NukeBoards

O NukeBoards, NukeSofcie i Klikipedii - To jeszcze żyje!

Qdlaty - 04-03-2015, 16:32
: Temat postu: To jeszcze żyje!
^^ BROO, RomanX, Fadex, Aleks (nadal z wilkiem w avku) (ja byłem głównie Deagle). O dziwo udało mi się zalogować na konto bez przypominania hasła.

Efactory i Nukeboards były jednymi z najważniejszych rzeczy, które przytrafiły mi się w życiu. :) Było fajne community. Z MORO utrzymuję kontakt do dzisiaj. Robię grafikę do gier mobilnych. Udało się to dzięki clickom - mam jakieś pojęcie o programowaniu, a to się w tym zawodzie przydaje. :)

Piszę tylko, żeby podziękować, że macie siły i chęci dalej tworzyć community. Mam nadzieję, że wielu nowych, młodszych użytkowników pójdzie w moje ślady i również zwiąże przyszłość z tworzeniem gier!

Cheers!
BROO - 04-03-2015, 16:38
:
Gamedev forever Qdlaty. Robimy robimy gierki ;-->. Powodzenia i pachnących banknotów.
Qdlaty - 04-03-2015, 16:52
:
A Ty widzę nic się nie zmieniłeś, ta sama zapijaczona, spalona morda na avku.

Szkoda, że się community tak skurczyło, ale w sumie tak teraz łatwo robić gierki w różnych innych programach i tyle się tego porobiło, ze nie ma często potrzeby wracać do clicków.

Z ciekawości zapytam - jest teraz jakaś możliwość kompilowania w tych nowych programach klikowych gier pod mobile? Android i iOS?
BROO - 04-03-2015, 17:05
:
Kliki umożliwiają budowanie na Android / iOS.
Podobnie Construct 2.
Game Maker również.
GDevelop umożliwia HTML5 oraz aplikacje Win/Linux.
Cootje - 04-03-2015, 19:17
:
Deagle, staruszku robisz w grach? Nice, a jak widzisz my nadal tkwimy tu i zamiast coś robić to tylko marudzimy. :D

Pozdro,
RED
kamiledi15 - 04-03-2015, 23:10
:
Tutaj czas stanął w miejscu. Niektórzy poszli dalej, niektórzy zatrzymali się w rozwoju :)
Mateusz - 06-03-2015, 17:12
:
Fajny temat :)
Dla mnie kliki najbardziej przydały się przy PLC'kach i technice cyfrowej. Dużo łatwiej było zrozumieć tematy, logika bool'owska nie sprawiała takich trudności i do dzisiaj wykorzystuje stringi w wizualizacji zależne od zmiennej, dokładnie tak tak jak robiłem dialogi w dni wojny :D

Pozdro Deagle!
Qdlaty - 09-03-2015, 03:25
:
Podrzucę, co do tej pory sensownego udało mi się zdziałać. :)

Anifacts - moja działka to animacje zwierząt (rysował je Piotr Nowacki), większość kolorowania, user interface, filmiki promocyjne - reżyseria i wykonanie (np. TEN )

Jelly Volleyball - to to wg mnie jest troszeczkę zbyt mocno inspirowane starą gierką Blobby Volley, no ale to nie moja sprawa, ważne było żeby hajs się zgadzał. ;) Moja działka - grafiki, animacje

Pracuję obecnie nad kolejnym projektem, którego jestem współtwórcą - darmowa gra zręcznościowa - to będzie hicior! Premiera za około miesiąc na Google Play i AppStore. :)

Nie wiem, czy powinienem to w ogóle pisać w tym temacie, ale... Chyba jest ok, to taki temat mówiący trochę o przyszłości po clickach.

A swoją drogą, najlepiej się czuję w ilustracji. ^^ Pochwalę się, a co.


W grach wylądowałem dosyć przypadkowo, chyba przez TGF'a. Trafiło się kiedyś dzięki temu zlecenie na grafiki do lipnej gierki, przez nią na lepszą i tak jakoś poszło.
kamiledi15 - 09-03-2015, 22:11
:
Wygląda to wszystko ładnie, tylko ta czacha trochę dziwnie kontrastuje z wielkimi mięśniami :)
Fanotherpg - 02-04-2015, 12:45
:
D_Eagle! Damn, myślałem że zniknąłeś pod ziemią tak jak Fred czy świętej pamięci Vital. Dobrze widzieć że żyjesz.

A RomanX to kobieta (SNE) ;)