NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Inna] Miasto umarłych
Autor Wiadomość
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3445

33730 Prestiż
Wysłany: 20-12-2006, 20:14   

Wysadzić ogrodzenie można odpowiednio spreparowaną kupą, siarką i węglem :) Magentyzm nic nie zmienia. A jakakolwiek elektrownia potrzebuje pracowników, w końcu wszystko się zużywa. Nawet wodór w elektrowni fuzyjnej i elementy ruchome w wietrznej (a w słonecznej płyn solarny). Jednak robi się coraz ciekawiej z próbami uzupełnienia :P
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 20-12-2006, 20:16   

Coś spadło na miasto, w środku pomutowali ludzie, jakieś dziwne stworzenia się zrobiły. No i Rząd nie chcąc by wyszło to w kraj ogrodził miasto ogrodzeniem by nic z tamtąd nie wyszedło. W środku zostali ludzie i sobie tam żyją. Gdy w końcu udaje im sie uciec okazuje się, że te straszydła są na całym świecie. Ol.
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
copperdragon 
Bohater
Popieram Ice Cold Revolucion


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 5 razy
Posty: 625

55382 Prestiż
Wysłany: 20-12-2006, 21:27   

Heh... straszydła są na całym świecie? Może i tak, ale czemu? Ja wiem, czemu. To po prostu rząd tak naprawdę jest tymi istotami. :badgrin:

A co do elektrowni: hmm... to może inaczej... ktoś tam jest, tylko niewiadomo kto, a potem okaże się, że to jedna z tamtych istot, będący inteligentniejszy od pozostałych (będzie przypominał czarną chmurę ;) ). Ostatecznie dochodzi do porozumienia między bohaterem a tym gostkiem (bo nudziło mu się w tej elektrowni, ale wolał stad nie wychodzić ze względu na teściową :ugly:), razem udaje im się to ogrodzenie wysadzić w powietrze (oczywiście od Wschodu, bo tam musi być jakaś cywilizacja :madugly: ). A tam... ciąg dalszy nastąpi...

Ps. A co do samego ogrodzenia; czy to takie trudne wymyśleć, żeby to ogrodzenie mogło ich bez problemu zatrzymać? Wystarczy, że:
- ogrodzenie będzie zasilane przez zewnętrzne elektrownie
- ogrodzenie będzie wykonane z bardzo mocnego materiału
- ogrodzenie będzie miało grubość ok. 10m, wysokość ok. 30 m (jak chcecie, może być więcej ;) )
- ogrodzenie będzie miało system obronny, jakieś gfotokomórki itp., które lokalizują każdego potencjalnego uciekiniera. Ma jednak tę wadę, że działa tylko na przeciwników w formie ciała stałego, istota z elektrowni będzie mogła bez problemu zmieniać konsystencję, i tak np. jako gaz dostanie się na górę, a jako ciało stałe zniszczy system obronny
- broń starczy na te straszydła, ale będzie za słaba na ogrodzenie (chociażby z przyczyn wymienionych wyżej, jakby co to mówię, że grubość ogrodzenia można zmieniać)
- ucieczka drogą powietrzną również odpada; pewien obiekt będzie bowiem unosił się nad miastem i będzie służył jako system obronny. Ten obiekt będzie oczywiście kontolowany przez rzęd, który, jak wiemy, jest tymi straszydłami. ;) Nazwa tego obiektu to ARK097

