NukeBoards

Ukończone - SlimeSiedge

MrMuffin - 28-02-2016, 23:36
: Temat postu: SlimeSiedge
Tytuł: SlimeSiedge

Gatunek: Logiczna

Autor: MrMuffin
Grafika: PaintShip
Dźwięk: MrMuffin
Muzyka: KevinMacleod i dwóch innych wymienionych w creditsach

Opis:
Slime Siedge jest gra w której budujemy fortyfikację która ma obronić naszego lub nasze stworki przed kulami. W grze są dostępne 3 różne materiały i 3 różne typy kul i każda inaczej reaguje z innym materiałem. W grze na początku dostępnych mamy 13 leveli + sanbox ale gra będzie aktualizowana.

Zrzuty ekranu:
Teaser https://www.youtube.com/watch?v=2qcUMoX1pAA
DevTalking & Gameplay https://www.youtube.com/watch?v=GIBMQLS7BoM
Offical Launch Trailer https://www.youtube.com/watch?v=eSiv6JjUCHk

Download:
Wersja PC: http://www.mediafire.com/...eSiedge+ENG.rar
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.MrMuffin.SlimeSiedge

Uwagi:
Jeśli znalazłeś buga, pisz do mnie zajmę się nim ale :
-Szkło ma zachodzić za slimy, mogą się za nim chować.
-kosmetyczne okazjonalne bugi na androidzie zazwyczaj spowodowane są nie dokońca poprawnym działaniem InAndOut Movement na co ja niestety nie mam zbyt dużego wpływu.
GHPL - 29-02-2016, 12:47
:
Jak na razie to jedynym problemem jest to, że po przegranej poprzednia konstrukcja się nie wczytuje i trzeba od nowa robić :/
MrMuffin - 29-02-2016, 16:46
:
GHPL napisał/a:
Jak na razie to jedynym problemem jest to, że po przegranej poprzednia konstrukcja się nie wczytuje i trzeba od nowa robić :/

Niestety, ale tak już zostanie. Jest to moja pierwsza gra tego typu i brakuje jej kilku rzeczy które są standardem w innych podobnych produkcjach. Gra pomimo tak małej ilości bloków i kul wymagała prawie 300 warunków. Kiedy ją zaczynałem nie pomyślałem o zapisywaniu poprzedniej struktury czy sprzedaży bloków i teraz zrobienie tego było by zabagowane i w dodatku trudne do odbagowania. :shrug:
jarlfenrir - 29-02-2016, 20:47
:
W tutorialu gdzieś widziałem słowo "hire" zamiast "here".
Ogólnie gra jest mało intuicyjna - 3 razy restartowałem tutorial, bo ciągle coś robiłem nie tak jak trzeba.
Po rozpoczęciu nowego poziomu menu budowania mogłoby być od razu rozwinięte.
No i finalnie grę wyłączyłem po tym, jak musiałem 3ci raz od nowa budować tą sama konstrukcje.
Ogólnie gra prezentuje się fajnie, ale jest dość toporna w użytkowaniu ;) Myślę, że jak byś naprawił te kilka rzeczy, to by był to hit.
GHPL - 29-02-2016, 21:01
:
Chcesz to mi możesz podesłać kod to zrobię co mogę
wermi - 29-02-2016, 22:05
:
MrMuffin napisał/a:
teraz zrobienie tego było by zabagowane i w dodatku trudne do odbagowania


A to aż takie trudne?

Spoiler (no, trochę to długie):

jarlfenrir - 01-03-2016, 15:21
:
worm napisał/a:


Oczywiście jest wiele innych sposobów na to, nawet prostszych (zrzucanie wszystkiego do arraya, ale nie mam pojęcia jakby to wyglądało :P )


Na zwykłym arrayu wyobrażam sobie to tak:
mam tablicę 3x20 (przy czym zamiast 20 daj tak dużą liczbę, ile maksymalnie może znaleźć się elementów konstrukcji na planszy). Do tego może jakiś licznik obiektów, nazwijmy go N.
Warunek: on loop "zapisz" + wybierz losowo obiekt typu klocek + dopóki ilość obiektów klocek jest większa niż 0
Akcje:
w tablicy w pozycji 0,N zapisz typ klocka (typ to będzie jakaś alterableValue dla każdego typu ustawiona inaczej)
W pozycji 1,N zapisz współrzędną X
W pozycji 2,N zapisz współrzędną Y
Dodaj do N jeden.

No i zdarzenie, które uruchomi zapis z akcjami: ustaw N na 0 + uruchom pętlę "zapisz" tyle razy, ile wynosi długosć Y tablicy.

Odczyt podobnie. Uruchamiasz pętlę, która przejdzie po tablicy i potworzy obiekty w odpowiednich pozycjach.
MrMuffin - 01-03-2016, 15:27
:
jarlfenrir napisał/a:
W tutorialu gdzieś widziałem słowo hire zamiast here.
w dniu wydania wyszła aktualizacja naprawiająca to (ale tylko do wersji android), nie wiem jak testerzy (i ja) przegapiliśmy to ._.

[ Dodano: 01-03-2016, 15:29 ]
worm napisał/a:
MrMuffin napisał/a:
teraz zrobienie tego było by zabagowane i w dodatku trudne do odbagowania


A to aż takie trudne?

Nie chodzi o to że nie potrafię tego zrobić ;) chodzi o to że musiał bym to ręcznie wporwadzać do wszystkich leveli a to zajeło by lata. Ewentualnie ułożyć je od nowa.
wermi - 01-03-2016, 15:32
:
A słyszałeś kiedyś o czymś takim jak global events?
Fadex - 01-03-2016, 15:39
:
Albo pradawnej technice opracowanej przez Copiego Paste'a? (popraw w jednej ramce -> zaznacz wszystko -> kopiuj -> wklej w innych ramkach)
MrMuffin - 01-03-2016, 17:58
:
worm napisał/a:
A słyszałeś kiedyś o czymś takim jak global events?

słyszałem, ale nie korzystałem z tego nigdy, i nie pomyślałem o tym, to jest świetny pomysł, dzięki! ;D

[ Dodano: 01-03-2016, 18:00 ]
Fadex napisał/a:
Albo pradawnej technice opracowanej przez Copiego Paste'a? (popraw w jednej ramce -> zaznacz wszystko -> kopiuj -> wklej w innych ramkach)

Niby tak niby nie bo musiałbym parę warunków które są indywidualnie pod poziom i tak zmieniać ręcznie
, ale tego nie jest jakoś dużo.

[ Dodano: 01-03-2016, 18:07 ]
GHPL napisał/a:
Chcesz to mi możesz podesłać kod to zrobię co mogę

Wolał bym aby nikt nie robił tego za mnie. Im trudniejszy problem do rozwiązania to można się przy tym więcej nauczyć. ;)
LordekGames - 09-08-2016, 13:41
:
Gra nawet ciekawa, moja ocena to 6/10 :)
Dorn - 06-09-2016, 20:32
:
Fajna całkiem
Kyogi - 06-10-2016, 15:26
:
Zagrałem, Ba! Nawet nagrałem tą grę na yt z nudów. ( https://youtu.be/zxbQmchvKSk jakbyś chciał )

Grało się bardzo fajnie DO 4 LVL.
Imo ten poziom jest nie możliwy do przejścia.

Mimo to że gra bardzo fajna, i nawet przeszedłbym całą... to zbyt duży poziom trudności odstrasza.

Tak czy inaczej, jest to bardzo oryginalny pomysł. Good Job :)
masterjayz - 19-10-2016, 07:32
:
Gra wygląda fajnie i ciekawie. Polecam.