NukeBoards

Bitwy - PIDŻAMA #5

HappyOrange - 09-02-2019, 14:44
:
3 pkt - HappyOrange - lubię koty
2 pkt - OlekOlek1000 - bardzo dobra atmosfera i solidne wykonanie
1 pkt - Kyogi - zamysł mi się bardzo podobał
Wackyjackie - 09-02-2019, 15:55
:
3 punkty - HappyOrange - świetna gierka! Mechanika prosta, ale przyjemna no i muzyka idealnie wpasowuje się w klimat gry. Gra wygląda na najbardziej dopracowaną ze wszystkich.

2 punkty - worm - ta gra to był mój pierwszy pomysł na jaki wpadłem ;d, ale nie chciałem go realizować, bo wiedziałem, że oklepane. Duży plus za własną muzykę, w pełni komponującą się z rozgrywką. Nie wiem czy to tylko ja, ale miałem problemy z ocenianiem na jaki kolor platformy mogę w obecnej chwili wskoczyć.

1 punkt - OlekOlek1000 - za symulator psychodelii, dość ładną grafikę i dopasowaną muzykę. No i zgodność z tematem.

jarlfenrir - pani była premier byłaby dumna. Przyjemny pixelart i nawiązanie do tematu ;d.

Kyogi - czy jest przycisk do restartu gry, bo ginę po pierwszych paru ominięciach, a uruchamianie ponownie gry jest denerwujące. Gra jest bardzo prosta i kiepsko wykorzystuje zadany temat. Ale plus za Unity.

fil47 - ładna grafika no i w sumie tyle. Nie wiem gdzie w grze miał być kontrast. No i ci biegający Panowie mają problemy ze ścianami.

Sporek - dość ładna grafika, uboga rozgrywka. No nie mam co tu więcej napisać, bo gra ma 7 zdarzeń na krzyż.

Herrios - znowu, ładna grafika, ale biedny gemplej.

kamiledi15 - ???

creesee - rozumiem, że tu nie ma drugiego dna? ;p [EDIT] Dobra, jednak ma - musiałem przeczytać Twojego posta z instrukcją. No fajny generator plam z ketchupu, ale mało tutaj gry.
duur - 09-02-2019, 18:02
:
3 pkt - Sporek
2 pkt - fil
1 pkt - jarlfenrir

(Wtopiłem na tej imprezie, całkiem dobrze mi robota szła, ale nabugowałem tak... że już nie odkręciłem tego.)
Herrios123 - 09-02-2019, 21:16
:
3 pkt - Herrios
2 pkt - HappyOrange
1 pkt - Creesee
msg - 09-02-2019, 22:01
:
:arrow: Ogłaszam wyniki konkursu PIDŻAMA #5.

1 miejsce: HappyOrange - Kocimiętka (22 punkty)
2 miejsce: worm - jstem piana (16 punktów)
3 miejsce: Sporek - Sumki i Doomki (12 punktów)

4 miejsce: jarlfenrir - Dinosaurs of Stone Age (8 pkt)
5 miejsce: olekolek1000 - Inwersja (7 pkt)
6 miejsce: Herrios - Księżyc Vs Słońce (6 pkt)
7 miejsce: fil - shamane (5 pkt)
8 miejsce: creesee - white shirt (4 pkt)
9 miejsce: kamiledi15 - Walka (3 pkt)
10 miejsce: Kyogi - SkomplikowanySymulatorUnikania2019 (1 pkt)

Kto i jak głosował: https://i.imgur.com/BzckeF9.png

Wszystkim dziękuję za udział, z osobami na podium skontaktuję się niedługo na PW w sprawie nagród. Gratulacje!
Do następnego razu (czy to w nowej pidżamie czy na oficjalnej bitwie)!
Temporal - 10-02-2019, 09:12
:
Szkoda, że Worm nie wygrała, no ale głosowanie, to głosowanie. Gratulacje dla zwycięzcy. To może teraz czas na normalną bitwę?
jarlfenrir - 10-02-2019, 11:44
:
Minty napisał/a:
(częstość rzucania podwaja się, gdy lekko ruszasz myszą)
Widać, coś skopałem, bo szybkość rzucania uzależniłem od szybkości animacji. Czasem animacja się blokuje i widzę, ze wtedy zaczyna działać Twoja sztuczka na przyśpieszenie rzucania.
Minty - 10-02-2019, 17:38
:
Trzeba zrobić kopię zdarzenia z kliknięciem, i w niej zmienić warunek kliknięcia na dwuklik. Wtedy wszystko będzie działać. Gdy mysz się rusza, to co drugi klik nie jest traktowany jako część dwukliku, tylko kolejny pojedynczy klik. Gdy nie, to warunek pojedynczego kliku nie działa właśnie co drugi klik. Taki typowy dla Clickteamu ficzer.
Sporek - 11-02-2019, 15:24
:
Gratuluje zwycięzcom oraz sobie, 1 i 2 miejsce raczej zasłużone :) Oby więcej takich bitew, o dziwo nie było jakiś crapów jak to kiedyś bywało.
jarlfenrir - 11-02-2019, 15:31
:
Sporek napisał/a:
o dziwo nie było jakiś crapów jak to kiedyś bywało.
Też odniosłem takie wrażenie. Ludzie nabierają wprawy?
Cootje - 12-02-2019, 19:28
:
Zgadzam się zupełnie z podium, ale uwaga co do jarlfenrir:D Weź do Kopacz napisz i dogadaj się to zrobisz hit internetu!

@Edit:
Co do nabierania wprawy to przychodzi to z wiekiem i ilością wykonanych projektów. Wymyślisz jakieś rozwiązanie w projekcie X i może znajdziesz podobne zastosowanie w projekcie Y plus troche je rozbudujesz i ulepszysz i będzie to już Twój nawyk, który będziesz stosować w projekcie Z.

Podium jest pomysłowe i dobrze wykonane, ale są dwie prace bardziej zaawansowane w kodzie jednak bez treści/pomysłu dlatego przegrały.


Co do Kyogi... Robiłeś grę w trzech zdarzeniach? Nawet nie wiem jaki jest warunek wygranej.