NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Inna] Miasto umarłych
Autor Wiadomość
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14368 Prestiż
Wysłany: 23-12-2006, 14:31   

Ja proponuje zaktualizować pierwszy post z zmianami wprowadzonymi i aktualizacjami w fabule..
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Vital 
Starszy sierżant
VTL


Posty: 203

6199 Prestiż
Wysłany: 23-12-2006, 16:25   

...właśnie:) A co do gry którą Sebolu pokazałeś,to takie żeczy na luzaczku zrobi nawet początkujący grafik;) .Po świętach zrobię kilka sprajtów,takich właśnie żeby inni mogli się dostosować.
_________________
człowiek-zając rusza do boju!
 
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 24-12-2006, 00:01   

Racja... poprawię jutro pierwszy post, żeby było wszystko dobrze.
Jakim tworzy bardzo dobrą i klimatyczną muzę. Dostałem od niego kawałek który zrobił i pasujący do gry. Potrzeba grafiki i kodu. Ja mogę zrobić podstawowe elementy i jakieś tam efekty, ale chcę, by też ktoś zrobił efekty rozbryzgu krwi itp. Wiec ja zrobię teraz część silnika.

Podzielimy się z pracą. Ja zrobię trochę kodu. Jeszcze jednego kodera od efektów by pasowało znaleźć, bo będzie tak, że ja zrobię elementy podstawowe, a ktoś efekty i dopieszczanie. Przydali by się też map-makerzy którzy znają się na tym dobrze i potrafią składać mapy. Niby fajne i łatwe zadanie, a jednak wymaga trochę doświadczenia. Ja lubię robić mapki, ale mogłoby nie wyjść zbyt fajnie.

Słuchać mnie ludzie:
Jeśli ktoś chce pomóc przy projekcie, to niech pisze. Niech napisze też w czym jest dobry.
Potrzeba 1 kodera lub dwóch. Zależy co kto umie. Jednego lub dwóch grafików. Muzykę już mamy, o ile Jakim się zgodzi :) Potrzeba też jedną osobę do myślenia nad zadaniami, potworami i różnymi takimi. Oczywiście cały zespół będzie też wymyślał, ale ta osoba będzie gromadziła pomysły i je ładnie sklejała.

Chętni niech się zgłoszą. Patrzcie na poprzednie posty! Jeśli widzicie, że dwóch się zgłosiło na jakieś stanowisko to się nie zgłaszajcie dopóki nie napiszę, że się zwolniło miejsce. Taka grupa na pewno utworzy projekt w 100%. POZDRO!

Poprawione. | RomanX
Ostatnio zmieniony przez Minty 24-12-2006, 11:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 24-12-2006, 03:50   

Mógłbym spróbować się jako koder od efektów. Jak CP jeszcze istniało, moja (niedokończona wtedy) gierka Bloody Blade była zachwalana właśnie za efekty.
Najwyżej zwolnię miejsce.
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3445

33730 Prestiż
Wysłany: 24-12-2006, 11:02   

Po zakończeniu prac mogę dodać system graficzny OmegaFX - przygotujcie miejsce na guzik 32x32 w opcjach (jakby ktoś chciał to wyłączyć) :)
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 24-12-2006, 21:53   

Jeszcze tylko pytanie: w jaki programie to robimy?
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3445

33730 Prestiż
Wysłany: 24-12-2006, 22:22   

Ma ktoś MMF2? Jeśli nie, to czy ma ktoś MMF? Jeśli nie, to TGF... ot, filozofia.

BTW, swoją partię scenariusza chciałam obrobić w detale i wysłać na inny serwis, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu Sebol?
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 25-12-2006, 01:41   

Oczywiśnie że nie mam nic przeciwko :D

Teraz wracając do projketu.
Mam tu taki filmik z miasta duchów (Prypyat) czyli Czarnobyl. Chciał bym aby był podobny klimat w Grze. Filmik mozecie ściągnąć STĄD
Moze niektórych zachęci do współpracy :)
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 25-12-2006, 02:22   

RomanX napisał/a:
Ma ktoś MMF2? Jeśli nie, to czy ma ktoś MMF? Jeśli nie, to TGF... ot, filozofia.


Więc ja mam TGF-a.
 
     
dudziak 
Szeregowy


Posty: 4

69 Prestiż
Wysłany: 17-03-2008, 21:27   

Widze ze ciekawa fabuła. tez moglbym sie wtracic. tak sie sklada ze ostatnio klikowalem cos podchodzącego pod temat. i jak narazie dobrze mi idzie. tworze w tgf.

strzal 360
wszystkie podstawowe wartosci strzału(moc, czestotliwosc predkosc pocisku itp)
grawitacja i inna podstawowa fizyka
animacje

[ Dodano: 17-03-2008, 21:28 ]
heh;] wlasnie zauwazylem ze temat byl ciągniety w 2006 roku;] to nic, i tak sie biore za ta gre
 
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 18-03-2008, 14:27   

Tak więc powodzenia! Z chęcią zagram gdy wyjdzie.
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3445

33730 Prestiż
Wysłany: 18-03-2008, 15:48   

Pomysł ma półtora roku i wciąż sprawia dobre wrażenie - to chyba dobrze? Z chęcią pomogę (pomożemy :) ), gdy pojawią się problemy. Równie chętnie zagram :)
 
     
Sebol 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 249

5905 Prestiż
Wysłany: 18-03-2008, 20:02   

No własnie. Pomozemy z chęcią. Bo to naprawde wielki projekt jak na jedną osobe. Cały ten ogrom miasta np. Chyba ze tego unikniesz w jakis sposób i zrobisz bardziej liniowo. Tak czy inaczej to naprawde wiele roboty. Najgorsze to jest tworzenie mapy... Niby to przyjemnosc ale trzeba tez ciagle cos rysowac do niej. Jak by cos to pisaj na forum a napewno wielu chetnych bedzie do pomocy.
 
     
dudziak 
Szeregowy


Posty: 4

69 Prestiż
Wysłany: 19-03-2008, 14:55   

w sumie mapa to narazie najmniejszy problem. bedę ja robil mapmakerem (po wczesniejszym przerobieniu) ktorego kiedys dawno zrobilem i nie mialem okazji wykorzystac. bede umieszczal mapy w grze albo przez ini+ albo po prostu po zrobieniu wstawie calosc jako obiekt tla badz obiekt aktywny.:)
 
 
     
Kuc 
Plutonowy
NAFTALINA W KULKACH


Pomógł: 2 razy
Posty: 91

2250 Prestiż
Wysłany: 03-04-2008, 07:01   

Cytat:
kilku grafików, koderów

Wystarczy jeden koder. Ale musi być super tak jak...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group