NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Minty
05-12-2011, 16:42
Free Jumper: Restyled

Co zaimplementować?
Wyniki na zagrajmy.superhost!
15%
 15%  [ 9 ]
Zostaw cały stary soundtrack!
14%
 14%  [ 8 ]
Cudem wynajdź nowy soundtrack!?
8%
 8%  [ 5 ]
Z Saundtraka dawaj "Bioanalitycal"! A z resztą rób co chcesz.
10%
 10%  [ 6 ]
Nowe poziomy! Dawaj, dawaj!
21%
 21%  [ 12 ]
A ja wiem, może daj jakiś trailer z eFJota 2?
12%
 12%  [ 7 ]
Młotku, bierz się za eFJota 2 a nie się pierdołami zajmujesz!
5%
 5%  [ 3 ]
"Awisimito", byleś szybko wydał. CHCĘ GRAĆ.
12%
 12%  [ 7 ]
Głosowań: 19
Wszystkich Głosów: 57

Autor Wiadomość
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

Prestiż
  Wysłany: 20-05-2011, 20:55   Free Jumper: Restyled

Jak zapewne wiecie, albo i też nie pracuję nie tylko nad Free Jumperem 2 owianym całkowitą tajemnicą, ale także nad rekonstrukcją pierwszej części, czyli starego dobrego eFJota. Przewiduję usprawnienie grafiki, dodanie efektów i zmianę poziomów - czyli taki odgrzewany kotlet, ale przynajmniej już nie będzie błędów typu DMC2 + Bullet Object = Crash. Przewiduję kilka dodatkowych efektów, związanych z... hmm, nabraniem doświadczenia? Wszakże FJ powstał pięć lat temu, szmat czasu!

No, dawajcie co tam chcecie. Tylko nie mówcie "zrób tak jak jest w FJ2", bo to nie ma sensu - zajmie za dużo czasu i całkowicie zmieni grę, a i silnik nie jest przystosowany. No, tyle. Odpowiadajta w ankiecie i piszta posty, ja postaram się zrobić co tylko mogę ;)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Jakim 
Młodszy chorąży
Mjuzik Mejker


Pojedynki: tak
Steam:
last.fm:
Posty: 263

Prestiż
Wysłany: 20-05-2011, 21:20   

Bioanalytical :) .

Hm, nie wiem, punkt zmiany kierunku na przeciwny?
 
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 536

Prestiż
Wysłany: 20-05-2011, 21:47   

Jakim - you kidding? :P Przecież nawet nie możemy się zatrzymywać, zawracanie byłoby bez sensu, nawet jeśliby łączyć je z wysokością w jakiś sposób.

Fadex - Bioanalytical zostaw, pewnie, ale nie rób co chesz. Zaznaczyłem opcję drugą i trzecią, bo możesz zostawić stary soundtrack, ale też coś dodać. Albo pół na pół.

Wyniki na Zagrajmy zaznaczyłem. Nowe poziomy? Pewnie, jeszcze lepiej. Wiesz, nie rób znowu DLC (:D) w postaci połowy lub nawet takiej samej ilości contentu, ale parę zawsze się przyda. No ale jak chcesz wycisnąć z FJ drugie tyle, co ma teraz, to dawaj, dawaj! Trailer zaznaczyłem, może, może, czemu nie, czemu nie.

Daj możliwość ominięcia ubrudzonego strasznie odliczania na starcie!

Sama treść tematu jednak sprawiła, że jakoś tak... Myślałem na początku, że piszesz o FJ2, a nie o remiksie FJ. I taki zonk z deczka, taki, o taki: "O__o?"
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
tracersgta 
Starszy sierżant
Po przerwie :I


Pojedynki: być może
Posty: 204

Prestiż
Wysłany: 21-05-2011, 06:23   

Najważniejsze są nowe poziomy... tylko to jest dla mnie ważne...
_________________
Była lekka 4 letnia przerwa od klików :I
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Posty: 1389


Prestiż
Wysłany: 21-05-2011, 15:52   

Niewielu wie (kurde, teraz to wszyscy wiedzą), ale Bioanal mam nagrany w formie mp3 na pendrivie i słucham tego czasem jadąc do pracy. Farta masz, żeś to znalazł ;) .

Dodaj nowe levele o łagodniej rosnącym stopniu trudności, bo na litość boską, albo ja to taka pokraka, albo nie wiem, tylko raz chyba wyszedłem z lasu...

Pamiętaj, żeby nie zrobić za mało zmian, bo będzie żeś zrobił FJ1.1, a nie osobną produkcję ;)
Pamiętaj, żeby nie zrobić za dużo zmian, bo odciągniesz tym ludzi od FJ2 a tego byś pewnie bardzo nie chciał ;)
_________________
:razzugly:
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

Prestiż
Wysłany: 21-05-2011, 16:48   

Niemożliwym jest odciągnięcie od Free Jumpera 2 na tym etapie produkcji. Tak naprawdę to nie ma być osobna produkcja, jedynie odnowiona i pozbawiona błędów pierwsza część - głównie po to, żeby pomniejszyć różnicę pułapów między FJ2 a oryginalnym FJ. Ale... a zresztą, sami zobaczycie jak to będzie ;)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Posty: 1389


Prestiż
Wysłany: 02-12-2011, 22:17   

Raz na pół roku kotleta odgrzać trzeba. Jak prócz mnie ma ktoś takiego fioła na punkcie Bioanalityca, proszę oto: http://speedy.sh/6qgGk/fjmodified.mp3
_________________
:razzugly:
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 1773

Prestiż
Wysłany: 02-12-2011, 23:51   

Ta, zapomniałem tu wspomnieć (wspomniałem tylko na g+) - wersja alpha FJR została wydana. I to dobre 4 tygodnie temu. Jak ktoś chce to może jeszcze zostać testerem (jako, że testy nieco się przeciągnęły :P ).

A remix jednym słowem - zaj***sty ;) - wydłużone to co trzeba i tak jak trzeba. Bioanalitycal pełną gębą, szkoda, że nie jest w formacie mod bo bym go wstawił. Ale zawsze jest jeszcze FJ2 *daleko w oddali*.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group