Poszukiwany system zarządzania zasobami ludzkimi (?) |
Autor |
Wiadomość |
BROO
Pupogłowy Wizard x-)

Pojedynki: nie
Posty: 502
Prestiż
|
Wysłany: 03-07-2015, 22:00 Poszukiwany system zarządzania zasobami ludzkimi (?)
|
|
|
Szukam systemu z taką funkcjonalnością:
- przydzielanie/zarządzanie zadaniami
- upload plików
- logi, utrzymywanie poprzednich wersji plików
Mam doświadczenia z TortoiseSVN, ale dunno czy jest on dostatecznie dobry (chodzi głównie o część z przydzielaniem/zarządzaniem zadaniami). Pliki w obrocie to dane binarne, więc też nie wiem jak SVN się spisuje przy takich (i jego mechanizm różnicy).
Jakie są wasze doświadczenia/rekomendacje? Chodzi mi o darmowe rozwiązania. Mile widziane krótkie objaśnienie i stopień trudności wdrożenia/szkolenia ludzi :->. |
|
|
|
 |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Posty: 1731
Prestiż
|
Wysłany: 03-07-2015, 22:31
|
|
|
Pierwsze słyszę, by SVN miał coś wspólnego z zarządzaniem zasobami ludzkimi, ale właściwie to krótko z niego korzystałem (chyba, że mówiąc TortoiseSVN masz na myśli co innego, niż to: http://tortoisesvn.net/).
Systemy kontroli wersji ogólnie słabo sobie radzą z plikami binarnymi, ale to też zależy od tego, co to są za pliki. Np. jeśli to jest .zip, to wiadomo, że każda kolejna wersja pliku będzie niemal w 100% różna od poprzedniej i nawet najlepszy diff nic na to nie poradzi. |
|
|
|
 |
BROO
Pupogłowy Wizard x-)

Pojedynki: nie
Posty: 502
Prestiż
|
Wysłany: 03-07-2015, 22:50
|
|
|
Wolałbym coś bez DIFFa, ale skoncentrowane bardziej na przydziale zadań, tylko nie miałem do czynienia z takimi systemami. |
|
|
|
 |
Zax37
Kapral
 
Pojedynki: tak
Posty: 29
Prestiż
|
Wysłany: 04-07-2015, 00:07
|
|
|
Używaliśmy kiedyś przez chwilę z kolegą coś takiego przy wspólnych projektach: Traq.io
Przy innych pracach używaliśmy Assembli(www.assembla.com). Ale to zależy tak naprawdę od tego, czego potrzebujesz. Z tego pierwszego pamiętam fajną sprawą były wątki problemów i propozycji, przydzielanie zadań, milestony i roadmapy. Dobrze pomaga się zorientować w tym co właściwie robicie w projekcie zespołowym, ile trzeba zrobić przed deadlinem i co można na szybko odhaczyć w przerwie między większymi pracami. Assemblę kojarzę głównie ze względu na repo/svn, ale też są członkowie zespołu, jest changelog, strumień projektu... No jak mówiłem, zależy czego konkretnie potrzebujesz |
|
|
|
 |
Cootje
Legenda
 
Posty: 639
Prestiż
|
Wysłany: 04-07-2015, 01:21
|
|
|
Do mojej firmy napisałem taki prosty system, ale chyba też skuszę się na coś bardziej rozbudowanego jak coś znajdę to dam znać. |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Pojedynki: nie
Steam: 
Posty: 1773
Prestiż
|
Wysłany: 04-07-2015, 07:46
|
|
|
Polecam bitbucket, jak wszyscy jesteście pod jednym repozytorium to możecie tworzyć issues i nawet automatycznie je naprawiać zwykłym komentarzem do commita. Nie wiem jak jest dokładnie z supportem dla SVNa, ale możesz przejrzeć to: http://herohuyongtao.blog...-your-code.html
Używałem w swoich projektach grupowych i sprawdzał się bardzo fajnie, przynajmniej pod gitem. Jest DIFF (jak we wszystkich serwisach wspomagających kontrolę wersji), ale ja to uznaję za plus - bo można przeglądać kto dał jaką wstawkę i w jaki sposób rozwiązał taska. Nie jest stricte nastawiony na zarządzanie zasobami ludzkimi, ale ma sporą funkcjonalność poza zwykłą kontrolę wersji. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
Halamix2
Ahegao

Steam: 
Posty: 99
Prestiż
|
|
|
|
 |
|