NukeBoards

Ukończone - [Platformowa] Top Hat

kamiledi15 - 10-07-2014, 21:24
:
Tak, tylko wiesz - teraz mamy tyle darmowych gier abandonware czy nowych darmowych gier indie, że taka gra musi być naprawdę dobra, żeby warto było za nią płacić. Owszem, gra jest bardzo fajna i dobrze się w nią gra, ale nad każdym zakupem zastanawiam się 10 razy. Nie znaczy to, że jej w końcu nie kupię, bo trzeba wspierać takie gry, ale muszę przemyśleć. Czy można spytać, na ile czasu przewidziane jest przejście całej gry?
Nikas - 11-07-2014, 01:10
:
To demo które zapostował Jakim jest z końcówki 2012 roku kiedy gra była w bardzo wczesnym etapie produkcji i mało ma wspólnego jeśli chodzi o to, jak produkcja wygląda teraz.
Ukończenie całej gry zajmuje do kilku godzin, zależy jak bardzo wprawiony jesteś w platformówki. Ta jest kierowana dla wyjadaczy gatunku.
Nie wiem ile obiektów jest jednocześnie widocznych na ekranie. (:
Co do tego kiedy wynikło iż będzie to pełnometrażowa gra - jakoś po tym, kiedy dostaliśmy się na Pixel Heaven 2013. Sama gra powstawała od końca 2012 roku, jakoś przez ostatnie 5-6 miesięcy na poważnie.
Inspiracje czerpaliśmy z Super Robin Hood, Mitsume Ga Tooru i Super Ninja Cats na NES'a.
Aleks - 16-07-2014, 09:20
:
Wersja demo gry wywaliła mi dwa razy błąd w tym samym miejscu: http://imgur.com/xCy3ZiV









kamiledi15 - 16-07-2014, 09:25
:
Dziwne, bo mi ten fragment przeszedł bez błędów. Choć musiałem go powtarzać kilka razy, zanim udało się przejść.
Aleks - 16-07-2014, 10:30
:
Może dlatego, że masz win7 a ja win8
delgado88a - 16-07-2014, 10:51
:
Kiedy gre wrzucaliście na steam greenlight gra była juz w pełnej wersji?
Czy pixel heaven mialo wpływ na podjęcie poważnej pracy nad grą?
kamiledi15 - 16-07-2014, 13:14
:
Ja mam XP, tylko teraz piszę z pracy :D
Jakim - 17-07-2014, 12:26
:
Jeżeli macie błędy, spróbujcie uruchomić to mimo wszystko w trybie zgodności z XP, upewnijcie się, że moduł DirectPlay (przy Win 8 to jedno kliknięcie palcem) jest włączony.

W najgorszym razie (nie powinno się tak zdarzyć), będzie potrzebny Microsoft Compatibility Toolkit i ręczne przełączenie komponentów Directa.

Co do pytań: gra była ukończona, gdy weszła na Steama, ale dorobiłem parę smaczków jak polska wersja językowa, usprawniłem parę rzeczy (dodałem szyfrowanie plików) i, chociaż nowsza wersja jest tak samo playable, jak i poprzednia, to ta ostatnia powinna być mniej awaryjna.

Pixel Heaven zmotywował do pracy, ale już wtedy chcieliśmy "cisnąć" z grą do końca - ze względu na ambicje. No, przynajmniej Nikas :P .
delgado88a - 18-07-2014, 11:21
:
Jakim, czym wlasciwie jest Pixel Heaven ? Wstepnie sie zapoznałem i wnioskuje ze jest to spotkanie fanów starych konsol. Jak właściwie was to zmotywowało?
Nikas - 19-07-2014, 23:44
:
Pixel Heaven to impreza dla fanów starych gratów, że tak powiem. :)
Mega pozytywni ludzie i super klimat starych czasów. Na imprezie jest także konkurs Indie Basement na który się dostaliśmy w 2013 roku ( w 2014 nie mogliśmy jako finaliści ) i to właśnie nas zmotywowało pokazując, że skoro jedziemy już gdzieś z grą to zaczyna się naprawdę dziać coś na poważnie.
Jakim - 28-07-2014, 11:20
:

Nikas - 31-07-2014, 19:04
:


Top Hat na Steamie.
Tak jest, wszystko w miesiąc. :)
Jakim - 07-08-2014, 14:13
:
https://www.youtube.com/watch?v=1ilYfJug-js

CTSG opowiada o Top Hacie. Sam nie przesłuchałem jeszcze całości, ale już teraz wrzucam :D .
Ayth - 07-08-2014, 18:44
:
Lol napiszcie do CTSG żeby wszedł na nukeboard i żeby znami gadał :D
PanPizza - 07-08-2014, 20:31
:
Chyba ten film przekonał mnie do kupna tej gry gdy będzie w promocji, na zdjęciach i trailerze wydawała się przeciętna i taka jak każda inna.