NukeBoards

Sondy - Sonda 128

Minty - 29-07-2014, 19:34
: Temat postu: Sonda 128
Dotychczasowy czas który spędziłeś w klikach uważasz za i przeciw.
Fadex - 29-07-2014, 20:01
:
Nigdy nie żałuję swoich decyzji, bo dzięki nim jestem tym, kim jestem. Oczywiście zdarzają się pomyłki, ale uważam raczej kliki za pozytywne przeżycie, które z pewnością przyczyniło się do rozwinięcia mojego zainteresowania programowaniem i utwierdzilo w przekonaniu na temat tego kim chcę być w przyszłości.
Jakim - 29-07-2014, 20:23
:
Protip:

Cytat:
Nigdy nie żałuję swoich decyzji, bo dzięki nim jestem tym, kim jestem. Oczywiście zdarzają się pomyłki, ale uważam raczej klika za pozytywne przeżycie, które z pewnością przyczyniło się do rozwinięcia mojego zainteresowania X i utwierdziło w przekonaniu na temat tego kim chcę być w przyszłości.


Za X wstaw cokolwiek lub od razu: (...) rozwinięcia moich zainteresowań, tak można o wszystkim w zasadzie powiedzieć :) .

Je ne regrette pas.
msg - 29-07-2014, 21:22
:
Prawdopodobnie gdybym poświęcił ten czas na Python + Django, byłbym dziś wymiataczem w tej dziedzinie i nie pytałbym jak głupi o CMSy do PSKQ, ale znając mój zapał w takich sprawach, to pewnie i tak bym daleko nie zaszedł. Oprogramowanie, którym się zajmujemy ma to do siebie, że z niewielkiego nakładu pracy powstaje coś konkretnego i to zdecydowanie zachęca mnie do dalszych działań. Mimo, że ograniczony i hermetyczny - przy moim zapale wcale niewykluczone, że jedyny, który do czegoś prowadzi.
Fadex - 30-07-2014, 00:51
:
Żeby wykorzystać django trzeba mieć stabilny serwer z linuksem w chmurze, a to zwykle droga sprawa. PHP to maksimum w tej dziedzinie co oferują hostingi jako-tako tanio-dobre. Django może być przyszłością, ale na razie jest odległa dla przeciętnych zjadaczy chleba :P

+ można się nauczyć w 2 tygodnie, także dużo nie tracisz.

@Jakim: przyłapałeś mnie, wpisałem do generatora "kliki" i "programowanie" i wypluło to cudo. Wiem że brzmi tak ogólnie jakbym chciał trafić w klucz na polskim nie czytając lektur ani streszczeń, ale tak właśnie uważam ;)
Neoqueto - 30-07-2014, 11:31
:
Niewykorzystany, bo jeszcze nie skończyłem tych gier, które chcę wydać.

To nadal jest hobby!
msdos400 - 31-07-2014, 22:23
:
Na pewno nie będę żałował! Trochę się nauczyłem i mogę mieć własne aplikacje.
masterjayz - 04-08-2014, 18:08
:
nie żałuje z całą pewnością,
Vader - 05-08-2014, 11:01
:
niewykorzystany, bo jestem na tyle leniwy, że moje twory, które to miały podbić polską scenę klików nie zostały nawet zaczęte. ;-;
Mr Knife - 08-08-2014, 00:00
:
Rozwinął mnie, ale programowanie dało jednak więcej możliwości. Jako hobby kliki są niezłe. W dodatku można w nich różne prototypy szybko złożyć. Jeden czy dwa projekty na studia zdarzyło mi się w MMF2 zrobić z powodu napiętego terminu ;) Po godzinach, to też dobra zabawa z grami, lekkimi projektami, bitwami itp. Ogólnie kliki na plus :D
delgado88a - 09-08-2014, 13:27
:
Jestem jak najbardziej za klikami i gorąco zachęcam, dzieki tym silnikom mozesz w pojedynke zrobić naprawdę dobrą grę i zarobić a niej.
Dexter - 10-08-2014, 16:36
:
Ja nie ukrywam, że dzięki klikom dużo łatwiej było mi przestawić się na programowanie. Uczą myśleć w odpowiedni sposób, rozwijają wyobraźnię, logiczny sposób myślenia, a przede wszystkim pomagają nadawać rzeczom strukturę, planować.

Niestety muszę przyznać, że pomimo tych 12 (jeśli dobrze liczę) lat z clickami nie stworzyłem praktycznie nic, wartego uwagi (masę silników, wiele rozpoczętych gier, praktycznie nic skończonego). Dlatego nawet pomimo tego, że nauczyłem się bardzo wiele zaznaczyłem 'niewykorzystany' - bo faktycznie mógłbym wynieść z tej zabawy znacznie, znacznie więcej.
DropboxKenshiro - 13-08-2014, 10:37
:
Niewykorzystany. Dopóki nie poznałem Constructa, albo porzucałem projekty ukończone w 1%, albo mi się niechciało itd. Myślę, że Perłol był takim momentem przełomowym w mojej klikowej karierze.
Spoiler:

pogromca909 - 17-08-2014, 19:50
:
Nie żałuje. Co prawda nie stworzyłem praktycznie nic porządnego, ale przynajmniej w późniejszym czasie wysnułem stosowne wnioski co do moich błędów(w desingu, grafice i nawet w samym kodzie)gier tworzonych w owym czasie.
Wirtualność - 19-09-2014, 08:40
:
Nie ukrywam, że kliki pomogły mi nieco przy analitycznym myśleniu tak bardzo potrzebnym przy programowaniu. :) Więc uważam że dzięki im wyszedłem na plus.