i odbiorca punktów nie może się powtarzać w jednym zestawieniu. Nie można głosować na siebie.
Andrzejek98 - 23-02-2012, 21:52
:
Patrząc na pracę Tasmpola mogę wywnioskować że jednak nie jestem poj***ny :D Jest jakiś limit postów by oddać głos :P ??
Tasmpol - 23-02-2012, 21:55
:
Trzeba uzasadniać ocenę?
Minty - 23-02-2012, 21:59
:
Tasmpol napisał/a:
Trzeba uzasadniać ocenę?

[also, pracy wrotta nie można teraz pobrać, 404]

Byłoby miło.

[Już działa.]

Andrzejek98 napisał/a:
Jest jakiś limit postów by oddać głos :P ??

Nie.