NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 36
Autor Wiadomość
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 14-08-2014, 23:46   

wyszarpane z szuta słowa msg: "Chodzi bardziej o to, że parę lat temu pojawił się temat z bitwą i każdy zamykał się w pokoju na kilka dni a po tygodniu wystawiał grę. Gra była prosta w budowie, i zajmowała miejsce na podium. Dziś wszyscy się babrzą na forum w dobieranie platformy do kwiatuszka, kwiatuszka do serduszka, serduszka do ździebełka a tego z kolei do ekranu GAME OVER, głupie pytania w stylu "ehe ehe, a jak zrobię 100 000 obiektów to przyjmiecie moją pracę?" albo "a można mieć w grze SILNIK"? Tak jak mówiłem, pomyśl, jedyne czym ryzykujesz to odrzucenie twojej pracy. Nic wielkiego. Przynajmniej dla mnie."

nabijałem jedynie posty, czego serdecznie żałuję! i przyznam, gdzieś uciekły te czasy, co się zwyczajnie siadało do gry, pobudzonym tematem bitwy (niejako stanowił bodziec, motywację, inspirację... przewodnią myśl działania) i bez oglądania się na innych wrzucało po prostu ciekawą giereczkę - czysta zabawa, fast fun, popisówa umiejętności, pomysłowości i daru znajdowania wolnego czasu :--P

cmok :--*
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 15-08-2014, 00:21   

Bitwa ma być wyzwaniem. Zawsze staram się dobierać temat bitwy tak, aby można go było zinterpretować na wiele różnych sposobów, ale żeby nie dało się do niego dopasować dowolnej gry.

Bo nie chodzi przecież o to, żeby wyminąć temat, ledwie go musnąć w produkcji i liczyć na to że admin się zlituje i dopuści grę do głosowania. Takie kombinowanie jest wbrew temu, czym bitwa w założeniu jest - zabawą jak i wyzwaniem. To nie jest wymyślenie dowolnej gry a potem podrasowanie jej elementów żeby jakoś przepchnęła się przez temat - jeśli ktoś tak robi, to po prostu brakuje tej osobie ambicji.

Chodzi wymyślenie gry, która w całości zgodna z tematem, a w swojej interpretacji pozostanie oryginalna. Tu jest ta różnica - zaczynamy od tematu bitwy, nie od gry. Oznacza to prawdopodobnie odrzucanie nawet i dziesiątek różnych pomysłów, ale pomysł jest tu już połową sukcesu :)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
adrian09_01 
Dezerter
Babcia Frania


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: tak
Posty: 227

3 Prestiż
Wysłany: 20-08-2014, 17:12   

Fadziu, powinieneś dopisać formułkę:

PS2:
Udział w bitwie bierzecie na własną odpowiedzialność. Nie ponosimy odpowiedzialności za zniszczone klawiatury i mysze w wyniku poziomu trudności gier na bitwę podesłanych.
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 20-08-2014, 18:06   

adrian09_01 napisał/a:
Fadziu, powinieneś dopisać formułkę:

PS2:
Udział w bitwie bierzecie na własną odpowiedzialność. Nie ponosimy odpowiedzialności za zniszczone klawiatury i mysze w wyniku poziomu trudności gier na bitwę podesłanych.

Aż się prawie udusiłem przez ciebie.
_________________
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 20-08-2014, 18:08   

Zniszczone myszy i klawiatury pasują do tematu, natomiast wszelkie formułki ostrzegające już nie ;)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Sasiacz 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 77

6603 Prestiż
Wysłany: 24-08-2014, 14:27   

Ok, spora część silnika już zrobiona :P . Została jeszcze tylko grafika, sklecenie jakiejkolwiek fabuły oraz level design.

BTW. Kiedy można oczekiwać aktualizacji listy nagród?
_________________
Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 24-08-2014, 15:34   

Na śmierć zapomniałem >.<'
Zaktualizowana lista znajduje się tutaj. Więc jeśli te nagrody nie zachęcą was do walki, to już nie wiem co zachęci ;)
Warto podziękować też hojnej Sne, bo ona ufundowała większość nagród, w tym niektóre bardzo fajne.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 24-08-2014, 16:05   

Sasiacz napisał/a:
Ok, spora część silnika już zrobiona :P . Została jeszcze tylko grafika, sklecenie jakiejkolwiek fabuły oraz level design.

