NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pomysły na Bitwy
Autor Wiadomość
k@rgul 
Sierżant

Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 123

3999 Prestiż
Wysłany: 16-10-2005, 11:16   

Chyba zaczne wypuszczać serię komputerowych komórek.

K@rgul A600
K@rgul X230 itd. :badgrin:
 
 
     
Fred 
Bohater


Główny edytor: TGF
Posty: 358

3404 Prestiż
Wysłany: 16-10-2005, 11:20   

Ja wypuszcze Fokie Engejdż :D :D:D. Userzy, przemyślcie sprawe batali komórkowej :) Naprawde fajny pomysł.
 
 
     
Pentagraf
Plutonowy


Posty: 64

6765 Prestiż
Wysłany: 16-10-2005, 18:48   

1) Gra typu Platform Challenge.

Platformówka z 1 etapem, ale o jak najwyższym stopniu trudności (oczywiście musi być możliwa do przejścia), taka która doprowadza do czarnej rozpaczy, przy kolejnej, 20 nieudanej próbie dojścia do końca :D . Jednym słowem, gra wymagająca małpiej zręczności i chirurgiczej precyzji :)

2) Gierka z serii Escapów.

Rodzaj przygodówki. Widziana przeważnie z prespektywy pierwszej osoby (tj. oczami bohatera). Znajdujemy się w jakimś pokoju, pomieszczeniu, itp. a naszym zadaniem jest wydostanie się. Trzeba szukać poukrywanych przedmiotów i kombinować jak je użyć.

3) Coś w stylu Hapland

Zasada to akcja -> reakcja. Mamy jakieś otoczenie i np. ludzika albo kulke, czy cokolwiek. Należy zmieniając otoczenie, doprowadzić do serii zdarzeń, któreych skutki poprowadzą bohatera do celu. Mętnie opisane, bo ciężko to właściwie opisać, ale zajżyjcie tu to skumacie o co mi mniej więcej biega :)
 
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 16-10-2005, 18:53   

Hapland - świetna gra, po kilku godzinach przeszedłem 1-szą część, ale drugiej - już nie :) BTW. trudno zrobić taką grę w klikach, potrzeba chęci, umiejętności itp. Podobnie jak The Incredible Machine, trudno taką grę zrobić, ale jest to możliwe.
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Pentagraf
Plutonowy


Posty: 64

6765 Prestiż
Wysłany: 16-10-2005, 19:03   

No chęci i umiejętności to trzeba, aby zrobić jakąkolwiek gre :) A zrobić wcale nie tak trudno, w końcu nie musi być aż tak rozbudowana jak wspomniany Hapland.

Swoją drogą od Hapland, bardziej mi się podobają gry Eyezmaze. Takie coś już by było znacznie trudniej zrobić.
 
 
     
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 266

13819 Prestiż
Wysłany: 04-11-2005, 18:14   

Czas na kilka moich propozycji:

a) gra z ograniczeniami ( dość sporymi ):

- bez obiektów aktywnych, same drawline i liczniki
- zbudowaną na samych Edit Object'ach i oczywiście licznikach
- z jak najmniejszą liczbą obiektów

b) program:

- program do komunikowania się ze sobą ( proste gg, czat, czy co tam jeszcze wymyślicie )
- parodia systemu
- edytor Quizów
- jakiś instrument muzyczny
- programik z kodami do gier

c) różne:

- może filmik? - wiem, że to już było, ale wielu to omięło, np. ja
- scenariusz
- symulacja forum ( może być parodia ) - chodzi o sam mechanizm, bez komunikacji przez net, ani jakiejś ekonomicznej

d) tematyczna:

- planszówka ( chińczyk :) )
- karcianka
- celowniczek
 
     
pepe9donkey 
Bohater
Strup Parzyłapa


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 216

18099 Prestiż
Wysłany: 04-11-2005, 18:49   

A może jakąś abstrakcję?

- gra z widokiem od dołu?
- symulator życia dżdżownicy?
_________________
\,,/, (o_O) ,\,,/
 
 
     
Kurczak 
Starszy sierżant

Główny edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 165

9364 Prestiż
Wysłany: 04-11-2005, 19:14   

Kurczak ™ proponuje:
- symulator komórki, ale takiej z zielono-czarnym wyświetlaczem
- parodia czegokolwiek :P
- symulator instrumentu
_________________

...
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 04-11-2005, 21:41   

Arkanoid lub ekonomiczna!
8)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Natie 
Bohaterka

Główny edytor: Inny
Pojedynki: nie
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 04-11-2005, 22:48   

Może mini-przygodówka? Mini czyli nie za dużo pomieszczeń itp.
_________________
...
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 04-11-2005, 23:19   

Hy hy, właśnie przystępuję do tworzenia takowej gry :)
Według mnie, to lepiej zrobić coś prostszego, breakout to wcale nie zły pomysł. Ekonomiczna - zły. Albo grę w podryw, tak! x] Tyle że bez tego na końcu ;)
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Cage 
Plutonowy
Wishmaster


Główny edytor: Construct
Drugi edytor: RPG Maker
Posty: 84

2548 Prestiż
Wysłany: 05-11-2005, 12:10   

Ja jestem zdecydowanie za arkanoidem - temat dość prosty = sporo biorących udział, ale daje też spore pole do popisu. Nie jest to tak trudne technicznie a gierke fajną można zrobić :)
_________________
http://retrocade.net/
http://ccorner.duke4.net/
 
     
Natie 
Bohaterka

Główny edytor: Inny
Pojedynki: nie
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 05-11-2005, 15:44   

Arkanoid to dobry pomysł, ale może zamiast pomysłów klasycznych na początek pobawimy się w jakiś gatunek? Przygodówka/Logiczna? Za takimi gatunkami obstaję.
_________________
...
 
     
NeTRaY
Plutonowy


Główny edytor: Inny
Posty: 91

1745 Prestiż
Wysłany: 05-11-2005, 17:31   

dopuscie do batalii osoby programujace... pozwolcie pisac w czym sie chce... takie moje zdanie
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 05-11-2005, 17:51   

Hhhh... NeTraYu (jeżeli naprawde nim jesteś), zwykle stworzenie gry przeciętnemu programiście zajmuje conajmiej kilka lat. A Bitwy trwają jakieś... 2 tygodnie?

/No, nie przesadzajmy z tym czasem; RomanX/
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group