[Bitwa NB] 29 |
Autor |
Wiadomość |
Andrzejek98
Plutonowy
Główny edytor:
Posty: 74
1163 Prestiż
|
Wysłany: 21-02-2012, 14:04
|
|
|
sunflower napisał/a: | Andrzejek: po pierwsze: wkurzająca lawa na początku, która jest zbyt szeroka, żeby dało się ją przeskoczyć. Po drugie: kolce przy wejściu do dołu teleportacyjnego, których praktycznie nie da się ominąć, bo tunel jest za ciasny. Po trzecie: po pewnym czasie nie mogę strzelać Kulami ZUA, nawet jak mam naładowane do pełna. Niesławny limit obiektów, czy co? '
Ach, a scrolling też nieco wkurza. To nie jest tak, że każdy skok bohatera powoduje trzęsienie ziemi czy co, hm? '
(a, zapomniałabym jeszcze o intrze, na które trzeba czekać dobrych paredziesiąt sekund zanim wreszcie zniknie bo autor nie pomyślał o pominięciu, najbardziej powolnym fade-outem jaki kiedykolwiek widziałam)
Zozol: mechanika twojej gry jest mało jasna, nie wiem jaka postać ma jakie wady i zalety, jak w ogóle zasejwować, jakimś cudem udało mi się pokonać pierwszego przeciwnika, ale niedługo potem przegrałam, będąc zasypana wkurzającymi random encounterami. >.< |
Intro i Outro przewijamy przyciskiem "ESC" napisałem o tym w pomocy. Kolce w tunelu da się ominąć wykonując manewrowanie podczas spadania. To z kulami ZUA to nie wiem co powoduje ten błąd, nie testowałem tej gry ze 200 razy, a gdy testowałem to za dużo nie strzelałem. Sądziłem że takie trzęsienia podczas spadnięcia będą fajne, coś jak blood screen, w np. Call of Duty.
Z Kulami ZUA postaram się to naprawić, ale oczywiście nie wrzucę tego jako prace. |
|
|
|
|
Tasmpol
Bohater young god
Główny edytor:
Posty: 955
24606 Prestiż
|
Wysłany: 21-02-2012, 14:51
|
|
|
Można przewinąć ESC, ale podczas fade-inu nie działają zdarzenia. A u ciebie fade-in jest WYJĄTKOWO długi, więc nikogo ten ESC nie zbawia. :< |
_________________ the preacher man says its the end of time
|
|
|
|
|
Andrzejek98
Plutonowy
Główny edytor:
Posty: 74
1163 Prestiż
|
Wysłany: 21-02-2012, 16:13
|
|
|
Kurde, ustawiłem fade-in'a na 8 sek. xD |
|
|
|
|
QuickSilver
Kapral
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 18
135 Prestiż
|
Wysłany: 21-02-2012, 21:15
|
|
|
Zozol postać w Twojej grze skacze jak detektor z mojego silnika, który Ci kiedyś podesłałem.
Modyfikując go pomyliłeś się i ustawiłeś postać na detektor?:D |
|
|
|
|
Wrott12
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 76
11834 Prestiż
|
Wysłany: 21-02-2012, 22:02
|
|
|
Tytuł: Ucieczka
Gatunek: Strzelanka z góry z elementami logicznymi
Edytor: Construct Classic
Autor: Wrott12
Opis:
W grze wcielamy się w postać, która chce uciec z tajnej bazy wojskowej. Lecz nie bez powodu się tam znajduje - posiada umiejętność przejmowania kontroli nad innymi. Wojsko prowadzi nad nim różne badania i eksperymenty będące dla niego torturami. Nasz bohater ma tego dosyć. Chce się uwolnić...
Download: Ucieczka [dźwięk w zasobach]
Ucieczka [dźwięk w folderze z grą]
Uwagi:
Znane błędy:
-Wrogowie mogą czasem widzieć przez ściany ale nie zdarza się to zbyt często ze względu na budowe poziomów.
-Postać może wyjść poza mape(zaleca się wtedy zrestartowanie poziomu za pomocą klawisza [J])
-Po jednym z żołnierzy na drugim poziomie zostaje sama krew bez zwłok. Nie wiem co jest tego przyczyną.
