NukeBoards

Ukończone - Square Thief

Hylus - 21-07-2017, 13:05
: Temat postu: Square Thief
Tytuł: Square Thief

Gatunek: Zręcznościowa

Autor: Ja
Grafika: Ja
Dźwięk: freesound
Muzyka: freesound

Opis:
Wcielamy się w kwadratowego złodzieja - stąd nazwa gry. Naszym celem jest dostanie się do pełnego pieniędzy sejfu i ucieczka z miejsca zbrodni. Na naszej drodze napotkamy wiele przeciwności jak lasery, innego złodzieja oraz oczywiście masę strażników.
Oprócz pieniędzy możemy ukraść również diamenty, które mogą (ale nie muszą) pojawić się w wybranym miejscu na obecnym poziomie.
W kryjówce możemy pomnożyć swoje uczciwie zarobione pieniądze, które przydadzą się nam do zakupu nowego wyglądu.

Początkowo będziemy mieć styczność tylko ze strażnikami; kolejno będą dochodzić lasery wyłączane między innymi za pomocą kodu dostępu, który będziemy musieli znaleźć lub wyłączane poprzez nacisk skrzynki na włącznik. Pojawi się również wcześniej wspomniany przeze mnie złodziej, który ma ten sam cel co my, jednakże to my musimy być lepsi!

Zrzuty ekranu:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/15fcfdbc787bc88a
https://www.fotosik.pl/zdjecie/fc800467af929cb0

Download:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.DomBiznesu.ThiefSquare&hl

Uwagi:
EWENTUALNE UWAGI: Polecam kliknąć "Credits" 10 razy ;-)
Minty - 21-07-2017, 19:10
:
Podnoszenie diamentów jest dziwnie zawodne, dodatkowo kilka razy trzeba tapnąć na "sejfie" żeby pojawił się ekranik kradzieży. Poza tym już drugi poziom easy jest nieoczywisty--fajne!
kamiledi15 - 21-07-2017, 20:26
:
Całkiem niezła gierka, choć nie idealna. Jeśli chodzi o minusy:
- W ,,Pomocy" jest parę literówek i błędów językowych. Gra jest tylko po angielsku, a szkoda, bo nie przepadam za tym, gdy polska gra jest wydawana tylko po angielsku, w dodatku jeszcze z błędami. Co ciekawe, opisy misji są pisane dużo bardziej zaawansowanym angielskim i tam żadnych błędów nie zauważyłem, tak jakby pisały to dwie różne osoby.
- Również w ,,Pomocy", w pierwszym etapie ćwiczebnym, gdy zostanę złapany, przycisk Restart jest zbugowany - przenosi mnie do następnego poziomu, zamiast zresetować ten, w którym jestem.
- Nie da się regulować prędkości (a tym samym głośności) chodzenia, nie ma też wskaźnika, z jakiej odległości zostanę usłyszany. Na początku myślałem, że pierwszy poziom Pomocy jest zbugowany, bo wróg zawsze mnie słyszał, ale nie załapałem, że chodzi o wyłączenie czujników, przez które mnie znajdował.

To tyle, jeśli chodzi o minusy. Z plusów - całkiem ładna grafika, nie znam się na tym, bo nigdy takiej nie robiłem, ale pewnie dość łatwo taką zrobić. Niemniej jednak, jak na grę na telefon wyglada nieźle. Rozśmieszył mnie tekst w ,,Pomocy", gdy było napisane, że trzeba uważać, aby wrogowie mnie nie usłyszeli, a dalej dopisek: ,,Ale nie martw się - są prawie głusi" :D Dobre to było.
Pomysł na grę nie jest nowy, bo coś podobnego i to dużo bardziej rozbudowanego było chociażby w grze Monaco. Jednak całkiem fajnie się gra.

[ Dodano: 22-07-2017, 00:35 ]
Zacytuję sam siebie:
Cytat:
Co ciekawe, opisy misji są pisane dużo bardziej zaawansowanym angielskim i tam żadnych błędów nie zauważyłem, tak jakby pisały to dwie różne osoby.

Z ciekawości wpisałem kawałek jednego z opisów w Google i okazuje się, że wszystkie te opisy są po prostu skopiowane z jakiejś strony. Dlatego są pisane lepszym angielskim, niż menu Pomocy. I chyba nijak mają się do samych misji, są widocznie tylko jako ciekawostki. I niestety, ale Sne ma rację odnośnie problemów z łapaniem diamentów. Dzieje się to, gdy mamy oddalony widok, im bardziej go oddalimy, tym trudniej się steruje i tym mniejsza szansa, że postać weźmie diament, nawet gdy dotykam prosto w niego. Trzeba wtedy przybliżać widok, dotykać diamentu i znowu oddalać. Czy nie lepiej by było, gdyby postać zbierała diament, kiedy ona go dotknie, a nie mój palec? Niestety ten sam problem dotyczy sejfów i przełączników.
jarlfenrir - 22-07-2017, 07:51
:
Denerwujący jest ten suwak przy okradaniu sejfu. Dlaczego miałbym chcieć ukraść mniej niż całość? No i sam suwak nie zawsze reaguje, muszę 5 razy przesunąć, żeby raz załapało.

Drugi poziom mnie przerósł. Może jeszcze popróbuję, ale za duży skok trudności między pierwszym a drugim poziomem.
kamiledi15 - 22-07-2017, 10:38
:
Ja jestem już w dziewiątym. Jak się ogarnie schemat poruszania wrogów, to już jest dość łatwo.
mhpAC - 23-07-2017, 17:26
:
jak zrobiłeś grafikę 3D?
kamiledi15 - 13-08-2017, 18:30
:
Zatrzymałem się w 11 poziomie. Tutaj schemat ruchu wrogów jest już na tyle trudny do wyczucia, że ciężko to przejść. Najgorsze, że po porażce trzeba znowu zaczynać poziom od początku, a wrogowie chodzą dość wolno i po pewnym czasie robi się to męczące, gdy początek poziomu polega głównie na czekaniu i mam problem dopiero w jego dalszej części. Przydałaby się możliwość przyspieszania czasu. Ale nie poddaję się, jestem uparty :p