NukeBoards

Bitwy - [Bitwa NB] 36

pogromca909 - 06-10-2014, 16:54
:
3 punkty - Gra BuletHead'a "GlichSkR"
2 punkty - Gra deerKP "Bazook Silnia"
1 punkt - Gra adriana 09_01 "An Esponiage Game"
Sporek - 06-10-2014, 17:41
:
3 dla siebie bo wiadomo :)
2 dla Sasiacza bo jest dużo tych zarażonych i gra jest trudna, grafiki nie oceniam, ale klimat jest jak z filmu jakiegoś :)
1 dla Strzelca bo podoba mi się grafika, jest super, ale nie wiem jak oceniać overkill. Ale gra lepsza od top hata :P
BulletHead - 06-10-2014, 19:16
:
3 punkty dla siebie.

2 punkty dla Pikora aka deerKP. Miodek, gra się pikorowo, wybuchów jest dużo i są duże, miny tu i ówdzie, pojawiający się przeciwnicy, różne ich rodzaje, wszystko wszędzie się dzieje, bonusowe poziomy (odblokowałem, hehe), bossowie niespodziewani (ale głupi, łatwo ich wykiwać). Powiem szczerze, że niektóre momenty były dosyć denerwujące. Nie ma co, spodobało mi się, zagrałbym w więcej poziomów z większą ilością przeszkód i większymi wybuchami.

1 punkt dla Strzelca. Sprajty i tilesy są bardzo ładne. Pasujący chiptune tam w tle brzdąka, nie znudził mi się podczas gry; dźwięki nie przeszkadzają, bo nie ma ich dużo. Wszystko jest super oprócz overkilla, którego jest zbyt mało żebym miał się w jakiś sposób zdenerwować. Różnych pułapek jest kilka i są one poustawiane czasami całkiem sprytnie, ale taka ilość przeszkód to normalka, nawet gdy autorzy gier tego typu (a widziałem trochę) nie zamierzają ustawiać tych przeszkód przesadnie. Dodam też, że mogłeś urozmaicić ruch jakimś double jumpem lub wall jumpem. Co do wierszyka na końcu - koniecznie zrób kolejną część, grało się fajnie, tak trzymać. ;)
A, masz może gdzieś pod ręką całą mapkę w jednym obrazku? :D

Adrian - jeden z mocniejszych overkillów, po wielu próbach poddałem się - gra jest niemożliwa do przejścia bez kodów do późniejszych misji. Nie jestem pewien czy widzę poprawę co do poprzednich gier ale zapamiętaj raz na zawsze: wbudowany ruch 8-kierukowy - fuj, ruch 32-kierunkowy pocisków - be. Za to MIDów cała masa.

Delgado - Po ogranięciu nieco gry grało się całkiem przyjemnie. Przeciwników czasami jest masa a czasami nie ma wcale, troszkę niespodziewanych momentów, losowane powerupy. Podobają mi się efekty meterorytów i tych innych. Grafika z jakiegoś RPG makera ale da się przeżyć. Fajna muzyka.

Rexu - nie dostałem się wyżej niż do połowy wysokości tej kreski, nie wiem co jest na końcu. Dużo skałek, tyle mogę powiedzieć.

Sasiacz - sterowanie? To jest ten overkill? :P Gry nie ukończyłem (poziom z laboratorium/więzieniem mnie przerósł) ale i tak doładowywałem sobie kilka razy hp ponieważ utraciłem go trochę wcześniej bo minigun raz strzela a raz mu się nie chce. Fabuła jest wporzo jak to głównie w grach Sasiacza, grafika mogłaby być czytelniejsza i bardziej spójna, muzyka czasami pogrywa, ale ogólnie mogłoby być lepiej z wygodniejszym sterowaniem.

Sporek - słodziachne sprajty, pomysł może nie jest jakiś genialny ale jakbyś to dopracował to ocena byłaby dużo wyższa. No i Uszatek.
Czyżbyś dał akcję "dodaj 50" zamiast "odejmij 50" przy kupowaniu rycerza?

Worm - dużo Fadooxa super gra 11/10 czemu zdyskwalifikowaliście
Rexu - 06-10-2014, 19:37
:
3 - Rexu - gra 10/10, wskrzesiła mi psa.
2 - Sporek .... waaa?
1 - deerKP "Bazook Silnia" - można zabić siebie samego
fil - 06-10-2014, 19:49
:
3 - Sporek
2 - deerKP
1 - BulletHead
kamiledi15 - 06-10-2014, 19:49
:
3 punkty: Earth Climber - Rexu - poziom trudności absurdalnie wysoki. W sumie to na plus, bo takie były wytyczne, prawdopodobnie da się to przejść, ale jest to niesamowicie trudne. I dlatego zasługuje na podium :) Dosyć oryginalny, choć prosty pomysł. Pierwsze miejsce, bo zachęca do dalszych prób.

