NukeBoards

Artykuły i e-ziny - Chowdren

Cootje - 07-03-2015, 13:54
: Temat postu: Chowdren
Pewnie wielu z was narzekało nie raz na słabą wydajność MMF2/CF 2.5 zakańczając zdaniem, że GM czy Unity są bardziej wydajne. Teraz wasze gry mogą być równie wydajne dzięki darmowemu eksporterowi Chowdren wydanym po ciężkich trzech latach pracy Mathiasa.

Wszystkie informacje na temat tego magicznego eksportera znajdziecie w jego oficjalnym temacie na forum clickteamu: http://community.clicktea...hlight=chowdren
duur - 07-03-2015, 21:43
:
dobrze wiedzieć! jak przejrzałem forum krzyknę: nawet skomplikowane, ale robię gry z górą 2-3 rozszerzeń to nie powinno być większych problemów z przeniesieniem projektu w kod C++ a dalej w pełnowartościowy stand alone.

jeden z moich projektów używał Perspective object, powiększając małe okno gry pięciokrotnie do 800x600... muliło ostro! z chowdren powinno śmigać :--)

byłbym gotów podpisać stosowną umowę z Mathiasem, gdyby jego eksporter wydajnie poprawiał i dawał nadzieję robienia mocnoobciążonej gry - megagry! :--)
msdos400 - 29-03-2015, 13:27
:
Cootje, dzięki za ten super exporter! Przyda się przy robieniu bardzo wymagającej aplikacji!
Fanotherpg - 02-04-2015, 13:46
:
@pikor powinieneś używać Ultimate Fullscreen Object, notabene polskiego autorstwa. Do tego typu zadań.
HappyOrange - 31-01-2016, 23:40
:
Cootje, Mógłbyś dać bezpośredni link? Nie wiedzieć czemu nie mogę tego pobrać pomimo że mam konto na tym forum.
Minty - 01-02-2016, 10:03
:
http://mp2.dk/chowdren/setup.exe nie wymaga żadnego konta...
draq - 27-02-2016, 00:05
:
Po eksporcie nie pojawia mi się skompilowany plik. Testowałem na innym komputerze i cf się zawieszał. Na instruktarzu zamieszczonym na youtubie widziałem wyskakujące okienko chowdrena, ja niczego takiego nie uświadczyłem. Próbowałem zrobić build z plików źródłowych, ale też miałem kłopoty. Czy jest osoba która pomyślnie wyeksportowała swój projekt chowdrenem? Niedługo wypuszczam gierkę i ta opcja byłaby dla mnie zbawieniem! Pozdrawiam.
GHPL - 04-05-2016, 07:35
:
Czy mi się wydaje czy on zamienia język na C++ przy kompilacji?
To coś zwiększyło mi zużycie RAM'u o 54% dla tej samej aplikacji i jeszcze nie działa tam Drag & Drop
draq, ja dałem radę
wermi - 04-05-2016, 18:18
:
Jakbyś umiał czytać to byś wiedział że nie wszystkie funkcje są zaimplementowane.
GHPL - 04-05-2016, 20:23
:
worm, nie mogłem przeczytać, bo musiałem się zalogować