Dishwshr - creesee jarlfenrir - 24-07-2015, 14:00 :
Ja chcę SAM zrobić tą rozwałkę, a nie oglądać ją na gifie!
Planujesz jakieś demo wypuścić? ;> jarlfenrir - 24-07-2015, 14:02 :
creesee napisał/a:
Paleta składa się z czterech kolorów.
Prawdziwe arcydzieło.
Skoro grafika jest w stylu gameboya, to może rozważ tworzenie muzyki w Famitrackerze? Można w nim przełączyć na tryb, w którym będą dostępne wszystkie (i tylko takie) kanały, które miał gameboy. creesee - 24-07-2015, 14:03 :
Razem z BulletHeadem planujemy zrobić z tego pełnoprawną grę. Mamy nadzieję na "awans" na platformę steam.
Demko raczej nie, ale betatesty dla osób z ciekawym zapleczem twórczym. creesee - 30-07-2015, 10:18 :
Na Skullhammerkowym fanpage'u pojawił się nowy wpis. Tym razem news dotyczy menu pauzy, nad którym pracowaliśmy ostatnimi czasy. Pojawiło się kilka problemów, ale na szczęście wszystkie udało się zabić. Zostało jeszcze kilka poprawek i drobnych zmian, jeśli chodzi o strukturę plików językowych i zabieramy się za następne pozycje z naszej to-do listy. ; ))
Link do newsa z ostatniego postępu:
Fadex - 30-07-2015, 11:27 :
Śmierć na kolcach wygląda strasznie biednie w porównaniu do reszty. Sugeruję dodanie jakichś efektów cząsteczkowych.
Poza tym bardzo fajnie. creesee - 24-06-2020, 07:59 :
Kurczę, ale się zakurzyło. Co tam?
Ostatnio znów zacząłem bawić się blenderem, PONIEWAŻ odpaliłem Unity. Żałuję, że dopiero teraz. Czy ktoś z Was zajmuje się może podobną grafiką (a jeszcze lepiej +animacją)? https://www.youtube.com/watch?v=_5wbGzKVDVYTemporal - 25-06-2020, 12:34 :
Ja się zajmuję grafiką. Co masz na myśli podobną? W sensie low poly pod gry, stylistka, czy modele drzew? Animować też animuje, ale w tym się nie specjalizuje. creesee - 28-06-2020, 09:45 :
Tak, generalnie chodziło o lowpoly, tworzenie własnych asset'ów. Pytam orientacyjnie. creesee - 27-02-2023, 09:15 :
Jejciu, dawno mnie tu nie było. Z tych klikowo-gamedev'owych nowości, to:
- Niedawno założyłem kanał na youtube - będę tam umieszczał swoje prace i pracki. Póki co znajdziecie tam dwa proste tutoriale z Godot.
- Jeszcze wcześniej założyłem bloga - analogicznie jak w przypadku kanału, ale w formie pisanej.
Nie wiem jak te projekty się rozwiną, zobaczymy. Póki co staram się lepiej dogadywać z Godotem, ale klikowe naleciałości robią swoje. Temporal - 27-02-2023, 20:39 :
Godot bardzo fajny silnik. Co do klików, to niestety trzeba się pozbyć wszystkich nawyków z tego softu, bo ten workflow nie ma nic wspólnego z tym jak to wygląda w innych "poważnych" silnikach. Pierwotnie założenie klików było takie by tworzyć gry nie mając pojęcia o programowaniu, więc to podejście hardcoduj wszystko nie bardzo się sprawdza w innych środowiskach. Już taki Sctrach więcej dobrego nauczy niż kliki. Wrzucaj swoje rzeczy, chętnie będę oglądał.