2 punkty: GLItCHskr - BulletHead - również dobrze oddaje założenia bitwy. Mimo to te glitche bardziej denerwują niż podwyższają poziom trudności. Drugie miejsce, bo zachęca do dalszych prób, ale przez te ,,glitche" po chwili ma się dosyć.

1 punkt: Ostatni Kurier - Sasiacz - Przesadzony poziom trudności i mnóstwo przeciwników, w konsekwencji nie wiem, czy da się to przejść. Gry poprzedników jednak bardziej mi się spodobały, choć ta ma lepszą grafikę. Jako minus - atak specjalny zwykle nie chce zadziałać, chyba że coś źle robię. Działa mi tylko wtedy, kiedy akurat nie ma przeciwników obok.

Z pozostałych gier:

Wojna - Sporek - trudno ocenić, bo nie za bardzo rozumiem, o co w tym chodzi. Dobry pomysł, choć nie nowy i dużo czasu spędziłeś
nad grafiką. Mogło z tego wyjść coś ciekawego. No i pojawia się tam Pies Syrena :) Realizuje założenia bitwy, bo jest dużo przeciwników, co do poziomu trudności ciężko się wypowiedzieć.

Bazook Silnia - deerKP - muszę przyznać, że ze wszystkich gier ta wciągnęła mnie najbardziej i to jedyna, jaką udało mi się ukończyć. Ale jednak za słabo realizuje założenia bitwy - ani nie jest przesadnie trudna, ani nie ma jakoś dużo przeciwników. Ale gdybym miał oceniać nie biorąc pod uwagę założeń bitwy, to chyba najlepsza gra z tych tutaj. Niestety zabrakło dźwięków. Czasem zdarza się wkurzający błąd, że przeciwnik strzela do nas już po swojej śmierci.

Grum - Strzelec - piękna grafika, ale w sumie to prosta platformówka, która nie za bardzo realizuje założenia bitwy

Witchmare - delgado88a - ładna grafika, ale gra jest dość prosta. W pewnym momencie... kończą mi się pociski, uniemożliwiając dalszą grę.

An Espionage Game - Adrian - kamery widzą nas przez ścianę i nie da się ich ominąć, więc gry nie da się przejść.

Fadex Hell - Worm - gra zrobiona w 5 minut, bardzo prosta.
Sasiacz - 06-10-2014, 21:14
:
3 punkty wiadomo, na siebie

2 punkty dla BulletHead'a za GLItCHskr
Efekciarska gierka w pełni zgodna z tematem. Widać że mamy tu do czynienia również z overkillem technicznym :P .

1 punkt dla Strzelca za Grum
Cóż muszę przyznać że nie przepadam szczególnie(o zgrozo) za tak zręcznościowymi platformówkami ale wydawał mi się ona dość trudna. Ładna grafika i te rymowane wprowadzenie XD

Co do innych gier:
Wojna - Sporek: Muzyka z Misia Uszatka nadawał grze zabawny wyraz. Pomysł fajny, sam kiedyś myślałem nad czymś podobnym. Widać jednak że mimo wszystko zabrakło czasu bo gra jest mocno niedopracowana.

Bazook Silnia - deerKP - ciekawa, trudna platformówka. Dość długo się zastanawiałem czy nie dać jej tego jednego punktu ale cóż... + za możliwość zabicia samego siebie ;)

An Espionage Game - Adrian - prosta gra z prostą grafiką. Z założenia twórcy najwyraźniej nie mieliśmy przebrnąć przez pierwszy lvl...

Witchmare - delgado88a - nawet ciekawa z tym że gdy zostaje trafiony przez "pająka" wyłącza mnie to totalnie z gry, nie jestem pewien czy to było zamierzone.

Earth Climber- Rexu - trochę ciężkie sterowanie + wyśrubowany poziom trudności. Graficznie troszkę surowo.
Kyogi - 07-10-2014, 06:17
:
pogromca909 napisał/a:
3 punkty - Gra BuletHead'a GlichSkR
2 punkty - Gra deerKP Bazook Silnia
1 punkt - Gra adriana 09_01 An Esponiage Game


Moja ocena:

3 - BulletHead - "GlitchSkR" - Za to że zepsułeś mi życie :)

2 - DeerKP - "Bazook Silnia" - Dobre, nie wiem czy to specjalnie ale przycisk skakania i strzału są odwrotnie.