A jak to ogrodzenie będzie wybudowane w wystarczająco szybkim tempie? Dzięki zaawansowanej technologii rządu, która pozwala na szybkie budowanie, bowiem te straszydła tak naprawdę pochodzą z kosmosu. Zwróćcie uwagę na nazwę tego obiektu, który ma się unosić nad miastem. Tak naprawdę jest on swego rodzaju arką tych kosmitów, którzy, kiedy ich planeta została zniszczona (bo po co niszczyć), musieli uciekać. Jest to jedna z 726 ark, z czego 17 ocaleje.
Ludzie będą początkowo walczyć z tymi istotami, ale po pewnym czasie uda im się dowiedzieć, jaki jest cel inwazji. Ponieważ ludzie byli bardziej przezorni i zauważyli, że po pewnym czasie życie na Ziemi i tak stanie się nieznośne, znaleźli całkiem sporo planet, które mogłyby się nadawać do mieszkania. Chociaż wiadomo, że taki korzystny stan mógł być wiele tysięcy (milionów?) lat wcześniej (należy wziąć pod uwagę poprawkę na prędkość światła; jej wartość wynosi jedyne 300000km/s), kosmici bez problemu dzięki napędowi 4-wymiarowemu docierają na poszczególne planety i sprawdzają, jakie tam panują warunki. Kosmici w zamian pozostawiają na Ziemi jedną z ark (285), która w przyszłości stanie się przyczyną wojny dwóch największych państw, chcących ją przejąć, żeby móc prowadzić badania...
To be continued... :P

Uff... mam nadzieję, że nie ma tutaj żadnych nieścisłości.

BTW: I oto, co moze powstać ze zwykłego Miasteczka Śmierci. :P
 
 
     
Avenged 
Młodszy chorąży
A7X fan!


Pomógł: 3 razy
Posty: 244

924 Prestiż
Wysłany: 20-12-2006, 21:59   

...bla bla bla :p . Srki ale to Twoje opowiadanko coper jest z deczka żenujące :D .
Sebol dał tu taki krótki, ale zwięzły - no i przy tym nie dopracowany SCENARIUSZ - żeby przedstawić zapewne swój pomysł, do realizacji. Tymczasem wszyscy przedstawiają swoje różniste wersje tego :P i robi się heh wielkie "Gie".

Nie ma co tyle zastanawiać się nad tym ogrodzeniem :p po prostu rząd nie chciał aby te stwory się wydostały na zewnątrz - i zamknął je w środku razem z ludźmi - mającymi pecha :badgrin: . I oniec :p heh.

Może lepiej skupić się na grafice, silniku, widoku gry, wielkości i budowy miast itp itd etc. Mówiąc krótko nad realizacją :D .

PS.: żeby było śmieszniej można osadzić miejsce akcji na Kubie XD albo gdzieś w Chinach :P .
_________________
Windows has found a virus in this post. Press and hold down Alt+F4 to begin windows recovery.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 20-12-2006, 22:23   

Avenged napisał/a:

PS.: żeby było śmieszniej można osadzić miejsce akcji na Kubie XD albo gdzieś w Chinach :P .


Albo w miejscowosci, w której mieszka potencjalny twórca gry...

Jeśli pomysł naprawdę się wam podoba, to nie wychodxmy zbyt daleko poza scenariusz, tylko znajdźmy programistę, który zrobi silnik. I niech już w ostateczności będzie to GuMowiec, pogram sobie chocia z u kumpla, który ma SP2.
 
     
Vital 
Starszy sierżant
VTL


Posty: 203

6199 Prestiż
Wysłany: 20-12-2006, 22:34   

Chulirka,tylko grafików brak :( Znaczy poza mną,ale ja sam robić nie będę,co to to nie. Jeśli uda się takich zebrać to mogę im :przewodniczyć jako człowiek najbardziej zaangażowany z grafików,i w ogóle jako pixelmasta;). Jeśli ktoś chce się zająć grafą to zapraszam na PW. Znaczy sorki że się tak wpraszam,ale myślę że sebol się nie obrazi jak mu trochę pomogę :D .
EDIT:wersja pierwsza-znaczy troszkę połatana,ale bez schizów jest najlepsza. :madugly: :ugly:
PS.kocham te emotki :madugly: :madugly: :madugly:
_________________
człowiek-zając rusza do boju!
 
