NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pomysły na Bitwy
Autor Wiadomość
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537

7976 Prestiż
Wysłany: 09-08-2014, 01:04   

Szczególnie, że to było bardzo fajnym wyzwaniem i sprawiło mi, jako twórcy, dużo frajdy. Co prawda były tylko dwa dni, ale dłuższy termin brzmi nawet lepiej. A wyniki będą mocno schizowe :D
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Sunflower 
Bohaterka


Główny edytor: GameMaker
Posty: 100

29218 Prestiż
Wysłany: 09-08-2014, 09:03   

Brzmi ciekawie, choć raczej unikałabym akurat tego generatora co podlinkował Neo, biorąc pod uwagę że ma w zwyczaju jako jeden z parametrów losować gatunek; jest tutaj spore pole do tego, żeby dany gatunek nie przypasował twórcom, zwłaszcza, jeśli wyjdzie np. MMO. Natomiast oparcie tematu na kilku luźnych słowach kluczowych (jak tutaj) faktycznie mogłoby dać ciekawe i różnorodne rezultaty. Sposobów realizacji pojedynczego motywu może być parę, sposobów łączenia kilku - mnóstwo.
 
     
Aha 
TenKtóregoImieniaNie WolnoWymawiaćDobrze


Główny edytor: Fusion 2.5
Posty: 340

18611 Prestiż
Wysłany: 09-08-2014, 14:14   

Albo może z http://orteil.dashnet.org/gamegen tylko uciąć gatunek? Pozostałe opcje są całkiem oryginalne i ciekawe w porównaniu do innych generatorów, oraz mogą być różnie interpretowane
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 10-08-2014, 22:52   

Dalei:

- komandos
- umykany obiekt
- wybieraj, wybieraj, wybieraj!
 
     
FatGordon 
Starszy szeregowy


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 9

112 Prestiż
Wysłany: 29-08-2014, 00:20   

Bitwa na gry sandboxowe. Im bardziej grywalna tym lepsze miejsce :)

[ Dodano: 29-08-2014, 00:21 ]
Bitwa na gry multiplayer polegające na współpracy.
 
     
Sasiacz 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 77

6603 Prestiż
Wysłany: 29-08-2014, 12:06   

Cytat:
Bitwa na gry multiplayer polegające na współpracy.

Gdyby wybrano taki temat bitwy to wątpię czy zabrały by się ze dwie gry multi...
Tym bardziej że nawet na "normalne" tematy bitew frekwencja jest niska.
_________________
Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 01-09-2014, 21:38   

deerKP napisał/a:
- alcohol
- nick usera (robisz grę na temat konkretnego usera NB, na złość, ku chwale... albo dla jaj)
- samobójca (znajdź sposób na zginięcie, padnij najszybciej, najefektowniej, itp.)
- ślepota
- samograjka
- pustka

Wiem, że trochę późno, ale czy wszystko w porządku? Chcesz o czymś porozmawiać?
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 02-09-2014, 20:37   

nie trzeba się troskać o mnie, to jedynie skutki nadmiernego picia coke :--]
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 187

2933 Prestiż
Wysłany: 08-10-2014, 18:30   

Gra "na kibel" dobrym przykładem jest YumohuSeyo - Nie umżyjaj dżdżownico. :) [
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 08-10-2014, 18:51   

Nie umrzyjaj dżdżownico to nawet gra nie jest. Więcej wysiłku włożono w menu.
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537

7976 Prestiż
Wysłany: 09-10-2014, 03:20   

Był w ogóle kiedyś temat "szybkość", "prędkość"?
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 187

2933 Prestiż
Wysłany: 26-10-2014, 14:51   

Najtrudniej zrobić grę opartą na eksploracji Dungeon'ów.
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Posty: 636

28588 Prestiż
Wysłany: 29-11-2014, 17:18   

Kto jest zainteresowany bitwą oraz podawajcie pomysły na temat.
_________________
( Przystan Ocalenie | Centaurus | Skrzydlaty Pies | WWF | Nakarm Psiaka )
 
     
gilos99 
Sierżant


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 104

2371 Prestiż
Wysłany: 29-11-2014, 17:55   

Mam chęć przystąpić do mojej pierwszej bitwy xD
Tematy:
- postapokaliptyczna,
- symulator(Goat Simulator),
- wyścigowa(NFS),
- skradanka(007),
- bez sensowna (coś w okolicy Matrixa),
- gra z elementami rpg(Dziennik bohaterów),
- sportowa(Frikik),
- parkour,
- niekończąca się gra (typu Drunken Pistoletov)
- strategiczna(Cultures, Battle Realms, Command & Conquer)
- turowa (jak w wormsach)
- ekonomiczna (np. GameDevTycoon),
_________________
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 29-11-2014, 20:02   

cokolwiek tu napiszecie, Dafex wymyśli lepsze :--)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group