1- adrian09_01 "An Espionage Game" to woogle da się przejść?

Przypadek? Nie sadze :D
duur - 07-10-2014, 09:17
:
3pkt - deerKP // sobie już nie pomogę, heh, po raz trzeci pokonuje mnie 'kolorek' :--D
2pkt - BulletHead // nie mój typ gier, parę krótkich prób zaliczyłem. gratulacje! masz talent! efekciarsko, overkillowo, zadymiarsko dla oczu... gra malutka, ale z przytupem wykonana!
1pkt - tu się nie mogłem zdecydować, poziom wielu gier [kandydatów do punkcika] zbliżony, każda ma swoje perełki... postanowiłem wylosować karteczki z kubeczka, padło na: strzelec
wermi - 07-10-2014, 15:56
:
3 pkt - BulletHead
2 pkt - pikor
1 pkt - strzelec
Neoqueto - 07-10-2014, 17:56
:
3 punkty - BulletHead (GLItCHskr): glitch daje rozgrywce bardzo dużo, nieodłączny element i wyróżnik produkcji. Pełna zgodność z tematem bitwy, wysoki poziom trudności i kosmiczna sieka. Poza samym efektem grafika również na poziomie, bardzo czytelna i stylowa. Jak autor sobie zażyczył - mam zniszczony mózg.

2 punkty - DeerKP (Bazook Silnia): tutaj również poziom trudności miażdżący, dobrze zrobiona platformówka ze świetnie przemyślanymi poziomami wymagającymi rozplanowania, element overkillu to zapewne ogromne eksplozje będące cechą szczególną gry i świetnie się to sprawdza.

1 punkt - Sporek (Wojna): co prawda to już kolejna bitewna gra w tym stylu autorstwa Sporka, w dodatku mocno niedopracowana, graficznie chociaż stylowa, to niedbała, ale zgodność z tematem zaważyła o tym jednym punkcie. No i może trochę fakt, że dzieci lubią misie, a misie lubią dzieci.

Ostatni punkt prawie przypadł Strzelcowi, ale niestety jego gra była zbyt daleko od założeń bitwy. Grum wygląda trochę jak gra, która była już w produkcji, ponieważ jest to bardzo solidna, ale niewyróżniająca się niczym oprócz poziomu trudności platformówka ulokowana w lochach. Niestety, czysty poziom trudności, szczególnie, kiedy nie jest absurdalnie wyśrubowany, nie jest tożsamy z tym, co kryje się za pojęciem "overkill" w moim mniemaniu. Mimo tego, gra ma świetną muzykę, bardzo fajnie zrealizowane, napisane wieprzem, znaczy, wierszem, intro i ogólnie naprawdę miłą dla oka grafikę.

Adrian (An Espionage Game): gra średnio zgodna z tematem bitwy, oprawa ujdzie, ale przejść się niestety tego nie da. Przynajmniej ja nie umiem.

Sasiacz (Ostatni Kurier): gierka naprawdę odpicowana, wszystko wygląda ładnie, brzmi ładnie, ale co z tego, skoro rozgrywka się ciągnie w nieskończoność. Gra jest niewyobrażalnie nudna, a tempo jej jest zbyt powolne. Brak możliwości biegu? Come on...

Delgado (Witchmare): tutaj poziom trudności to coś około Dark Souls do potęgi siedemnastej, a wszystko za sprawą pająków, których pojedyncze trafienie eliminuje nas z gry. Praktycznie nie da się ich strzałów ominąć.

Rexu (Earth Climber): sorry, ale nie wykminiłem jak w to grać... Może robię coś nie tak? Bo równie dobrze mógłbym grać np. w QWOP, czy coś, tylko tam przynajmniej znam zasady.

Worm (Fadex Hell): baza do gry jak najbardziej w porządku, niestety silnik to nie wszystko.
strzelec - 07-10-2014, 23:21
:
3 pkt - sobie (bo muszę):)
2 pkt - BulletHead -GLItCHskr - jak zwykle gra ze świetnym pomysłem i perfekcyjnie wykonana. Od początku faworyt :) Ciężka jak cholera, głównie przez tego glicza zamiat wskażnika obrażeń. Grafika - soczysty pixelart i klimatyczne dźwięki. Super!
1 pkt - DeerKP - Bazook Silnia - fajnie zbudowane poziomy i ogólny "feel" gry, od razu czuć że autor poświęcił sporo czasu nad grą. Mnie najbardziej drażnili pojawiający się z nikąd wrogowie :)

