NukeBoards

Bitwy - [Bitwa NB] 37

Neoqueto - 24-09-2016, 00:37
:
Sporek - 3 - muzyka mnie zaczęła szybko denerwować. Nie ukończyłem tej gry, bo całkowicie nie wiedziałem co zrobić z gościem ubranym na zielono. Jest potencjał, żeby to rozwinąć. Dużo minimalizmu, szczególnie pod względem sterowania. Grafiki również, chociaż ja bym trochę bardziej się przyłożył do ikonek przedmiotów. Dialogi dziecinne tak jak u Mastera. Bohaterowie, szczególnie główny, gadają trochę jakby byli pod wpływem ciężkich środków odurzających, chociaż może to metody propagandowe Koight Vampffa. Świetne wywiązanie się z tematu bitwy i implementacja mechaniki a'la Dzień Świstaka, zarówno bohater po śmierci jak i gracz zyskują nową wiedzę i to napędza całą rozgrywkę. Przydałby się jednak lepszy level design. Obszerniejszy oraz bardziej szczegółowy, bo trochę niedosyt. 3 punkty tylko dlatego, że Masterowi nie wyszło wywiązanie się z tematu tak jak Sporkowi.

Masterjayz - 2 - dużo włożonej pracy, która nie poszła na marne. Wczułem się. Oczywiście Pixar to nie jest, ale nie miałem jakoś specjalnie wrażenia, że ta epicka muzyka nie pasuje. Te całe nawiązania do Islamu to mam nadzieję, że humorystyczne. Dobrze zrobione dialogi od strony technicznej, mają konsekwencje, mają odpowiednie ograniczenia i UI jest fajne. Szkoda, że ich treść jest infantylna tak jak u Sporka, mimo usilnego starania się nadania im powagi. W tę grę włożono najwięcej pracy, ale nie nadaje się na 3 punkty ze względu na znikome uwzględnienie tematu w mechanice rozgrywki.

Duur - 1 - gdzieś już widziałem tę stylówę i sprajty. Tak jak mówi BROO, fajnie się skacze i morduje zakonnice. Trochę zbugowana, bo chyba zakonnice ubrane na czerwono nie powinny się tam znaleźć, chyba że to jakieś piekielne ich wersje. Platformówka jak platformówka, szkoda jedynie że nie ma, powiedzmy, drastycznych zmian tła, bo monotonią wieje, ale to jest gra na bitwę, nie przesadzajmy. CHYBA ją ukończyłem, nie jestem pewien, być może trafiłem do zglitchowanego limbo.

Chciałbym dać pół punkta Jarlfenrirowi, ale Mining Robot mnie zniechęcił.
Wackyjackie - 05-10-2016, 23:20
:
3pkt - masterjayz -mimo, że fabuła i dialogi infantylne, to spędziłeś prawdopodobnie najwięcej czasu nad swoją produkcją, ze wszystkich zgromadzonych. Szkoda, że brakuje tu gry.
2pkt - Sporek - ładna grafika, ale pustość i kiepskie animacje. Pomysł w miarę fajny (nawiązuje do filmu DejaVu? Nie oglądałem, ale kojarzę), fabuła i dialogi, no, takie se ;p. I "nienawidzę" razem ;) .
1pkt - no i tu problem, ale niech będzie - jarlfenrir - Grafika bardzo solidna, tylko rozgrywka równie bardzo leży. Słabe AI, słabe kolizje (a raczej ich niekiedy brak), ale gra jest kompletna, za co duży plus.

0.5pkt - duur - bardzo przyjemny ruch platformowy, dobrze rozlokowane Chrystusy, ale mam tu graficzne dejavu :P .

Temporal - nie umiem w to grać, odkryłem 3 "światy", no i śmieszki, śmieszki, ale za mało się działo do tej pory. Szkoda tych Robusiów.
Sporek - 06-10-2016, 16:39
:
Wackyjackie napisał/a:

2pkt - Sporek - ładna grafika, ale pustość i kiepskie animacje. Pomysł w miarę fajny (nawiązuje do filmu DejaVu? Nie oglądałem, ale kojarzę), fabuła i dialogi, no, takie se ;p. I nienawidzę razem ;) .

Nie, nawet nie wiedziałem, że taki film istnieje :) Nawiązałem do dnia świstaka, chociaż kilku scenek jak się budzi nie widać przez błąd (nie wiem czemu) to może nie było to aż tak jasne. Bo zawsze przed każdym resetem jest scenka w jego pokoju jak do siebie mówi, jest ich kilka, ale nie działają :/
jarlfenrir - 06-10-2016, 16:44
:
A ja się dowiedziałem niedawno, że były nawet dwa filmy o tym tytule :P
draq - 07-10-2016, 00:07
:
3.pkt Sporek - ta gra najbardziej przypomina grę, i nie chodzi tutaj o mechanikę, a po prostu o to, że daje jakąkolwiek satysfakcję.

2.pkt. Fenrir - Red Revolt wygląda profesjonalnie, ale niestety silnik jest mocno niedopracowany. Ruch przeciwników i bohatera frustruje. Gdyby gra miała chociaż ruch skokowy, to przy tym AI jakie jest, grałoby się dobrze i być może, wylądowała by w mojej liście na pierwszym miejscu.

1.pkt Masterjayz - poziom artystyczny naprawdę mnie zachwycił, jednak gra nie sprawdza się ani pod względem mechaniki, ani pod względem opowiadania historii. Po prostu irytowało mnie, że nie mogę przewinąć dialogów, bo myślałem, że są elementem cutscenki. Na nieszczęście okazało się że jest to główny rdzeń gry.
Wszystkich was zachęcam do ukończenia swoich gier, bo naprawdę mają potencjał!
Fadex - 09-10-2016, 19:23
:
A oto wyniki #38 Bitwy NUKEBOARDS!

Gratulacje!

Walka o pierwsze miejsce była wyrównana, jednak zakończyła się zwycięstwem krucjaty Deus Vult - ale zdecydowali użytkownicy, niezależnie od tego czy Bóg tak chciał.

Nagrody oraz prestiż zostaną rozdane wkrótce.
masterjayz - 09-10-2016, 20:11
:
Gratulacje dla zwycięzców! :D
Kyogi - 09-10-2016, 21:00
:
Gratulacje master,

Sporek by wygrał, gdyby jego gra nie byłaby TAK BARDZO ZBUGOWANA I NIE JASNA. Sporkowi też serdecznie gratuluję wysokiego miejsca.
jarlfenrir - 09-10-2016, 21:35
:
Apropo niejasnych gier... ktoś jest w stanie wyjaśnić o co tak naprawdę chodziło w Black Kate? Dało się tą grę w ogóle przejść?
BROO - 09-10-2016, 23:39
:
Zapętlają się poziomy w grze Duura.
Ishimura - 10-10-2016, 11:17
:
To która to w końcu bitwa ? W temacie 37, a wyniki są z 38 :D
Minty - 10-10-2016, 11:35
:
^

*facepalm*
Ishimura - 10-10-2016, 11:54
:
Ejj, no chyba coś jest nie tak, chyba że to jakiś żarcik śmieszek. :P
Minty - 10-10-2016, 18:32
:
Déjà vu.