NukeBoards

Bitwy - [Bitwa NB] 36

delgado88a - 11-10-2014, 16:08
:
Wackyjackie, dzieki za konstruktywna opinie
Dexter - 12-10-2014, 15:35
:
Maaaasakra jak można głosować na siebie ^ ^".
Sporek - 14-10-2014, 22:09
:
Dzięki za opinie, grafiki robiłem długo ale musiałem je na szybko dawać jak i grę, wyszło jak wyszło, brak czasu itp. ale teraz wiem przynajmniej czego nie robić :)
Fadex - 14-10-2014, 22:46
:
A oto wyniki #36 Bitwy NUKEBOARDS!


Gratulacje!

Chciałbym tutaj podziękować za wysoką frekwencję i jednocześnie zachęcam do koncentrowaniu się bardziej na oryginalnym podejściu do tematu bitwy - gdyż jak widać po wynikach dobra gra to nie wszystko, liczy się pomysł :) Nie wymijajcie tematu wplatając go gdzieś obok, zamiast tego pozwólcie żeby stanowił wyzwanie! Tematy specjalnie dobrane są w ten sposób aby stosunkowo dużo gier można "podciągnąć" pod kryteria, jednak niewiele będzie z nimi w pełni zgodne - tu muszą wykazać się sami uczestnicy. I do tego zachęcam, bo to przede wszystkim dobra zabawa :)

Nagrody oraz prestiż zostaną rozdane wkrótce.
Sasiacz - 15-10-2014, 13:17
:
Cóż trzeba przełknąć gorycz porażki ;(
Gratulacje dla zwycięzcy.
creesee - 15-10-2014, 14:08
:
BulletHead, jak zwykle kawał dobrej roboty!
BulletHead - 15-10-2014, 15:00
:
Dzięki wszystkim za masę punktów. Nie jestem pewien do końca czy zasłużyłem na nie w 100%, przeczuwam, że niektórzy uczestnicy włożyli w swoje gry więcej pracy niż ja, no ale jak widać trzeba się ostro przykładać do tematu. Jeszcze raz dzięki!
Sporek - 15-10-2014, 16:46
:
O, 4 miejsce, po tych wszystkich opiniach obawiałem się, że będzie gorzej. To prawie pierwsze 3 miejsce, tyle, że 4 :) Mam przynajmniej lekcje jak robić i nie robić gier na bitwy. Na pewno robić gry które można szybko wyklikać i można zaplanować na kartce i nie męczyć się tak z grafiką bo potem nie wiadomo co się może zdarzyć i można nie mieć czasu na resztę przez inne sprawy :) No i chyba za duży projekt chciałem, ale jakbym robił od początku to pewnie i bym zrobił jak chciałem, ale teraz będę robił mniejsze gry na bitwy :)
duur - 15-10-2014, 16:53
:
gratuluję BulletHeadowi! robiac grę na bitwę nastawiłem się na oddanie grywalnego produktu, trochę na bok odłożyłem szarżę i ryzyko stworzenia 'niegrywalnego' / 'ciężkogrywalnego' dzieła. BulletHead zasłużenie wygrał, tytuł bitwy domagał się mocnego walnięcia pięścią/ myszą w stół. zrobił to, przy nim czułem się jak zachowawczy, ostrożny, poprawny projektant :--P generalnie znów przegrałem z kolorowymi userami - do trzech razy sztuka, cieszę się, że w tych trzech bitwach NB w jakich brałem udział, zawsze będąc drugi... poprzeczka zawsze musiała wysoko lewitować :--D bawiłem się wybornie i uznałem, że mogę z czystym sumieniem zakończyć etap rywalizacji. czekają mnie poważniejsze zadania.

swój jeden wybór z listy nagród przekazuję osobie niżej, strzelcowi. przy okazji radzę mu pobawić się w zróżnicowany skok, niski, wyższy... w zależności od czasu trzymania klawisza, plansze są w Grumie wprost do tego przystosowane. dziękuję wszystkim i powodzenia w następnych starciach!
strzelec - 16-10-2014, 10:14
:
Dziękuję wszystkim za dobrą zabawę i punkty. Gratuluję wszystkim uczestnikom a przede wszystkim BulletHeadowi bo gra rzeczywiście była najbardziej zgodna z tematem, cholernie trudna i świetnie wykonana :)
deerKP dzięki za nagrodę, przyjmuję ją z godnością. Na pewno wybiorę sobie coś ciekawego :)
A odnośnie mojej gry - w silniku jest zróżnicowany skok ale zmieniłem na sztywny bo łatwiej mi było balansować poziom.
Nie jestem wielkim fanem zręcznościówek więc przy budowie poziomu bazowałem na innych grach w które grałem i własnych umiejętnościach grania w tego typu gry, a że nie jestem w nie dobry, to chciałem trochę utrudnić graczom życie stałą siłą skoku :) .
Ogólnie to dużo się nauczyłem przy robieniu tej gry. Gruma zacząłem robić 3 tyg. przed końcem bitwy i nie chciałem się porywać na jakieś szalone pomysły, których mógłbym nie dać rady zrobić z powodu braku umiejętności programistycznych.
Cieszę się, że udało mi się zrobić to co sobie wstępnie zaplanowałem, i choć poświęciłem grze mniej czasu niż chciałem i parę rzeczy z listy "to do" musiało wylecieć to z efektu jestem zadowolony :)
Jeszcze raz dzięki wielkie za tą bitwę i czekam z niecierpliwością na nową edycję.
duur - 19-10-2014, 16:37
:
jako jedyny (chyba) nie czekam z niecierpliwością na nową edycję :--]

swój prestiż wkrótce rozdam.
Fuse - 26-10-2014, 11:49
:
Witajcie (bo to w sumie mój pierwszy post na tym forum :) )
Szczerze mówiąc, pierwsze cztery gry słusznie zajęły pierwsze cztery miejsca, ale wahałbym się szczególnie między pierwszym a drugim miejscem. O ile strzelanka kosmiczna jest "kosmicznie" nasycona efektami i chyba taka powinna być tego typu gra, to najbardziej wciągnęła mnie jednak gra bazookowa. Winszuję, bo chyba najbardziej dopracowana gra ze wszystkich moim zdaniem. I mimo że efekt "glitch" jest bardzo...efektowny (ah to moje ubogie słownictwo), to stawiam na przejrzystość tego co widzę na ekranie i dlatego pewnie osobiście faworyzuję grę z drugiego miejsca.
Nie mniej gratuluję uczestnikom (każdym) i z niecierpliwością czekam na moment gdy sam będę mógł wziąć w takiej bitwie udział (o ile spełniam jakieś wymagania :P ).
Kyogi - 26-10-2014, 14:47
:
Wiedziałem że BulletHead wygra. :)