[Globalna Wojna] 4 |
Autor |
Wiadomość |
Malin
Młodszy chorąży

Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Skype: 
Posty: 237
4748 Prestiż
|
Wysłany: 28-04-2015, 16:28
|
|
|
I tak nic nie zrobię, wszystkie aktualne projekty zostały wstrzymane |
_________________
 |
|
|
|
 |
Cootje
Legenda
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 642
18042 Prestiż
|
|
|
|
 |
BROO
Pupogłowy Wizard x-)

Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 28-04-2015, 16:34
|
|
|
O, termin przedłużony. |
|
|
|
 |
1oolec
Kapral
 
Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 37
221 Prestiż
|
Wysłany: 29-04-2015, 09:41
|
|
|
Ja robie oczywiście |
_________________ STOLEC STUDIO - gry nie dla lamusów
STOLEC STUDIO - it's not a bug it's a feature
xD
 |
|
|
|
 |
Zax37
Kapral
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 29
1661 Prestiż
|
Wysłany: 29-04-2015, 14:08
|
|
|
Co prawda to prawda... darmowe Fusion 2.5 potrafi wejść człowiekowi w tyłek, ograniczona jest nie tylko ilość ramek, ale również np. ilość obiektów, no ale trudno. Jak ktoś nie potrafi zmieścić menu/creditsów/cutscenek etc w dwóch ramkach to i w trzech się nie zmieści x)
A tak wracając do samego 2.5 free edition - mówicie żeby podsyłać sam kod? Czy jednak mam komuś tyłek żeby mi zbudował projekt? |
|
|
|
 |
duur
Starszy sierżant
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 29-04-2015, 14:44
|
|
|
parę pytań:
Rozgrywka – 1 do 20 pkt.
brak zapytania (wiadomo, gameplay rządzi - tylko czy.. liczy się subiektywnie odebrana wygoda, 'fajność' grania.. czy docenianie starań autora, że dał możliwość 'brutalnego heh' powrotu do retro czasów?)
Wykonanie – 1 do 10 pkt.
jakie aspekty są brane pod uwagę? pomysłowość rozwiązań koderskich? staranność wykonania ogółem gry? czy są oceniane bebechy: porządek w edytorze ramki? elegancko napisane komentarze po angielsku? (w tej chwili mam krótkie, pomocnicze komentarze w swojskim języku - mam się tym przejmować, czy upiększyć)
Grafika - 1 do 5 pkt.
brak zapytania
Udźwiękowienie - 1 do 5 pkt.
brak zapytania
Szalony Koder - 1 do 5 pkt (Gry wykonane w nie więcej niż 5 zdarzeniach na każdą ramkę).
jeśli w jednej ramce (gra) wykonam 20 events, a w pozostałych po 5 events - zostanie to wzięte pod uwagę, czy potraktowane jako wszystkie ramki dwudziestozdarzeniowe, bo w jednej z nich dwadzieścia zdarzeń??
Przenośność kodu - 1 do 4 pkt (Gry działające z Android/IOS/HTML/SWF exporterem).
jak to rozumieć? w domyśle jury ma ocenić możliwość / łatwość przełożenia gry na inne: swf, android..? czy gra musi być od razu tak wykonana, by juror bez żadnej ingerencji w kod, mógł skompilować do innych niż exe - i ma samo przez się działać? (w tym przypadku tylko "klik myszą" spełnia taką funkcję)
staram się tu wyciągnąć parę pkt i oparłem całe założenia swojej gry o jeden klawisz, w domyśle: tapnięcie / przytrzymanie palucha na ekranie mobilnej gry [lub automat retro z buttonem do nawalania] - będę wściekły :--P jak ten zabieg nie przyniesie chwały, a jedynie okrzyk: "wariat! mógł dać normalne sterowanie!"
dziękuję za uwagę :--* |
|
|
|
 |
Cootje
Legenda
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 642
18042 Prestiż
|
Wysłany: 29-04-2015, 15:29
|
|
|
Zax37, zawsze można tworzyć grę na konkurs w MMF2, a co do projektu to musi być plik mfa i opcjonalnie exe.
Deer...
Gameplay to punkty za to jak bardzo gra wciągnie sędzie w rozgrywkę i jak bardzo podoba mu się pomysł bez względu na wykonanie.
Wykonanie to punkty za połączenie wszystkiego w całość, rozwiązania użyte w kodzie oraz profesjonalizm twórcy.
Mad Coder Jeśli masz 5 lub mniej zdarzeń w ramce z grą to je otrzymasz. Nie ma sensu podciągać pod to menu i ramki nieużywane w grze.
Przenośność kodu Gra powinna się bez zmiany w kodzie kompilować i działać na innych platformach. Jedyne zmiany jakie sędzia powinien wprowadzić to rozdzielczość i zmiana typu platformy. |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
 |
Don_Sotto
Bohater
 
