Pomysły na Bitwy |
Autor |
Wiadomość |
k@rgul
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 123
3999 Prestiż
|
Wysłany: 16-10-2005, 11:16
|
|
|
Chyba zaczne wypuszczać serię komputerowych komórek.
K@rgul A600
K@rgul X230 itd. :badgrin: |
|
|
|
|
Fred
Bohater
Główny edytor:
Posty: 358
3404 Prestiż
|
Wysłany: 16-10-2005, 11:20
|
|
|
Ja wypuszcze Fokie Engejdż :D:D. Userzy, przemyślcie sprawe batali komórkowej Naprawde fajny pomysł. |
|
|
|
|
Pentagraf
Plutonowy
Posty: 64
6765 Prestiż
|
Wysłany: 16-10-2005, 18:48
|
|
|
1) Gra typu Platform Challenge.
Platformówka z 1 etapem, ale o jak najwyższym stopniu trudności (oczywiście musi być możliwa do przejścia), taka która doprowadza do czarnej rozpaczy, przy kolejnej, 20 nieudanej próbie dojścia do końca . Jednym słowem, gra wymagająca małpiej zręczności i chirurgiczej precyzji
2) Gierka z serii Escapów.
Rodzaj przygodówki. Widziana przeważnie z prespektywy pierwszej osoby (tj. oczami bohatera). Znajdujemy się w jakimś pokoju, pomieszczeniu, itp. a naszym zadaniem jest wydostanie się. Trzeba szukać poukrywanych przedmiotów i kombinować jak je użyć.
3) Coś w stylu Hapland
Zasada to akcja -> reakcja. Mamy jakieś otoczenie i np. ludzika albo kulke, czy cokolwiek. Należy zmieniając otoczenie, doprowadzić do serii zdarzeń, któreych skutki poprowadzą bohatera do celu. Mętnie opisane, bo ciężko to właściwie opisać, ale zajżyjcie tu to skumacie o co mi mniej więcej biega |
|
|
|
|
Tasmpol
Bohater young god
Główny edytor:
Posty: 955
24606 Prestiż
|
Wysłany: 16-10-2005, 18:53
|
|
|
Hapland - świetna gra, po kilku godzinach przeszedłem 1-szą część, ale drugiej - już nie BTW. trudno zrobić taką grę w klikach, potrzeba chęci, umiejętności itp. Podobnie jak The Incredible Machine, trudno taką grę zrobić, ale jest to możliwe. |
_________________ the preacher man says its the end of time
|
|
|
|
|
Pentagraf
Plutonowy
Posty: 64
6765 Prestiż
|
Wysłany: 16-10-2005, 19:03
|
|
|
No chęci i umiejętności to trzeba, aby zrobić jakąkolwiek gre A zrobić wcale nie tak trudno, w końcu nie musi być aż tak rozbudowana jak wspomniany Hapland.
Swoją drogą od Hapland, bardziej mi się podobają gry Eyezmaze. Takie coś już by było znacznie trudniej zrobić. |
|
|
|
|
Mr Knife
Bohater
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 266
13819 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2005, 18:14
|
|
|
Czas na kilka moich propozycji:
a) gra z ograniczeniami ( dość sporymi ):
- bez obiektów aktywnych, same drawline i liczniki
- zbudowaną na samych Edit Object'ach i oczywiście licznikach
- z jak najmniejszą liczbą obiektów
b) program:
- program do komunikowania się ze sobą ( proste gg, czat, czy co tam jeszcze wymyślicie )
- parodia systemu
- edytor Quizów
- jakiś instrument muzyczny
- programik z kodami do gier
c) różne:
- może filmik? - wiem, że to już było, ale wielu to omięło, np. ja
- scenariusz
- symulacja forum ( może być parodia ) - chodzi o sam mechanizm, bez komunikacji przez net, ani jakiejś ekonomicznej
d) tematyczna:
- planszówka ( chińczyk )
- karcianka
- celowniczek |
|
|
|
|
pepe9donkey
Bohater Strup Parzyłapa
Główny edytor:
Posty: 216
18099 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2005, 18:49
|
|
|
A może jakąś abstrakcję?
- gra z widokiem od dołu?
- symulator życia dżdżownicy? |
_________________ \,,/, (o_O) ,\,,/ |
|
|
|
|
Kurczak
Starszy sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 165
9364 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2005, 19:14
|
|
|
Kurczak ™ proponuje:
- symulator komórki, ale takiej z zielono-czarnym wyświetlaczem
- parodia czegokolwiek
- symulator instrumentu |
_________________
... |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2005, 21:41
|
|
|
Arkanoid lub ekonomiczna!
8) |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Natie
Bohaterka
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 380
10110 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2005, 22:48
|
|
|
Może mini-przygodówka? Mini czyli nie za dużo pomieszczeń itp. |
_________________ ... |
|
|
|
|
Tasmpol
Bohater young god
Główny edytor:
Posty: 955
24606 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2005, 23:19
|
|
|
Hy hy, właśnie przystępuję do tworzenia takowej gry
Według mnie, to lepiej zrobić coś prostszego, breakout to wcale nie zły pomysł. Ekonomiczna - zły. Albo grę w podryw, tak! x] Tyle że bez tego na końcu |
_________________ the preacher man says its the end of time
|
|
|
|
|
Cage
Plutonowy Wishmaster
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 84
2548 Prestiż
|
Wysłany: 05-11-2005, 12:10
|
|
|
Ja jestem zdecydowanie za arkanoidem - temat dość prosty = sporo biorących udział, ale daje też spore pole do popisu. Nie jest to tak trudne technicznie a gierke fajną można zrobić :) |
_________________ http://retrocade.net/
http://ccorner.duke4.net/ |
|
|
|
|
Natie
Bohaterka
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 380
10110 Prestiż
|
Wysłany: 05-11-2005, 15:44
|
|
|
Arkanoid to dobry pomysł, ale może zamiast pomysłów klasycznych na początek pobawimy się w jakiś gatunek? Przygodówka/Logiczna? Za takimi gatunkami obstaję. |
_________________ ... |
|
|
|
|
NeTRaY
Plutonowy
Główny edytor:
Posty: 91
1745 Prestiż
|
Wysłany: 05-11-2005, 17:31
|
|
|
dopuscie do batalii osoby programujace... pozwolcie pisac w czym sie chce... takie moje zdanie |
|
|
|
|
Tasmpol
Bohater young god
Główny edytor:
Posty: 955
24606 Prestiż
|
Wysłany: 05-11-2005, 17:51
|
|
|
Hhhh... NeTraYu (jeżeli naprawde nim jesteś), zwykle stworzenie gry przeciętnemu programiście zajmuje conajmiej kilka lat. A Bitwy trwają jakieś... 2 tygodnie?
/No, nie przesadzajmy z tym czasem; RomanX/ |
_________________ the preacher man says its the end of time
|
|
|
|
|
|