BTW. Kiedy można oczekiwać aktualizacji listy nagród?

Hehe, ja dopiero grafikę i muzykę robię, nad silnikiem niedługo się zajmę, mam go już w głowie, ale wiadomo jak to jest xD

Fajne nagrody, bardzo fajne, warto brać udział.
_________________
 
     
Sasiacz 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 77

6603 Prestiż
Wysłany: 24-08-2014, 16:38   

Trzeba się przyłożyć bo jest z czego wybierać ;)

@Edit
Taki ogólny raport z postępów:
Silnik już w większości jest, do zrobienia pozostają jakieś rozszerzone zachowania dla nowych typów wrogów. Ciągle jeszcze tworze grafikę otoczenia oraz dorabiam animacje dla postaci.
Ogólnie mam już 2 pełne "poziomy". Planuje zrobić 10. Zobaczymy jak wyjdzie ;)

[ Dodano: 15-09-2014, 19:46 ]
Czy wchodzi w grę wydłużenie terminu o jeden tydzień? Chciałbym dopracować poziomy a w jeden weekend to nie bardzo :|
Oczywiście dostosuje się jeżeli admin czy inni uczestnicy nie wyrażą zgody.
_________________
Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 15-09-2014, 21:27   

Sasiacz napisał/a:
Trzeba się przyłożyć bo jest z czego wybierać ;)

@Edit
Taki ogólny raport z postępów:
Silnik już w większości jest, do zrobienia pozostają jakieś rozszerzone zachowania dla nowych typów wrogów. Ciągle jeszcze tworze grafikę otoczenia oraz dorabiam animacje dla postaci.
Ogólnie mam już 2 pełne poziomy. Planuje zrobić 10. Zobaczymy jak wyjdzie ;)

[ Dodano: 15-09-2014, 19:46 ]
Czy wchodzi w grę wydłużenie terminu o jeden tydzień? Chciałbym dopracować poziomy a w jeden weekend to nie bardzo :|
Oczywiście dostosuje się jeżeli admin czy inni uczestnicy nie wyrażą zgody.

Jestem za, nawet dłużej, przez początek roku szkolnego nie miałem czasu ani chęci, dopiero teraz lub jutro się biorę dalej do roboty :)
_________________
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 15-09-2014, 21:39   

Pppffft :D
Dowodzi to że nie ważne jak długi jest termin, zawsze zabieracie się na tydzień przed końcem i nie zdążacie. Macie świadomość że to jedna z najdłuższych, jeśli nie najdłuższa bitwa jakie były?

Anyway. Ktoś jeszcze ma coś do powiedzenia w temacie?
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Sasiacz 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 77

6603 Prestiż
Wysłany: 15-09-2014, 21:45   

Cytat:
Dowodzi to że nie ważne jak długi jest termin, zawsze zabieracie się na tydzień przed końcem i nie zdążacie. Macie świadomość że to jedna z najdłuższych, jeśli nie najdłuższa bitwa jakie były?

Wniosek z tego taki że trzeba robić krótszy termin żeby móc go potem wydłużyć XD

Co prawda zabrałem się do tego znacznie wcześniej niż tydzień temu tylko trochę się to rozwlekło ;P
_________________
Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl
 
 
     
Sunflower 
Bohaterka


Główny edytor: GameMaker
Posty: 100

29218 Prestiż
Wysłany: 15-09-2014, 21:57   

Fadex, to ty jeszcze się nie nauczyłeś, że po to jest początkowy termin, aby go przedłużyć? Właśnie dlatego lepiej robić bitwy krótsze; bo inaczej ludzie kolejkują Bitwę na odpowiednio dalszą pozycję. ^^ "

(jakby co, jestem za przedłużeniem)
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 15-09-2014, 21:59   

Bitwa całoroczna!
_________________
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 15-09-2014, 22:08   

Cytat:

Co prawda zabrałem się do tego znacznie wcześniej niż tydzień temu tylko trochę się to rozwlekło ;P

Ja zacząłem robić ostro 1 dnia bitwy już xD Ale przestałem 1 września.
_________________
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group