 
     
copperdragon 
Bohater
Popieram Ice Cold Revolucion


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 5 razy
Posty: 625

55382 Prestiż
Wysłany: 20-12-2006, 22:59   

Avenged napisał/a:
...bla bla bla :p . Srki ale to Twoje opowiadanko coper jest z deczka żenujące :D .
Sebol dał tu taki krótki, ale zwięzły - no i przy tym nie dopracowany SCENARIUSZ - żeby przedstawić zapewne swój pomysł, do realizacji. Tymczasem wszyscy przedstawiają swoje różniste wersje tego :P i robi się heh wielkie Gie.

Nie ma co tyle zastanawiać się nad tym ogrodzeniem :p po prostu rząd nie chciał aby te stwory się wydostały na zewnątrz - i zamknął je w środku razem z ludźmi - mającymi pecha :badgrin: . I oniec :p heh.

No ba! A co jak będą się potem ludzie czepiać, że scenariusz niedoprecyzowany, że czemu tego ogrodzenia ludzie nie rozwalili, skoro mieli takie możliwości, czemu mogą normalnie funkcjonować, czemu zombiaki jeszcze nie zniszczyły tamtejszej elektrowni itp. Znam takie wyjaśnienie: bo Sens został stracony, ale to akurat już zarezerwowałem dla mojej gierki. ;) Nie spodziewajcie się po mnie "normalnego" scenariusza, tyle wam powiem. Jeśli nie lubicie tych "schizów", trzymajcie się od tych scenariuszy z daleka. ;)

Skoro może być GuMowiec, to ja się piszę na silnik. Jedyne, co potrzebuję, to informacji, co w tym silniku zrobić. ;) No, i przydałaby się dopracowana wersja scenariusza, tym to chyba sami userzy NB się zajmą. :P O ile, rzecz jasna, jeszcze będą jakieś nieścisłości w połatanej wersji.

Ps. Ja też uwielbiam te emoty. :ugly:
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3445

33730 Prestiż
Wysłany: 20-12-2006, 23:09   

Proponowane przeze mnie modyfikacje fabuły:

Przybliżony czas akcji to 2070 (jednak nie podawany w grze). Akcja gry rozgrywa się w nieznanym miejscu, nigdzie nie pojawiają się żadne znaki czy symbole.

Kilkukilometrowe miasto jest otoczone siatką elektryczną, którą zbudowano do ochrony przed Tamtymi (stwory Sebola). Wokół miasta znajduje się pusta przestrzeń (pas gruzów, drzew i wolnostojących skał o szerokości ok. 20-30 km) i dalej góry, z wieloma szczelinami od gruntu, aż do samych szczytów, które jednak spowite są ciemnością. Nikt, kto wyruszył drogami tworzonymi przez szczeliny w górach - nie powrócił.

"Od zawsze", czyli odkąd pamiętają mieszkańcy miasta, nikt nie przychodził z zewnątrz i zawsze byli Tamci. Miasto jest samowystarczalne - plantacje, hodowle, elektrownia jądrowa, fabryki, a nawet rafineria i stacja wydobycia ropy w pobliżu - wyraźnie widać, że to miasto wojskowe.

Pomiędzy czterema głównymi częściami miasta (każde z osobna otoczone ogrodzeniem) kursują tramwaj i panzerbusy.

Uzbrojenie to zazwyczaj lekka broń palna, miotacze ognia i działka tesli, przy czym dwa ostatnie mają średnią i dużą siłę ognia, ale mały zasięg, a broń palna jest zarezerwowana dla elity - ma porażającą siłę ognia i zasięg, ale amunicja jest trudna do zdobycia.

Główny bohater dostaje od (zabitego przez Tamtych w ataku na 4 część miasta) ojca pistolet i... dysk z nakazem, aby go koniecznie odczytał. Bohater po ucieczce do bezpiecznego miejsca (tramwajem) i po wieloletnich (ekran: "5 lat później" czy coś) przygotowaniach wyrusza do tejże części, która została całkowicie zniszczona przez Tamtych, bowiem tylko tam może odczytać dysk (komputer ojca). Robi to, bowiem takie było ostatnie życzenie umierającego, ale pod pretekstem odzyskania spod kontroli Tamtych zakładu produkcji amunicji.