Główny edytor: 
Posty: 221
2783 Prestiż
|
Wysłany: 29-04-2015, 19:18
|
|
|
Don sotto dołącza do zabawy! Miejcie się na baczności;) |
_________________ A ty - czy lubisz grać w słabe gry? Nie czyń drugiemu, co Tobie nie miłe. / www.donsotto.pl / |
|
|
|
 |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 30-04-2015, 07:35
|
|
|
Zax37 napisał/a: | Co prawda to prawda... darmowe Fusion 2.5 potrafi wejść człowiekowi w tyłek, ograniczona jest nie tylko ilość ramek, ale również np. ilość obiektów |
A ile obiektów może być maksymalnie? Póki co nie osiągnąłem limitu i nie wiedziałem, że jest.
EDIT: martwi mnie natomiast inna rzecz. Mam wrażenie, że pewne warunki działają inaczej w CF niż w TGF2.
Np.
Kod: | obiekt A ma wartość taką samą jak obiekt B | w CFie porówna mi wartości pierwszego z brzegu A z pierwszym lepszym B, podczas gdy w TGFie, jak dobrze pamiętam, porównywał wszystkie i akcje stosował dla każdej znalezionej "pary".
Ale to jeszcze będę musiał potwierdzić, bo dawno TGFa nie uruchamiałem. |
|
|
|
 |
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 717
36330 Prestiż
|
Wysłany: 30-04-2015, 08:35
|
|
|
Masz 2 sposoby sprawdzania takiego warunku, jeśli porównujesz alterable za pomocą warunku do tego w danym obiekcie, będzie inne zachowanie niż porównywanie przez warunek z special conditions.
Generalnie cf I tgf2 to jeden pies, tylko znacznie poprawiony.
</ot> |
_________________
 |
|
|
|
 |
Cootje
Legenda
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 642
18042 Prestiż
|
Wysłany: 30-04-2015, 13:08
|
|
|
Teraz masz for each of two object, które idealnie się do takiego zadania nadaje. |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
 |
Zax37
Kapral
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 29
1661 Prestiż
|
Wysłany: 01-05-2015, 10:55
|
|
|
Limit 30 obiektów aktywnych. Backdropów można chyba ile wlezie.
To, że cokolwiek bym teraz nie ruszył sprawia że Fusion przechodzi w tryb nieaktywny sprawia że czuję, że wykorzystałem już wszystkie możliwości w tym projekcie.
Tymczasem podsyłam swoje wypocinki na podanego maila... |
|
|
|
 |
Cootje
Legenda
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 642
18042 Prestiż
|
Wysłany: 02-05-2015, 14:35
|
|
|
Następnym razem damy jedną zasadę aby gra była robiona w CF free oszczędzi nam to pisania ograniczeń |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
 |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2015, 18:10
|
|
|
Zax37 napisał/a: | Limit 30 obiektów aktywnych. Backdropów można chyba ile wlezie.
To, że cokolwiek bym teraz nie ruszył sprawia że Fusion przechodzi w tryb nieaktywny sprawia że czuję, że wykorzystałem już wszystkie możliwości w tym projekcie.
Tymczasem podsyłam swoje wypocinki na podanego maila... |
Ale to jest 30 TYPÓW różnych obiektów, tak? W sesnie, że jak mam 20 zombiech, 5 ludzi i 40 pocisków to to się liczy jako 3 obiekty dla tego ograniczenia? |
|
|
|
 |
Zax37
Kapral
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 29
1661 Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2015, 18:24
|
|
|
Tak tak, oczywiście Chyba że masz 30 różnych typów zombie, to będzie ciężko, bo na gracza, pocisk i rozbryzgi krwi będziesz musiał z trzech zrezygnować. |
|
|
|
 |
|