NukeBoards

Zapowiedzi - [Inna] Infinite Angle

HappyOrange - 31-10-2015, 17:04
: Temat postu: [Inna] Infinite Angle
Tytuł: Infinite Angle

Gatunek: Horror

Autor: HappyOrange
Grafika: HappyOrange
Dźwięk: Internet/własne
Muzyka: Jeszcze nie ma.../darmowe utwory z internetu

AKTUALIZACJE:

Udało mi się zmniejszyć zużycie RAM'u (z 1200MB do 350MB!), zwiększyć płynność gry, popracować nad linią fabularną, ulepszyć pole widzenia (bez ogromnej pomocy użytkownika OLEKOLEK1000 pole widzenia pozostałoby bez zmian) (jest większe, płynniejsze i działa z drzwiami) i system wentylacji (po którym będziemy się przemieszczać). Poniżej znajduje się
NOWY MATERIAŁ Z GRY (muzyka użyta w materiale nie pojawi się w finalnej wersji gry)

Udało mi się stworzyć sztuczną inteligencję dla przeciwnika, która jest losowa, ma własne pole widzenia, wymija ściany, rozgląda się i idzie w wybrane przez siebie lokacje. Przeciwnik czasami może się zglitchować i na razie nie ma kolizji z drzwiami.

Opis:

FABUŁA JEST CIĄGLE PISANA, WIĘC OPIS FABUŁY CIĄGLE SIĘ ZMIENIA. TEN PONIŻEJ NIE JEST AKTUALNY.

Minęło sporo czasu od ostatniej akcji zabójców mających status miejskiej legendy. Ich charakterystyczną cechą były gumowe maski zwierząt. Fani teorii spiskowych wierzą, że zbrodniarze zginęli z własnej broni podczas ostatniej akcji. Niedawno odnaleziono 5 oryginalnych masek pięciu zabójców. Maski mają ogromną wartość pieniężną. Aktualny właściciel masek, milioner wybudował specjalne muzeum/pizzerię, gdzie można podziwiać owe maski nałożone na manekiny. Pomysł budowli okazał się strzałem w dziesiątkę, właściciel zarabiał ogromną sumę na pomyśle. Z niewyjaśnionych przyczyn, manekiny przemieszczały się od północy do szóstej rano. Właściciel chcąc to ukryć zamykał budynek w określonych godzinach i zostawiał go nam, ochroniarzowi.

Gra jest połączeniem produkcji Hotline Miami z Five Nights At Freddy's i jest z gatunku survival horror.

GAMEPLAY ZAWIERAJĄCY ROZGRYWKĘ (bo wcześniejsze materiały były tylko pokazówkami terenu)

Zrzuty ekranu z wcześniejszych wersji:









Uwagi:
Poszukuję muzyka :)
Aha - 31-10-2015, 20:06
:
Fajny klimat, który bardzo dobrze dopełnia muzyka, ciekawe otoczenie mimo że grafika jest dosyć prosta, good job. Chociaż wydaje mi się, że ten rodzaj latarki ("klockowaty") może być nieco męczący przy dłuższym graniu

PS. Jeśli muzyka nie jest twoja, to pamiętaj żeby podać dokładniejsze informacje o autorach niż "internet" i upewnij się że nie łamiesz jej licencji :)

Jestem ciekaw co wyjdzie z tego projektu
HappyOrange - 01-11-2015, 01:05
:
Yumohu napisał/a:
rodzaj latarki (klockowaty)
No właśnie to nie jest latarka, a pole widzenia bohatera. Chciałbym zrobić inne, ale nie potrafię. Tylko ten rodzaj pozwala nie patrzeć przez ściany i drzwi. Jeżeli znasz jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu, to byłbym bardzo wdzięczny :)
kamiledi15 - 01-11-2015, 19:30
:
Ciekawe, jak będzie wyglądał kontakt z przeciwnikami. Będziemy walczyć, czy tylko uciekać? Skąd będziemy wiedzieć, że wróg się zbliża? Fajnie by było zobaczyć coś w stylu Penumbry z widokiem z góry, chętnie bym w takie coś zagrał.
HappyOrange - 01-11-2015, 19:34
:
kamiledi15 napisał/a:
Będziemy walczyć, czy tylko uciekać?

Uciekać i chować się.
kamiledi15 napisał/a:
Skąd będziemy wiedzieć, że wróg się zbliża?

Po coraz to większych odgłosach kroków i za pomocą kamer w biurze.
kamiledi15 - 01-11-2015, 19:54
:
No to bardzo dobrze, bo w 2d jest mało takich gier, więc chętnie zagram.
HappyOrange - 05-01-2016, 23:01
:
Jakby co, jest aktualizacja nagrania z gry i edycja fabuły ;)
Wackyjackie - 06-01-2016, 14:02
:
Bardzo fajnie się to prezentuje, aż jestem miło zaskoczony. Schludnie wykonane, powodzenia w projekcie ;) .
Rexu - 06-01-2016, 14:25
:
Bardzo widoczne są ślady Hotline Miami na mapach, a że horror? No nie wiem. Powodzenia ;)
HappyOrange - 06-01-2016, 23:17
:
Rexu napisał/a:
a że horror? No nie wiem.
Ten teaser pokazuje w jakich klimatach będzie gra. Psychodela całkowita, ale sensowna! :D
pogromca909 - 12-03-2016, 10:35
:
słabo...wygląda jakby był taki trochę na siłę

imo
Fadex - 12-03-2016, 12:59
:
Sama gra wygląda bardzo fajnie. Do horroru trochę jej brakuje co prawda, ale psychodelik na miarę Hotline Miami jak najbardziej z tego może wyjść.

Co do wiadomości - czy tam jest "You are reached the wrong number"? Jeśli tak to zamiast "are" powinno być "have" ;) poza tym za krótki fragment żeby ocenić czy jest to fajny efekt, wydaje mi się że przy dłuższych konwersacjach byłby po prostu irytujący.
HappyOrange - 12-03-2016, 13:24
:
Fadex napisał/a:
You are
Wiem, mój błąd :)

[ Dodano: 08-05-2016, 22:38 ]
Jest aktualizacja opisu jakby co ;)

[ Dodano: 29-06-2016, 00:21 ]
Teraz jest całkiem solidna aktualizacja, bo zawierająca materiał z faktycznej już rozgrywki. Wersji alfa, ale już rozgrywki!
DFSTR - 02-11-2016, 17:39
:
Jakieś nowiny co na temat tejże wspaniałej gry?
HappyOrange - 07-11-2016, 23:27
:
Draggel napisał/a:
Jakieś nowiny co na temat tejże wspaniałej gry?
Tak, wyszła darmowa ALFA, oto link na stronę GameJolt .