NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Inna] [MUGEN] Zapowiedź - Mortal Kombat: Mega Trilogy
Autor Wiadomość
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Posty: 818

Prestiż
Wysłany: 30-11-2013, 20:50   [Inna] [MUGEN] Zapowiedź - Mortal Kombat: Mega Trilogy

Tytuł: Mortal Kombat Mega Trilogy

Gatunek: Bijatyka
Język: Mugen

Autor: kamiledi15
Grafika: kamiledi15
Dźwięk: kamiledi15
Muzyka: kamiledi15

Opis:
Kiedy przerwałem prace nad Psem Syreną (niektórzy może jeszcze pamiętają), zająłem się innym systemem - Mugen. To silnik do bijatyk, ale uparci potrafią zrobić w tym systemie platformówki, czy strzelanki. Zacząłem prace w 2008 roku, w międzyczasie miałem awarię dysku i wszystko musiałem zacząć od nowa. Teraz wreszcie zbliżam się do końca. Jak zaczynałem prace nad tym, chciałem poprawić tylko parę rzeczy, myślałem, że z miesiąc nad tym posiedzę i skończę, a tu już mija 5 lat :D Dlatego przez parę lat nie było mnie tu na forum, ale wróciłem i zostanę na dłużej.
Przechodząc do rzeczy - jest to klasyczna bijatyka Mortal Kombat, ale dość innowacyjna. Teraz jest całkiem sporo mugenowych projektów o MK, ale w 2008 roku oprócz zabugowanego i słabego Mortal Kombat Project nie było właściwie nic i byłem jednym z pierwszych. Jako pierwszy zrobiłem Shang Tsunga MK3 z możliwością przemiany w inne postacie oraz parę innych postaci, jako pierwszy zrobiłem serię dość zaawansowanych minigier, wzorowaną częściowo na minigrze z MK1, dość rozbudowane graficznie, ruchome tło w menu głównym i ekranie wyboru postaci i sporo innych rzeczy.
Głównym celem jest pełne zespolenie pierwszych trzech części MK, ale nie tak jak w oryginalnym MK Trilogy. Tutaj postacie z MK1 to naprawdę postacie z MK1 - inne animacje krwi, oryginalna fizyka ruchu i system walki, inny dla każdej postaci. W zależności od tego, z kim walczymy, zmieniają się nawet lifebary, licznik, wszystkie czcionki napisów, nawet dźwięk lektora zapowiadającego walkę. Dlatego jeśli walczą dwie postacie z MK1, to naprawdę wygląda to dokładnie jak w MK1, jeśli postacie z MK2, to wygląda to jak w MK2 itd. Do tego przywróciłem rzeczy, które twórcy wycięli z oryginału - animacje, ciosy, elementy tła, nawet w jednej minigrze przywróciłem kilka usuniętych postaci. Wymyśliłem też sporo nowych ciosów, starając się, żeby każdy wnosił coś zupełnie nowego, a nie był tylko kopią różniącą się jedynie animacją. Na pewno istnieją ładniejsze graficznie Mugeny, ale nadrabiam to pomysłowością. W MK Project Kano MK1 i Kano MK3 różnili się tylko wyglądem, u mnie są to zupełnie różne postacie.
W tej chwili dopracowuję system walki. Ostatnim etapem prac będzie stworzenie nowej postaci – mnie – techniką taką, jak w pierwszych częściach MK, czyli z prawdziwych zdjęć. Trenuję teraz, żeby dobrze wypaść :) W filmach widać drobne błędy i niedopracowania, które teraz naprawiam. Oczywiście robię tą grę wtedy, kiedy mi się chce, miałem dłuższe chwile przerwy, dlatego to tyle trwa. Nie siedzę nad tym codziennie po 8 godzin, inaczej pewnie dawno bym skończył. Kiedy skończę, biorę się za Psa Syrenę - wrócę do niej po około 9 latach przerwy, tym razem już w klikach :)
Przez te 5 lat pisałem o mojej grze na innym forum, związanym z Mugenem. Ale ponieważ ono powoli wymiera, a Nukeboards od 8 lat nadal ma się świetnie, to postanowiłem tu napisać ;)
Mugen to przeciwieństwo klików. Podczas gdy w klikach najczęściej się klika, czasem tylko coś wpisując, tutaj zwykle trzeba pisać, tylko przy tworzeniu klatek animacji trzeba poklikać. Praca opiera się na tym, że postać w zależności od sytuacji przenosi się do określonego stanu - chodzenia, stania, czy któregoś ataku. W każdym stanie wklepuje się zestaw gotowych poleceń, modyfikując je w zależności od potrzeb. Jeśli postać ma się przesunąć - używamy polecenia velset, jeśli ma się teleportować - posadd, jeśli ma zmienić animację - changeanim itd. Problem polega na tym, że kiedy chcemy jakiemuś obiektowi wyznaczyć dokładną ścieżkę, to w MMF2 wystarczy ją narysować, a tutaj trzeba szczegółowo ją opisać.
Zrzuty ekranu:
Zamiast zdjęć są filmy: http://www.youtube.com/user/MKMegaTrilogy/videos
Download:
Brak, ale mogę podesłać próbną wersję.

Uwagi:
Szczegółowa lista zmian: http://justpaste.it/dp90
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group