Ile MB zajmowała Wasza największa gra? |
Autor |
Wiadomość |
tom-91
Kapral
Posty: 16
Prestiż
|
Wysłany: 28-10-2006, 22:23 Ile MB zajmowała Wasza największa gra?
|
|
|
Ile MB zajmowała największa stworzona przez Was gra? Ciekawe kto okaże się rekordzistą i ile zajmuje jego mega-produkcja.
Ja na razie nie mam się czym pochwalić, bo poza kilkoma grami, które stworzyłem w dzieciństwie, i których rozmiaru już oczywiście nie pamiętam ( na pewno nie przekraczały 2 MB ) nie mam właściwie żadnych osiągnięć. Gra nad którą obecnie pracuję zajmuje JUŻ 30MB, a nie jestem jeszcze nawet w połowie prac nad nią, ale to się oczywiśvie nie liczy. Chodzi o skończone gry. |
_________________ Four Lunatics- game creating by tom-91 using TGF. Coming soon |
|
|
|
|
Slawo
Legenda
Pojedynki: nie
Posty: 706
Prestiż
|
Wysłany: 28-10-2006, 22:33
|
|
|
2-3MB, czyli o 1MB poza standard do przyjęcia,
ale jakbym chciał to mogę zrobić 1GB - tylko kto taką grę pobierze przez http ???
Nie jest sztuką kolego zrobić jak najopaślejszą grę, ale jak najmniej opasłą - wtedy ilość internautów co ją pobiorą będzie 100x większa niż gry 10MB. |
_________________ http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe
Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www
http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net |
|
|
|
|
Mateusz
Starszy chorąży GT member
Posty: 437
Prestiż
|
Wysłany: 28-10-2006, 22:36
|
|
|
Gra robiona za starych czasów, pierwsza gra która miała
ponad 15 leveli... waga? Ok. 170 MB. Tak, tak, co level
cała piosenka w .Wav, bo w końcu tylko taki format TGF
obslguje... |
_________________ http://romanx.webd.pl/kli...tle=Mateusz9206 Mój profil na Klikipedii.
|
|
|
|
|
morty
Młodszy chorąży
Posty: 236
Prestiż
|
Wysłany: 28-10-2006, 22:39
|
|
|
Moje dwie poprzednie gry miały rozmiar 4 i 5 Mb. Sam program bez muzyki miałby nieco więcej niż połowę tego, ale takie są wady empetrójek niestety... Generalnie im więcej tym gorzej, szczególnie jeśli chodzi o utrzymanie serwera.
Frikika, który zajmował 4Mb trzymałem na własnym serwerze. Niestety kiedy zaczęło go pobierać dużo ludzi, transfer wzrósł mi do 3 Gb dziennie. Gdyby gry miały kilkadziesiąt megabajtów to bym się chyba nie wypłacił |
_________________ http://gmapsapi.com - Poznaj Google Maps API |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Pojedynki: być może
Steam:
Posty: 3446
Prestiż
|
Wysłany: 28-10-2006, 22:39
|
|
|
http://romanx.webd.pl/nb/viewtopic.php?t=589 - 86 MB by misieksamgame
31 MB zajmuje nieskompresowane Vectro 2 Demo, prawdopodobnie pełna wersja osiągnie 36-37 MB. Przyczyną jest duża ilość muzyki i dźwięków (17 MB).
I to wcale nie jest dobrze |
|
|
|
|
Mateusz
Starszy chorąży GT member
Posty: 437
Prestiż
|
|
|
|
|
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~
Posty: 1411
Prestiż
|
Wysłany: 29-10-2006, 00:02
|
|
|
Pierwsza oficjalna wersja mojego pierwszego edukacyjnego programu o XVII wieku zajmowała 230 MB. Strasznie dużo.
A IWS zajmuje spakowany 86 MB ale rozpakowany 180 MB. |
_________________ |
|
|
|
|
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
Pojedynki: tak
Steam:
Skype:
Posty: 821
Prestiż
|
Wysłany: 29-10-2006, 00:07
|
|
|
Temporala T2 beta wersja spakowana najlepszą komresją 120 MB czyli Cię pobił rozpakowane 172 MB a raczej dokładnie 181 014 528 bajtów i to wciąż nie dokończona gra.. Ale to rozmiar się nie liczy tylko grywalnośc np.: CT:FW będzie mieć około 1 MB góra 5 jako samodzielna... |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773
Prestiż
|
Wysłany: 29-10-2006, 11:11
|
|
|
10 mb, Aquanoid 2. Hm, ja jakoś nie przepadam za "dużymi" produkcjami
Ale mój kolega też dawał piosenki w wave'ach i jego projekt miał 340 mb |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
Pojedynki: tak
Steam:
Skype:
Posty: 821
Prestiż
|
Wysłany: 29-10-2006, 14:55
|
|
|
A jak by co to w 99% duża obszerność aplikacji nie świadczy o jej jakości, ale o nieumiejętności kodera w obsługiwaniu się klikami.. |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
|
Michal 17
Starszy kapral
Posty: 50
Prestiż
|
Wysłany: 29-10-2006, 16:09
|
|
|
Moja spakowana miała nie wiem ile, ale wiem że mój rekord to 6 mb |
_________________ Na górze Multimedia Fusion
Na dole Game Maker
a my klikamy jak po Wallpaper
To ulegnie zmianie |
|
|
|
|
Jaklub
Plutonowy
Posty: 64
Prestiż
|
Wysłany: 29-10-2006, 16:34
|
|
|
1. Foxy Schizo (stare demo) - 8mb (bez mp3 - 3mb)
2. Shoball 2 - 7mb (bez muzyki - 5mb)
3. JPacman 2 |
|
|
|
|
Jakim
Młodszy chorąży Mjuzik Mejker
Pojedynki: tak
Steam:
last.fm:
Posty: 263
Prestiż
|
Wysłany: 29-10-2006, 19:41
|
|
|
"Rekord" 1,57 MB (spakowane, rozpakowane - ok. 4 MB) - Village Builder.
Biorąc pod uwagę, że pusty plik *.exe stworzony w GM ma już ponad 1 MB. |
|
|
|
|
|