NukeBoards

Ukończone - Russian Roulette Tournament

HappyOrange - 23-01-2016, 22:50
:
Proszę, zwiększ rozdzielczość rozdzielczość gry do HD(1280x720) i podczas renderowania dodawaj antyaliasing.
ViS - 24-01-2016, 21:57
:
Standardowa rozdzielczość to 960x540. Film był nagrywany w zmniejszonej rozdzielczości więc proszę się nim nie sugerować oceniając grafikę. Tu jest surowy zrzut ekranu w standardowej rozdzielczości http://www.mediafire.com/...g.jpg?size_id=6

[ Dodano: 04-04-2016, 00:28 ]
Użytkownicy testujący grę skarżą się na zbyt niejasne instrukcje dotyczące zachowania się bębenka podczas kręcenia.

Dla użytkowników forum którzy zechcą w nią zagrać wyjaśniam:

Im większa siła tym bardziej losowy efekt.

Przy użyciu minimalnej wymaganej siły (100% precision) bębenek robi 3 równe obroty
i nabój zatrzymuje się w dokładnie tej samej pozycji w której był przed kręceniem, tak więc mamy 100% pewność gdzie się znalazł.

Przy użyciu maksymalnej siły (spinout) efekt jest nieprzewidywalny. Również wpływ wagi naboju jest mniejszy,
ponieważ bębenek zostaje zamknięty podczas kręcenia, więc są większe szanse że nabój znajdzie się w pierwszej komorze.
To może odstraszać przeciwników od dalszej gry lecz jest bardzo ryzykowne.

Kolejna krytykowana rzecz to fakt że nie widzimy żadnych wskaźników siły podczas gdy to przeciwnik ładuje broń.
Jednak wtedy byłoby zbyt łatwo. Zwłaszcza gdy przeciwnikowi udało się trafić idealnie z siłą. Wiedziałby zarówno on jak i gracz.
Efekt musimy ocenić po prędkości z jaką kręci się bębenek. Jeżeli zauważymy że zepsuł i przekręcił to próbujemy to wykorzystać.

Dla lepszego zrozumienia działania gry polecam tryb "Practice" gdzie można dokładnie przećwiczyć kręcenie
i zobaczyć jak to robią przeciwnicy.

Gra jest trudna ale do opanowania. Na farta nie da się jej przejść.
Jeżeli ktoś sądzi że jest inaczej bo można czasem wygrywać grając byle jak to proszę zwrócić uwagę na to
że demko zawiera trzech, raczej słabych przeciwników (do 50% umiejętności). W pełnej wersji będzie ich kilkunastu.
Najlepsi będą grali niemal bezbłędnie.
jarlfenrir - 04-04-2016, 19:05
:
Trafienie tym suwaczkiem tam, gdzie się chce, jest zdecydowanie zbyt trudne. Po trzech przegranych pod rząd się zniechęciłem.
Przydałyby się również gdzieś zasady turnieju, bo kompletnie nie wiem co się dzieje.
Moja pierwsza próba, strzelam i zginąłem. Potem kolejna gra, przeżyłem pierwszą próbę, a potem... przeciwnik stwierdził, że on nie strzela i znów moja kolej WTF? O_o
ViS - 04-04-2016, 23:01
:
jarlfenrir napisał/a:
Moja pierwsza próba, strzelam i zginąłem. Potem kolejna gra, przeżyłem pierwszą próbę, a potem... przeciwnik stwierdził, że on nie strzela i znów moja kolej WTF? O_o


To znaczy ładowałeś broń 2 razy pod rząd? niemożliwe. Zasada jest prosta i logiczna. Runda trwa aż ktoś spasuje. Potem kręci drugi gracz. Przegrywa ten kto podda dwie rundy pod rząd. Dlatego dwie bo gdyby była jedna, gracz który kręci miałby możliwość nawet nie dać szansy zagrać przeciwnikowi. Zasady rozgrywki są dobrze przemyślane i sprawiedliwe. Ale rzeczywiście, dokładniejsze wyjaśnienia działania gry bardzo by się przydały. Zostaną dodane bardziej szczegółowe instrukcje.
jarlfenrir - 05-04-2016, 08:26
:
Nie mówię, że ładowałem bron dwa razy pod rząd. Mówiąc "próba" mam na myśli, że jest moja kolej na strzał.
Informacja o tym, że można spasować i nie można spasować dwa razy z rzędu to dość istotna informacja - dlatego dziwne, że nigdzie jej nie znalazłem, nawet w pierwszym poście tego tematu.
ViS - 18-12-2016, 02:12
:
Projekt można uznać za kompletny. Proszę administrację o przeniesienie tematu do ukończonych.
Minty - 18-12-2016, 10:29
:
Wygląda świetnie, poza trochę nieintucyjnymi kontrolkami tylko chwalę grę znajomym :D
Janger - 18-12-2016, 18:28
:
Lepiej dodaj grę na Gamejolt. Kilka centów wpadnie, może nawet dolarów. :)
Temporal - 19-12-2016, 11:14
:
Grafika fajna, ale nie dało się do tych stockowych modeli dodać włosów? Według mniej sensowniejsze sterowanie byłoby poprzez wciskanie przycisków pojawiających się na ekrani niż lewy klik to taka akcja a prawy to taka. Trochę za przydługawe przejścia z menusów do gry czy samo czekanie na ruch przeciwnika. Pomyslabys tez o jakims trybie "samouczek" gdzie co krok pojawia sie jakas chmurka z tekstem wyjasnaijaca krok po kroku o co chodzi. W grze jest help, ale pewnie poczatkujacemu graczowi i tak za duzo nie wytlumaczy. To tyle narzekania, sama gra ma fajny klimat i czuc ta adrenalinke przed pociagnieciem za spust.
ViS - 19-12-2016, 13:03
:
Włosy są. Im dalej tym bardziej owłosieni są przeciwnicy :>
Z tymi przyciskami to nie sądzę aby było lepiej. Trzeba by było celować w nie za każdym razem. Po co jak są tylko dwie akcje?
Ale samouczek rzeczywiście by się przydał. Dorzucę przy najbliższej okazji.
GHPL - 22-12-2016, 18:26
:
Brakuje mi tylko polskiego języka
Rexu - 28-12-2016, 17:27
:
Przeszedłem do następnej drabinki. Nie wiem jak. Nie chcę grać dalej, chcę swój $1 mln teraz.
Wykonanie świetne.
mhpAC - 22-05-2017, 18:06
:
świetna grafika. Jak to zrobiłeś?
ViS - 26-05-2017, 23:25
:
Tak w skrócie to prerendery podzielone na części, następnie przepuszczone przez image magick w celu wprowadzenia poprawek i redukcji rozmiaru.

Link nieaktywny. Ostatnia wersja jest na Gamejolt gdyby ktoś chciał pobrać.
mhpAC - 31-05-2017, 17:03
:
pobrałem, zagrałem i nadal nie mogę się nadziwić jak to zrobiłeś :D sam jestem jeszcze januszem clicktema i nie zrobiłem żadnej sensownej gry, a tu taka zacna produkcja