Grafika do RPG ciąg dalszy:D |
Autor |
Wiadomość |
raperr
Starszy kapral
 
Posty: 40
532 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2006, 14:42 Grafika do RPG ciąg dalszy:D
|
|
|
Witam ponownie wszystkich i chciał bym zaprezentowac moją grafikę która pewnie wystąpi w grze DS:FW
 |
_________________ Grafik PG
 |
Ostatnio zmieniony przez Minty 04-11-2006, 15:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2006, 15:05
|
|
|
OBRONA:
-rząd 1, obiekt 1: Nie stosuje się ditheringu w tak małych obiektach, zapamiętać! W ogóle też jakiś nienaturalny kształt... Górna część kaptura powinna "opadać" na oczy.
-rząd 1, obiekt 2: Nie "losuje się" miejsca postawienia pixela (jedynie w skrajnych przypadkach)
-rząd 1, obiekt 3: Całość wygląda rozmyta, nie pasuje do reszty obiektów. Albo popraw wszystkie, albo to (Doradzałbym wszystkie, bo to "coś" mi się podoba )
-rząd 2, obiekt 1: Lineart do wymiany, cieniowanie OK.
-rząd 2, obiekt 2: Patrz: "rząd 1, obiekt 2", lineart może być.
-rząd 2, obiekt 3: Ładna tarcza, ale przydałby się jeszcze jeden odcień cieniowania
-rząd 2, obiekt 4: OMG! Co to jest?! Popraw! Popraw!
-rząd 2, obiekt 5: "rząd 1, obiekt 2" + popraw lineart
BRONIE:
Cóż, muszę cię zmartwić. Prawie wszystko to szit skomentuje tylko te lepsze:
-rząd 1, obiekt 3: Ładny... nic nie zmieniać!
-rząd 2, obiekt 2: Końcówka pada pod innym kątem.
-rząd 3, obiekt 2: Cudo
Reszta: Do poprawy cieniowanie i linearty.
KOSZTOWNOŚCI:
-Obiekt 1 & 2: Spot Light przesuń trochę bardziej w lewo. I mógłbyś trochę poprawić lineart
-Obiekt 3: naszyjnik wygląda jakby już na czymś wisiał...
PS: Coś w tej obronie pomieszałem z obiektami... trudno |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
 
Pojedynki: tak
Skype: 
Pomógł: 8 razy Posty: 821
14368 Prestiż
|
Wysłany: 04-11-2006, 15:16
|
|
|
Grafiki ciekawe jeszcze ich nie widziałem, a co do grafik to zbyt wiele nie oczekujcie bo chcemy prostą i subtelną grafikę (ja się do niej nie mieszam no co najwyżej budynki i tereny z roślinnością a reszta to robota Raperra..) |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
 |
Raymon
Plutonowy dawniej arek ;-D
 
Posty: 79
3098 Prestiż
|
Wysłany: 08-11-2006, 17:48
|
|
|
Mogą być przydatne, jednak "kosztowności" mi się nie podobają. Mikstury są takie banalne, a jeżeli by mi nie uświadomiono iż to naszyjnik to nigdy bym sam na to nie wpadł. |
|
|
|
 |
Vital
Starszy sierżant VTL
 
Posty: 203
6199 Prestiż
|
Wysłany: 08-11-2006, 21:31
|
|
|
A ja dodam ze pracuje nad konkurencyjna produkcja,Fanotherpg wie po czesci o co kaman:)Jesli pozwolicie to za lada dzien dam swoje itemy...ktorych bedzie swoja droga o wiele,wiele wiecej:P
[ Dodano: 08-11-2006, 23:19 ]
...to są tylko bronie,tworzone ok 2,5 godziny
Niedługo założę temat w planach,pozdro,trzymam kciuki za wasz projekt. |
_________________ człowiek-zając rusza do boju! |
|
|
|
 |
Temporal
Podporucznik CP user
 
Pomógł: 1 raz Posty: 659
188 Prestiż
|
Wysłany: 08-11-2006, 23:59
|
|
|
No to jest dobry pixel art a nie ustawione losowo pixele. Ja w tą sztukę się nie bawię bo nie ma już ona przyszłośći ale potrafie docenić tą świetną formę. |
_________________ Tajemnica 4
Soundcloud
msg napisał/a: | Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem. |
|
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 09-11-2006, 12:28
|
|
|
Vital - respect +
Jedyne co jest średnie, to proca i ten berdysz (to berdysz?) pod nią.
Reszta full wypas
PS: Ile kolorów? |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
Vital
Starszy sierżant VTL
 
Posty: 203
6199 Prestiż
|
Wysłany: 09-11-2006, 23:24
|
|
|
Fadex-cos na ten styl
Temportal-tu bym polemizowal, pixel art jest ciagle w urzyciu,tylko jego forma w specyficzny sposob ewoluuje...dzis przydatny jest wylacznie w sprajtach na komorki czy przenosne konsole,kiedys byl podstawa grafiki komputerowej itp...mysle ze nie bylbym w stanie wyzyc zajmujac sie tylko tym,ale mysle ze jeszcze przez najblizsze kilka lat nie musze sie martwic o popularnosc dziedziny jaka sie zajmuje. Co by sie przylansowac w towarzystwie dodam ze szykuje mi sie w najblizszym czasie praca nad gra JAVA na telefony,bede rysowal dla firmy Avantis 8)
Sorry chlopaki za offtop,czekam na dalsza czesc grafy |
_________________ człowiek-zając rusza do boju! |
|
|
|
 |
Krabex
Kapral
 
Posty: 31
735 Prestiż
|
Wysłany: 11-12-2006, 19:18
|
|
|
ladne grafiki...:)...robie gre cRPG i przydaly bys sie takie grafiki... moglibysmy omowic ta sprawe pod numerem gg:6429968... pozadro... |
|
|
|
 |
raperr
Starszy kapral
 
Posty: 40
532 Prestiż
|
Wysłany: 03-01-2007, 20:13
|
|
|
Witam wszytskich ponownie już kilka dni mineło od ukazania moich ostatnich grafik:P nieudanych... Postanowiłem ukazac teraz cześć grafiki ekwipunku która wystąpi w grze DS:E niektóre z nich poprawiłem
Miłego oglądania:
 |
_________________ Grafik PG
 |
|
|
|
 |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37281 Prestiż
|
Wysłany: 03-01-2007, 20:22
|
|
|
Niezłe. Niektóre zbroje wyglądaja wręcz świetnie. |
|
|
|
 |
raperr
Starszy kapral
 
Posty: 40
532 Prestiż
|
Wysłany: 03-01-2007, 20:31
|
|
|
Dzięki za tak dobrego komenta :ugly: |
_________________ Grafik PG
 |
|
|
|
 |
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
 
Pojedynki: tak
Skype: 
Pomógł: 8 razy Posty: 821
14368 Prestiż
|
Wysłany: 04-01-2007, 18:55
|
|
|
Niektóre świetnie niektóre gorzej... Ale utrzymuja w miarę równy poziom z czego jestem zadowolony... |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
 |
Neti
Szeregowy
 
Posty: 4
10 Prestiż
|
Wysłany: 04-01-2007, 19:06
|
|
|
Przypominają te z HoMM ale ładnie nawet ci to wyszło . |
|
|
|
 |
raperr
Starszy kapral
 
Posty: 40
532 Prestiż
|
Wysłany: 04-01-2007, 19:11
|
|
|
Wlasnie ze nic tu nieprzypomina mi HoMM może tylko zbroja:D |
_________________ Grafik PG
 |
|
|
|
 |
|