Pomysły i scenariusze - [RPG] Thief taki jak GTA2! Morie - 14-06-2006, 11:49 : Temat postu: [RPG] Thief taki jak GTA2!
Zaczynam projekt gry Thief w stylu GTA2, czyli w rzucie izometrycznym!
Fizykę broni już zrobiłem, już nawet połowa silnika gry jest, brakuje jak na razie grafiki i poziomów, NAJWAŻNIEJSZE, ŻE JEST POMYSŁ!
Jeśli ktoś chciałby zaoferować pomoc w podaniu mi soundtracków do gry ekspresyjnej, pełnej akcji, tajemniczej, trochę skradanki, to byłbym wdzięczny! Najlepiej coś w stylu muzyki z RPGów. :cool:
/Poprawione; RomanX/ /Nie koloruj bez sensu ; RomanX/morty - 14-06-2006, 13:19 :
GTA2 do izometrii ma niewiele Tasmpol - 14-06-2006, 14:26 :
Cytat:
NAJWAŻNIEJSZE, ŻE JEST POMYSŁ!
O jasiu, to jest akurat najmniej ważne, bo pomysły ma każdy, a grafik/silników/ochoty ma niewielu. A i GTA2 nie jest w izometrii. Minty - 14-06-2006, 17:35 :
Tasmpol: Nie każdy ma pomysł. Tj. każdy ma, ale nie każdy ma DOBRY.
morty: Szczerze mówiąc, to mało osób wie, jak nazwać taki rzut. Top-Down, Third PP lub Flying PP to widok w GTA 1 i 2
Morie: Thief, czyli Złodziej, ale w jakich realiach? Bo jeśli w średniowiecznych, to muzyka musi być zupełnie inna, niż we współczesnych. Poza tym nie wiadomo, o jakie RPG-i Ci w ogóle chodzi? Przecież w każdym jest inna muzyka... Podaj więcej szczegółów. Fadex - 16-06-2006, 10:28 :
RomanX- w GTA 2 są modele 3D odpowiednio obracane.
Co do pomysłu - nie tylko ty go miałeś... Tasmpol - 16-06-2006, 10:38 :
W GTA 1-2 otoczenie jest zrobione w 3D (widać to na budynkach), ale np. drzewa i samochody to dwuwymiarowe sprajty. Avenged - 16-06-2006, 12:08 :
Tak, i nie wiem jak ty chcesz zrobić takie engine 3D dla budynków mostów i w ogóle. Z kolei jak zrobisz wszystko dwuwymiarowe, to to już nie będzie to samo . Budynki będą wyglądać jak po prostu kawałek nowej "posadzki", nawierzchni cwts (cos w tym stylu). Mówię tak bo już kiedyś próbowałem zrobić taką grę. I oto efekt mojej pracy, na której zaprzestałem: http://rapidshare.de/file...Killer.rar.htmlVital - 23-06-2006, 12:57 :
Hah, temat raczej denny - GTA nie ma za wiele wspólnego z izometrią, do tego ten temat jest już odpowiednio zmęczony, a sama nazwa Thief jest zajęta już od dłuższego czasu - produkcja FPP osadzona w świecie średniowiecza z elementami cyber-punka. Ogólnie za mało chyba napisałeś w tym temacie, czekam(y) na dalsze info.