Grupa zbrojna wyrusza. Ostatecznie zdobywa zakład produkcji, jednak gracz po tym zdarzeniu ukradkiem się wymyka w poszukiwaniu miejsca pracy ojca, który był geologiem (potrzebny do obsługi stacji wydobycia ropy).

Zawartość dysku okazuje się wstrząsająca. Okazuje się, że ojciec bohatera odkrył tunel, który zdaje się biegnąć poza "mur-z-gór" (jak mieszkańcy nazywają góry wokół miasta). Wejście do tunelu ma się znajdować w ruinach na "pustkowiach śmierci" (najbliższe otoczenie miasta).

Bohater zostaje przyłapany przy powrocie; zarzucana jest mu nieodpowiedzialność za to, że oddalił się od grupy i zostaje wtrącony do swoistego więzienia na kilka tygodni ("aż zrozumie, że to dla jego dobra"). Tam zaprzyjaźnia się z kilkoma żołdakami, opowiada im o zdarzeniu i kompletuje drużynę, która miałaby utorować drogę do tunelu mieszkańcom miasta.

Poprzez kapusia dowiaduje się o tym Naczelnik, osoba zarządzająca miastem. Mimo wszechobecnej śmierci i głodu on żyje jak król i ma podobne uprawnienia. Nie podoba mu się idea ucieczki poddanych.

Rozgrywka składałaby się z następujących poziomów:
- ucieczka tramwajem z 4 części miasta po śmierci ojca,
- wyprawa do 4 cz. m. do fabryki amunicji,
- wypad do stacji sejsmograficznej,
- animacja pobytu w więzieniu i organizacji drużyny,
- przejazd panzerbusem do najbliższej wejściu do tunelu części miasta,
- animacja zdrady i rozkazu Naczelnika, który brzmi: "Zabić!",
- kilka poziomów to droga do tunelu (pomiędzy ruinami itp.),
- walka z żołnierzami Naczelnika (przeżywa sam bohater),
- animacja wejścia do tunelu, kilku chwil krążenia po tej stacji metra ( :P ) i nagle pojawienia się chmary Tamtych podążającej prosto na gracza (ostatnie sekundy i zaciemnienie).
- EWENTUALNIE animacja wejścia do tunelu, kilku chwil krążenia w środku i decyzja bohatera, że pójdzie tunelem w nieznane, bowiem powrót jest już niemożliwy. Po zniknięciu bohatera w ciemnościach - ekran zaciemnia się.

Coś tak jakby :)

W obu zakończeniach możliwe jest stworzenie drugiej części z takim samym początkiem, więc można zrobić tak, aby oba zakończenia były w jakiś sposób możliwe do uzyskania przez gracza.
 
     
Vital 
Starszy sierżant
VTL


Posty: 203

6199 Prestiż
Wysłany: 20-12-2006, 23:30   

Mhmhmhm...świetne :) Jednak co do uzbrojenia -ograniczenie jakiejkolwiek amunicji do minimum,natomiast powszechne używanie paralizatorów elektrycznych.To akurat opcja przy zastosowaniu tamtej "kontrowersyjnej" siatki pod napięciem-stanowić by mogłą swoistą ładowarkę dla paralizatorów :madugly: .

...a grafików ni ma ;)
_________________
człowiek-zając rusza do boju!
 
 
     
Avenged 
Młodszy chorąży
A7X fan!


Pomógł: 3 razy
Posty: 244

924 Prestiż
Wysłany: 21-12-2006, 01:15   

Nom :D heh Ty RX weź się lepiej za scenarzystę w przyszłości heh :P . Bo z tego można było by zrobić nie kiepski film ;] . A gra?? Hmm.. no tu trudno by było z tak rozbudowaną fabułą - dużo roboty było.