Sasiacz - Ostatni Kurier - jak zwykle ciekawa i wciągająca historia choć sama rozgrywka mogła by być bardziej dynamiczna (gdyby tak było byłby 1 pkt :) )
Sporek - Wojna - grafiki bardzo fajne i oryginalne, muzyka ciekawa ale czy pasuje? Chyba nie. Rozgrywka nawet przyjemna ale mnie nie wciągnęła, przykro mi.
Delgado - Witchmare - fajny pomysł i dobór grafik, gdyby nie ta sieć pająka :)
Rexu -Earth Climber - niestety też poddałem się po paru próbach, nie wiem czy da się w tą grę wygrać :)
Adrian - An Espionage Game - kamery namierzają mnie cały czas, nawet przez ścianę, założyłem że nie da się w to wygrać i wyłaczyłem.
Worm - Fadex, Fadex everywere! The End...

Neoqueto - gra powstała od zera w 3 tygodnie także miło mi słyszeć że pod kątem gameplay'u gra się udała :)

BulletHead, tu jest "wyciąg z levela": http://i61.tinypic.com/27zgcxx.png
delgado88a - 08-10-2014, 04:33
:
Trzy osoby pisały że mają problem z pająkami. Pisałem w poście z linkiem do gry że jeśli trafi Cie sieć pająka lub postac zamarza należy klikać w postac aby uwolnic sie z owczesnego stanu
creesee - 09-10-2014, 21:04
:
3 punkty - BulletHead
2 punkty - Strzelec
1 punkt - deerKP
Wackyjackie - 10-10-2014, 12:21
:
3 - Bullethead
Świetny pomysł i efektowna realizacja. Może trochę przegięta gierka, ale chyba o to chodziło? :P Ale poziom trudności nie skłania do wyłączenia gry, ale do ponownej próby, w przeciwieństwie do niektórych innych gier z zestawienia ;p.

2 - deerKP
Miałem okazję grać wcześniej, ale. Gra wykonana solidnie, jest jedyną taką kompletną produkcją obok gry Bulleta i za to właśnie 2 punkty. Gra się przyjemnie, tylko wkurza brak możliwości zminimalizowania gry z przywróceniem normalnej rozdzielczości ekranu. Żeby przynajmniej była możliwość zapisu, bo jednym ciągiem ciężko grę przejść.

1 - Strzelec
Świetna początkowa historyjka, bardzo ładne sprajty, ale poziom trudności jest nieuczciwie wyśrubowany. A przegrana zniechęca do kontynuowania rozgrywki ;p. Głównie się tu rozchodzi o zbyt wysoki skok i wpadanie w kolce na suficie ^^'. Warto jednak pomyśleć nad rozwinięciem gry.

0 - delgado88a
Heh, grę zrujnowało sterowanie, które ode mnie wymaga 3 ręki. Niestety takowej nie posiadam, żeby mógł dodatkowo kontrolować myszkę. A szkoda, bo gra niezła, ładne efekty, ładne tilesy, przyjemnie się gra, ale co to za gra, jak co chwile muszę latać ręką z klawiatury na myszkę, żeby zerwać z siebie sieć pająka, czy coś wyczarować. I w ogóle tego nie rozumiem, czemu nie dałeś strzelania pod lewym przyciskiem myszy, przecież to by rozwiązało wszystkie problemy ;p. Plus za audio i bonusy.

-1 - Sasiacz
Nie jest źle. Problemem gry jest to, że za wolno się toczy, dlatego też ją wyłączyłem po trafieniu do tego więzienia. Przyspieszyć wszystko 2 razy i już by było ciekawiej ;). Grafika ujdzie, ale masz problem z doborem kolorów np. tekstów. No i tego, za mało muzyki, skoro już masz dźwięki. Praca kamery do poprawy.

-2 - Sporek
Gra przypomina Twoją grę z poprzedniej batalii ;p. Tylko o ile tamta była w jakiś sposób taktyczna, to tutaj chodzi o wciskanie losowych przycisków, aż w końcu gra zwolni tak, że nie będzie się dało grać. Muzyka nie pasująca do rozgrywki, grafika ładna, ale nic poza tym. Niestety nie podobało mi się.

-3 - adrian09_01
Grafika nawet, nawet. Ale chyba tylko tyle. Nie jestem w stanie przejść chociaż pierwszego poziomu, bo kamera zawsze wie gdzie jestem :U. Podoba mi się menu.

-4 - Rexu
To jest gra, czy przykład box2D? ;) Nawet ładna grafika, choć jej mało, ale nie miałem jakoś ochoty próbować przeskakiwać po tych skałach. Źle się sterowało, brak warunku przegranej, wygląda generalnie jak jakiś przykład prezentujący box2D.