NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 2
Autor Wiadomość
Natie 
Bohaterka

Główny edytor: Inny
Pojedynki: nie
Posty: 380

10110 Prestiż
Wysłany: 07-12-2005, 09:18   

Na Fabryce Gier ( http://fg.prv.pl - zamknięta ale chyba jeszcze jest ) oraz na NukeSofcie ( http://nukesoft.4.pl ;] )

/Dodam tylko, że na NukeSofcie jest w dziale Silniki, a nazywa się Strzał+ :) ; RomanX/
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 07-12-2005, 16:45   

Offtopic:
RomanX: Gafa!
Strzał + to dokładny lot pocisku!
Jemu chodzi o ruch!
Znajdziesz na Nuke Sofcie tu:
http://romanx.webd.pl/index.php?21
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
Ostatnio zmieniony przez Minty 06-09-2007, 15:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 07-12-2005, 18:39   

Sam jesteś gafa! Strzał+ też to zawiera, ale przystosowany do ruchu pocisków, a nie postaci xP a zwykle używa się tego właśnie do pocisków, a misieksamgame nie napisał o co dokładnie chodzi. Ale tak, jeśli chodzi o ruch postaci to ten (Ruch 360 stopni) faktycznie bardziej pasuje :)
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 07-12-2005, 22:04   

Dobra, nie kłócić mi się. Mój błąd, bo chodziło mi o dokładne celowanie za kursorem (celownikiem). Przykład muszę najpierw zrozumieć.
_________________
:razzugly:
 
     
pepe9donkey 
Bohater
Strup Parzyłapa


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 216

18099 Prestiż
Wysłany: 08-12-2005, 22:02   

A ja mam takie pytanie. Jeżeli robię grę w MMF'ie to muszę dołączyć i *.exe i *.cca?
_________________
\,,/, (o_O) ,\,,/
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 09-12-2005, 10:55   

1. Limit zdarzeń jest na pojedyńczy etap, nie są liczone komentarze ani znaczniki grup.
2. Tak, jeżeli robisz grę w MMF'ie to musisz dołączyć i *.exe, i *.cca. To się świetnie kompresuje, nawet tego nie odczujesz :)
 
     
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 266

13819 Prestiż
Wysłany: 10-12-2005, 12:55   

No to ja też biore udział. Jak na razie mam 3 pomysły i znowu trudno mi się zdecydować na jeden. Temat bitwy może nie orginalny, ale za to jaki klimatyczny ( przynajmniej z muzyką nie będzie problemów ). Mam już dobry serwer, więc niespodzianek nie powinno być tym razem ;)

Spróbować załatwić, aby najlepsze prace znalazły się w KŚ... genialny pomysł. W końcu to od nich się " zaczeło ": TGF, pierwszy konkurs. Ciekawe czy na to pójdą?
 
     
pepe9donkey 
Bohater
Strup Parzyłapa


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 216

18099 Prestiż
Wysłany: 10-12-2005, 14:33   

A jeśli chodzi o muzykę to musi być świąteczno-kolędowa?
Bo mam pomysł na muzykę ale do świąt nie pasuje zupełnie.
_________________
\,,/, (o_O) ,\,,/
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 10-12-2005, 14:47   

Świąteczny ma być klimat- muzyka niekoniecznie.
 
     
Kurczak 
Starszy sierżant

Główny edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 165

9364 Prestiż
Wysłany: 10-12-2005, 21:11   

Hehe, cały czas mi się coś w moich grach nie podoba i już 3 projekt zaczynam :D :P
Mam nadzieję że uda mi się ukończyć coś na batalię. :)
_________________

...
 
     
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 266

13819 Prestiż
Wysłany: 10-12-2005, 21:49   

Hehe... ja mam podobnie, tylko, że nie wiem na jaki pomysł się zdecydować. Ten aktualny nawet bardzo mi sie podoba, ale nie wiem, czy zmieszcze się w limicie 100 zdarzeń:

W poprzedniej bitwie robiliśmy minigre wojenną i dostaliśmy 170 zdarzeń. Teraz robimy gre o tematyce świątecznej i mamy 100 zdarzeń...

Proponuję troszkę powiększyć limit, tak 150 zdarzeń :D Co sądzicie ?
Ostatnio zmieniony przez Mr Knife 10-12-2005, 22:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Kurczak 
Starszy sierżant

Główny edytor: TGF
Pojedynki: tak
Posty: 165

9364 Prestiż
Wysłany: 10-12-2005, 21:58   

Eee tam, nie potrzeba aż tyle chyba. No przynajmniej do mojej gierki :P
_________________

...
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 10-12-2005, 22:01   

Tak na Off topic, to demko survivala zajmuje 220 zdarzeń :D
Ja się wolę skoncetrować na jednym projekcie - może zrobię grę na następną batalię.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
pepe9donkey 
Bohater
Strup Parzyłapa


Główny edytor: MMF2 Dev
Posty: 216

18099 Prestiż
Wysłany: 11-12-2005, 14:34   

Nie no ja powinieniem się zmieścić w limicie zdarzeń. Moja gra ma już prawie cały silnik, już dwa prawie kompletne levele, tylko coś z grafiki nie jestem zbyt zadowolony. A poza tym to będzie moja pierwsza gra w MMF'ie :D
_________________
\,,/, (o_O) ,\,,/
 
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Posty: 955

24606 Prestiż
Wysłany: 11-12-2005, 14:53   

Ej, no za mały limit... U mnie (jeszcze nie wiem, jak zrobię :D ) sam silnik platformowy to z chyba 30 zdarzeń + AI i reszta gry. Ja jestem za zwiększeniem chociażby do 150.
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group