NukeBoards

Dishwshr - [Klikowiec] BROO

Rexu - 08-09-2016, 14:54
:
A czy ja jestem fajny? Z wrażeń ludzi tutaj w to wątpie.
masterjayz - 09-09-2016, 14:46
:
zależy jaki masz humor :-P
Rexu - 14-09-2016, 16:08
:
A.. Z tym się zgodzę.
zetcom - 26-09-2016, 11:37
:
BROO napisał/a:
Z perspektywy czasu widzę, że robienie gier jest bardzo trudną czynnością. Najtrudniejsze jest stawianie kropki nad i.

Niestety tak to już jest, że aby stworzyć coś bardziej złożonego potrzeba więcej czasu i wizji jakie to ma być finalnie (wiedzieć, że to jest literka i z kropką na górze). Podziwiam tych, którzy mają po kilka lub kilkanaście gierek na koncie. Podziwiam tych, co tworzą gry... proste a grywalne (bez zbytniego przeciążenia OA) xD

BROO napisał/a:
Forum klikowe może powstać bez fundamentów. Istnieje jednak ograniczony czas, na wytworzenie solidnej bazy - pasji (użytkowników)/przykładów/materiałów/programów/gier. Jeśli do tego czasu administrator się zniechęci - wszystko stracone.

Jeszcze dobrze by było dodać, że narzędzie którym jest poświęcone forum powinno się stale rozwijać. Mam nadzieje, że premierowy pokaz dema Clickteam Fusion 3 (1 października) wniesie wiele do nowych dyskusji ;)

A czy Ty BROO masz zamiar w przyszłości opublikować jakiś nowy twór? Sądząc po czasie przeszłym w pierwszym poście: ,,Robiłem gry, zapowiadałem, odwoływałem.'' śmiem sądzić, że emertyowany klikowiec jesteś. A, że nie bardzo śledze ostatnimi czasy fora klikowe (w sumie tylko Nukeboards... jak czasem się przypomni), stąd pytanie do Ciebie.
BROO - 27-09-2016, 05:34
:
Cytat:
Jeszcze dobrze by było dodać, że narzędzie którym jest poświęcone forum powinno się stale rozwijać. Mam nadzieje, że premierowy pokaz dema Clickteam Fusion 3 (1 października) wniesie wiele do nowych dyskusji ;)


Faktycznie, narzędzie, wokół którego zbudowane jest społeczeństwo, musi się rozwijać. Przeoczyłem ^_^.

Clickteam Fusion 3 w tej chwili to dla mnie kolejna próba wyłudzenia grosza. Programiści mieli wielokrotnie okazję naprawić dotychczasowe problemy. Najważniejsze problemy z punktu widzenia użytkownika:
-> kompatybilność wsteczna z wbudowanym ruchem platformowym
-> kompatybilność z zewnętrznymi rozszerzeniami
-> wyrzucenie backdropa, najwyższa pora, by program sam potrafił ocenić charakter używanego obiektu
-> na temat innych nie mam pojęcia, bo trzeba używać klików by wiedzieć, co tam potrzebne

CF3 nie będzie przyszłością, jeśli nie rozliczy się z przeszłością.

Mamy w tej chwili użytkowników MMF2 i CF2.5, po co kolejny program i problemy z kompatybilnością pytań/odpowiedzi na forum?

Cytat:
A czy Ty BROO masz zamiar w przyszłości opublikować jakiś nowy twór? Sądząc po czasie przeszłym w pierwszym poście: ,,Robiłem gry, zapowiadałem, odwoływałem.'' śmiem sądzić, że emertyowany klikowiec jesteś. A, że nie bardzo śledze ostatnimi czasy fora klikowe (w sumie tylko Nukeboards... jak czasem się przypomni), stąd pytanie do Ciebie.

Mam zaplanowane w kalendarzu sprawdzenie, czy będę zainteresowany tworzeniem gier. Odpowiedź na to pytanie jest w tej chwili niemożliwa.
wermi - 27-09-2016, 17:44
:
BROO napisał/a:
-> na temat innych nie mam pojęcia, bo trzeba używać klików by wiedzieć, co tam potrzebne


-> niska wydajność
-> brak wbudowanego języka skryptowego (istnieją jedynie rozszerzenia typu lua lub python object, które są dość niewygodne i ograniczone)
-> niepotrzebne rozszerzenia jak np. lives czy score, które są po prostu globalnymi counterami czy shoot/launch object które można po prostu zastąpić bouncing ball movement (i do tego masz większą kontrolę nad ruchem)
-> słaba obsługa audio, w tym niedokładny silnik odtwarzania modułów
-> dość spora ilość zmian w produktach clickteamu to po prostu zaimplementowanie tego co było można zrobić wcześniej za pomocą rozszerzeń (np. DMC2, Box2D, Fast Loop, For Each, Advanced Math object, Alpha Channel object), a nie nowe przydatne funkcje

jak mi się coś przypomni to dopiszę.
jarlfenrir - 27-09-2016, 18:24
:
worm napisał/a:

-> niepotrzebne rozszerzenia jak np. lives

z Lives akurat dość często kożystałem... bo to ma pewną funkcję ,która moim zdaniem powinna być dodana do zwykłych counterów - czyli by licznik wyświetlał obrazek powtórzony tyle razy, ile wynosi jego wartość.
wermi - 27-09-2016, 22:03
:
jarlfenrir napisał/a:
bo to ma pewną funkcję ,która moim zdaniem powinna być dodana do zwykłych counterów - czyli by licznik wyświetlał obrazek powtórzony tyle razy, ile wynosi jego wartość

tak, ale to jak mówisz powinno być po prostu zaimplementowane dla zwykłego countera.
Temporal - 28-09-2016, 13:41
:
worm napisał/a:
BROO napisał/a:
-> na temat innych nie mam pojęcia, bo trzeba używać klików by wiedzieć, co tam potrzebne


-> niska wydajność
-> brak wbudowanego języka skryptowego (istnieją jedynie rozszerzenia typu lua lub python object, które są dość niewygodne i ograniczone)
-> niepotrzebne rozszerzenia jak np. lives czy score, które są po prostu globalnymi counterami czy shoot/launch object które można po prostu zastąpić bouncing ball movement (i do tego masz większą kontrolę nad ruchem)
-> słaba obsługa audio, w tym niedokładny silnik odtwarzania modułów
-> dość spora ilość zmian w produktach clickteamu to po prostu zaimplementowanie tego co było można zrobić wcześniej za pomocą rozszerzeń (np. DMC2, Box2D, Fast Loop, For Each, Advanced Math object, Alpha Channel object), a nie nowe przydatne funkcje

jak mi się coś przypomni to dopiszę.


Clickteam - taki biedniejszy Autodesk. Dodawaj co nową wersję nowe ikonki i każ ludziom za to płacić.