Wielu zachowań AI nie uwzględniłem z powodu kontrukcji silnika i braku czasu ale nie wpływa to na komfort grania, tak samo jak wyżej wymienione błędy
Polecam najpierw przeczytać "Pomoc" w menu.
Żeby przewinąć Intro ( bardzo krótkie zresztą ) naciśnij Spacje. |
Ostatnio zmieniony przez Wrott12 22-02-2012, 15:50, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
Andrzejek98
Plutonowy
Główny edytor:
Posty: 74
1163 Prestiż
|
|
|
|
|
Wrott12
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 76
11834 Prestiż
|
Wysłany: 21-02-2012, 22:27
|
|
|
Nie brakuje tylko silnik jest tak skontrułowany że wrogowie gdy znajdują się w odpowiedniej odległości od Ciebie to po prostu się zatrzymują ;D
Jak Ci się znudziło zabijanie to wcielaj się w innych a potem wracaj do ciała - wróg którego przejąłęś natychmiast mdleje, ewentualnie zrób sobie spacer po mapce |
|
|
|
|
Andrzejek98
Plutonowy
Główny edytor:
Posty: 74
1163 Prestiż
|
Wysłany: 21-02-2012, 22:39
|
|
|
Kiedyś grałem w grę 3d w której robiło się dokładnie to samo Tylko że pistolet używaliśmy tylko w specjalnych okolicznościach. |
|
|
|
|
Herrios
Sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 106
5532 Prestiż
|
Wysłany: 22-02-2012, 05:43
|
|
|
QuickSilver napisał/a: | Zozol postać w Twojej grze skacze jak detektor z mojego silnika, który Ci kiedyś podesłałem.
Modyfikując go pomyliłeś się i ustawiłeś postać na detektor?:D |
Lol, przecież nawet mi nic nigdy nie wysyłałeś, nic nie skopiowałem z twojego silnika a w mojej grze nawet nie da sie skakać |
|
|
|
|
rafradek
Starszy sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 184
5090 Prestiż
|
Wysłany: 22-02-2012, 11:17
|
|
|
Wrott wrzuć do resources dźwięk strzału bo nie chce tego wypakowywać jak są tylko 2 pliki |
_________________ Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%
Zawsze dopracowane gry |
|
|
|
|
Wrott12
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 76
11834 Prestiż
|
Wysłany: 22-02-2012, 14:01
|
|
|
Nie chce mi się znowu wrzucać ;/
Ale i tak wypakowujesz 1 folder w którym są dwa pliki więc nie ma sensu wrzucać tego dźwięku do resources i od nowa uploadować.
Andrzejek98 napisał/a: | Kiedyś grałem w grę 3d w której robiło się dokładnie to samo Tylko że pistolet używaliśmy tylko w specjalnych okolicznościach. |
Masz na myśli Messiah? Tam się latało takim aniołkiem i przejmowało kontrole nad innymi.
Ale przysięgam że nie zrzynałem z tego bo dopiero teraz mi się przypomniało o tej grze. |
|
|
|
|
Andrzejek98
Plutonowy
Główny edytor:
Posty: 74
1163 Prestiż
|
Wysłany: 22-02-2012, 15:24
|
|
|
Nie pamiętam, grałem wtedy na słabym kompie, tzn. tekstury były białe lub może taka była ta gra Ale sterowało się człowiekiem. |
|
|
|
|
rafradek
Starszy sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 184
5090 Prestiż
|
Wysłany: 22-02-2012, 15:27
|
|
|
Wrott12 napisał/a: | Ale i tak wypakowujesz 1 folder w którym są dwa pliki więc nie ma sensu wrzucać tego dźwięku do resources i od nowa uploadować.
|
nie o to mi chodzi. Wpakuj do gry dźwięki jako zasób, wtedy będzie tylko jeden plik. |
_________________ Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%
Zawsze dopracowane gry |
|
|
|
|
Wrott12
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 76
11834 Prestiż
|
Wysłany: 22-02-2012, 15:47
|
|
|
Dźwięk jest już w zasobach - linka masz w poście gdzie wystawiałem gre. |
|
|
|
|
Aleks
Moderator Wilczek
Główny edytor:
Skype:
Posty: 636
28588 Prestiż
|
|
|
|
|
|