NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[RPG] Itheria - tekstówka
Autor Wiadomość
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14368 Prestiż
Wysłany: 18-01-2007, 19:09   [RPG] Itheria - tekstówka

Jak ktoś zagląda na moją stronę domową http://members.lycos.co.uk/fanotherpage zapewne widział w projektach taki cRPG jak Itheria. Miał to być cRPG tekstowy (nie klikowy, jednak można stworzyć z tych materiałów klikową produkcję..), jednak zbytnio nie wyszedł (problemy u góry ja byłem marnym autorem miejsc) tak więc postanowiłem, że skoro projekt upadł, to przedstawiać będę to co dla niego dostałem i zrobiłem. Dostałem jedynie tekst źródłowy i mapkę Sylthen (dostępną na samym dole tego postu), a napisałem 74 opisy lokacji i mapkę slumsów z numeracją.. Jak na razie pierwsze 6 opisów..

Tekst źródłowy:

[ 1 ] RYNEK, północno-zachodnia cześć
Znajdujesz się w północno-zachodniej części rynku, ruch jakby mniejszy, a to zapewne z powodu pobliskiej, znajdującej się trochę dalej na północ siedziby Straży Miejskiej, która skutecznie odstrasza kieszonkowców i naciągaczy. Na zachodzie dostrzegasz pomalowany na biało budynek o błękitnej dachówce i pięknie zdobionych drzwiach.. Nad wejściem lekko kołysze się szyld „Zajazd Pod Złotym Rogiem”, a z wnętrza da się słyszeć melancholijna melodie. Na wchodzie, po drugiej stronie placu wznosi się potężny budynek, stylem przypominający krasnoludzkie banki. Rynek dalej ciągnie się także na południe, przechodząc dalej w Ulice Główna.

Opis wybranej przeze mnie dzielnicy:

Slumsy 1, Połączenie Chłodnej z Portową

Znajdujesz się na pograniczu dwóch światów, ulicy Portowej która łączy dzielnicę portową z rynkiem więc jest najbardziej ruchliwą i najważniejszą trasą w całym Sylthen, a Chłodną; co tu dużo mówić, początek slumsów największej biedoty, brudu i ścierwa jakie zamieszkuje to miasto... Rozglądając się dookoła widzisz z jednej strony samych żebraków, i pijaków ubranych w jakiekolwiek szmaty znalezione w tym syfie, których nie można nazwać nawet łachmanami... W cokolwiek byleby nieco chroniło od chłodu i zasłaniało intymne części ciała, a z drugiej kupcami z ich sługami i damami ubranymi w wykwintne kreacje... Stojąc tak pomiędzy tymi dwoma światami i pogrążając się w myślach jak tak dwa odmienne realia koegzystują obok siebie, pomiędzy odgłosami przejeżdżających wozów i prośbami o datek, od czasu do czasu usłyszysz okrzyki zabitych i oklaski dobiegające z Areny znajdującej się na północny-wschód od ciebie, bądź odgłosy dochodzące z niedalekiego portu który jest na zachodzie..

Slumsy 2, Początek Chłodnej

Oddalając się nieco od Portowej i zgłębiając w ten niezbyt przyjemny świat zauważasz pomimo panującej ciemności piękną architekturę tego miejsca. Co prawda jest już mocno zniszczona i nie wygląda tak niesamowicie jak dzielnica arystokratów, ale widać, że na pewno nie zbudowali jej Ci biedacy i pijacy... Zastanawiasz się kto chciałby budować w takiej dziurze takie dzieła architektoniczne.. Jednak po chwili wracasz do rzeczywistości słysząc kolejne prośby o datek..

Slumsy 3, Północny ciąg dalszy Chłodnej

Z tego miejsca nie słychać już odgłosów dochodzących z portu, areny czy nawet ciągle przewijających się karawan z najróżniejszymi materiałami przez Portową... Natomiast coraz donośniejsze są jęki zamieszkujących tę okolice obywateli Sylthen.. Co rusz mijasz jakiegoś trędowatego, kalekę, dziwkę, złodzieja.. Ci ostatni nie mają wstydu... Mimo tego, że nikt tu niczego i tak nie ma grasują między miejscami zajmowanymi przez różne osoby i szukają czegokolwiek o jakiejkolwiek wartości... Nic dziwnego, że nawet światło niezbyt chętnie zagląda tutaj jednak ty zaczynasz się powoli przyzwyczajać do atmosfery tego miejsca...

Slumsy 4, Południowy ciąg dalszy Chłodnej

Teraz dopiero odczuwasz dlaczego ta ulica nazywa się Chłodna.. Jej niedaleka odległość od morza i cienie tych starych budynków, które im głębiej wchodzisz tym wydają się piękniejsze ale rzucają coraz gęstsze i mroczniejsze cienie powodują, że nawet w najbardziej upalne dni panuje tu chłód... Zauważasz, że budynki w tej części są w o wiele lepszym stanie i bardziej przypominają swoje dawne postacie... A ludzie też wyglądają tu nieco lepiej... chociaż i tak przypominają bardziej wraki niż żyjące istoty...

Slumsy 5, Koniec chłodnej

Przyglądając się bliżej ruinom w tym miejscu zauważasz znajdujące się na murach dziwne symbole.. Zbliżając się do nich odczuwasz niesamowity spokój i ciepło... Wyglądają tak jak by były namalowane, jednak w dotyku okazują się być wypalone jakimś zaklęciem... Zastanawiasz się gdzie się tak naprawdę znajdujesz... Z tej fascynacji wyciągają Cię dopiero coraz głośniejsze dziwne odgłosy dochodzące z południa... tak jak by gdzieś w pobliżu znajdował się jakiś targ...

Slumsy 8, Połączenie Chłodnej z Zapomnianą

Znowu stoisz na krawędzi tak jakby dwóch światów... Przemierzając okolicę zdawało się, że nic interesującego tu nie znajdziesz prócz jakiś nie znanych chorób, a jednak... Z jednej strony widzisz ten cały syf w starych ruinach, gdzie żyją wszyscy biedacy, trędowaci, pijacy... A z drugiej rozpościera się miasto w mieście... Widzisz parę sklepów, nieznane twarze handlarzy, panuje tutaj zamęt jak na każdym dobrze rozwijającym się targowisku ale przecież gdzie się znajdujesz.. Przecierasz swoje oczy bo nie możesz uwierzyć, że w takiej dziurze może istnieć tak dobrze prosperująca gospodarka... Jednak nie wiadomo skąd czujesz obawę, a jednocześnie respekt przed tym miejscem i znajdującymi się tu osobami...

Mapa Sylthen - http://members.lycos.co.u...ria/sylthen.JPG
Mapa wybranej dzielnicy - http://members.lycos.co.u...eria/slumsy.JPG

Oceniajce..
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Fred 
Bohater


Główny edytor: TGF
Pomógł: 2 razy
Posty: 358

3404 Prestiż
Wysłany: 18-01-2007, 21:01   

Widziałem jak się nad tym męczyłeś, i musze przyznać, że Twoja praca nie poszła na marne, bo ile to Ty gry nie zrobisz- ktoś może oprzeć się na Twoim pomyśle :)

Good job!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group