Skoro animacje - to wtedy widok z lotu ptaka odpada. Pozostaje izometria i to drugie :p
I animacje też wymagają troszkę zdolności i umiejętności żeby to wszycho ładnie wyszło. Chyba że by się zastosowało - animacje komiksową :P .

A poza tym to :D robi się ciekawie ;)
_________________
Windows has found a virus in this post. Press and hold down Alt+F4 to begin windows recovery.
 
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 21-12-2006, 16:18   

RX zawsze coś wymyśli. :D
Sam bym zrobił taką grę, ale brakuje grafika mi.
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
copperdragon 
Bohater
Popieram Ice Cold Revolucion


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 5 razy
Posty: 625

55382 Prestiż
Wysłany: 21-12-2006, 16:39   

Chylę czoło przed RXem: on, w przeciwieństwie do mnie, potrafi pisać całkiem poważne scenariusze. :madugly:

Jak Tasmpol chcesz zostać silnikowcem, nie ma problemu; produkcje klikowe są zwykle mniej problematyczne od GMowych. Mam nadzieję, że się uda. ;)

No to brakuje tylko grafika.
 
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 21-12-2006, 20:25   

No nieźle nieźle :D Widze ze mój pomysł sie rozrusł i zapoczątkował różne pomysly. RX, podoba mi sie to :D Mozna by dodać jeszcze swobode graczowi niczym w GTA. Łazenie po tym miescie i okolicach. Mozna by tez porobic misje poboczne oraz kryjówki ludzi poza obozami. Gracz miał by wiecej przyjemnosci z gry. Bo scenariusz jest jednak troszke krótki ale Treściwy. Poboczne zadania mogły by wzrastać trudnością, np. koleś opisuje nam miejsce ("...Chciał bym bys mi przyniusł pewnen przedmiot. Ostatnio wiele o nim słyszałem. Nie wiem zabardzo jak on wygląda ale jest podobno bardzo cenny. Słyszałem dwie wersje gdzie moze się znajdować ten przedmiot. Niedaleko starej fabryki na wschodzie jest mały sklep, Podobno jest tam. Słyszałem tez ze może być za w Kościele w centrum miasta. Niestety musisz sprawdzic oba miejsca. Wyruszył bym sam ale musze pilnowac mojego interesu. Przynieś mi ten przedmiot. Napewno zwróci twoja uwage." Takie zadanie mogło by miec losowe miejsce gdzie ma być przedmiot. Wytarczy do tego jeden licznik. Losował by i po rozmowie ustawił w któryms miejscu z opisanych. Mozna by tez ten przedmiot zostawic sobie potem a kolesiowi powiedziec ze go nie znalazłes a potem sprzedac :madugly: . Co do grafiki hmm... Ja bym mógł być jednym z nich. Nie jestem zły w grafice :) Najlepiej jak by Cage pomógł ale on by zbyt wysoki poziom graficzny stworzył i musiał by robic sam a jedna osoba na tyle grafiki to marny pomysł ;) Jak by forum zmobilizować do pomocy to było by spoko :) Zrobic wątek np. z pomysłami na potworki, Zadania itp. :) Wyłaczyć nabijanie postów w nim bo by sie spam zrobił ;) A muzyke moze by zrobił Jakim i kots tam jeszcze kto zna sie na Trakerach :)
 
     
Vital 
Starszy sierżant
VTL


Posty: 203

6199 Prestiż
Wysłany: 21-12-2006, 23:19   

Ja spokojnie utrzymuję poziom Cage'a,jeśli go namówicie to czemu nie :)
_________________
człowiek-zając rusza do boju!
 
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 22-12-2006, 00:13   

Gierka mogła by wyglądać Podobnie do tej http://www.create-games.com/preview.asp?id=2764

:)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group