NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[SZUKAM] Pomysł na program użytkowy
Autor Wiadomość
darkhog 
Kapral


Główny edytor: RPG Maker
Drugi edytor: GDevelop
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 21

217 Prestiż
Wysłany: 05-01-2012, 09:18   

Może i nie odwiedza, ale zawsze jest szansa że ma włączone powiadomienie o nowych postach i wpadnie jak zobaczy w mailu info że są nowe wiadomości. A nawet jak nie Maciek to ktoś inny może skorzystać, np ty :P
_________________
Znany również jako Rave
 
     
evilbazard 
Starszy kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 51

692 Prestiż
Wysłany: 11-11-2012, 13:46   

Ja bym polecił zrobić własny silnik gry , ale nie że dajesz komuś projekt tylko taki własny program w , którym zrobisz jakiś typ gry , np. rpg czy platformówkę , że możesz animacje zmieniać itd.

PS. próbowałem coś takiego zrobić , ale nie wyszło ;/
_________________
Będę informatykiem ;D
 
     
Aha 
TenKtóregoImieniaNie WolnoWymawiaćDobrze
He jestem wielbłądem he he he


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 9 razy
Posty: 335

18582 Prestiż
Wysłany: 12-11-2012, 15:51   

evilbazard napisał/a:
taki własny program w , którym zrobisz jakiś typ gry , np. rpg czy platformówkę , że możesz animacje zmieniać itd.


Chyba NIGDY takie coś nie powstało. Nieudolne silniki pozwalały co najwyżej na edycję planszy, wyglądu poszczególnych obiektów i ustawianie ich na planszy. Jestem ciekaw czy ktoś w końcu zrobi jakiś porządny edytor tego typu w klikach. Do questów użyłbym array. Np. wykrywanie questów (np. z max. 100 questami): uruchom pętlę 100 razy. Podczas działania pętli index y przesuwałby się w dół i jeśli element jest pusty to ustaw licznik na index y -1. Wtedy gra wie ile jest questów. Każdy npc powinien mieć opcję wywoływania questów - gra po odnalezieniu questa w tablicy (na podstawie ID) szuka jego zapisu np. w ini, gdzie są kolejne kroki, polecenia oddzielone jakimś znakiem np. ; aby można je było rozdzielić i dać grze po kolei wykonywać polecenia, które były zapisane wcześniej w jakiś ustalony sposób, który powoduje takie i takie akcje w grze. Można użyć 2 różnych znaków rozdzielania aby rozdzielać części komend np.

gracz`idz`64`gora;gracz`patrz`prawo;gracz`idz`32`prawo;walka`monsterid5;koniec`500`200

I gracz na koniec dostaje 500 golda i 200 expa.
To taka ogólna koncepcja, której nie udało mi się nigdy zrealizować, ale da się, więc jeśli ktoś by się podjął - powodzenia
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group