Włosy |
Autor |
Wiadomość |
DFSTR
Dezerter
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Pomógł: 1 raz Posty: 177
308 Prestiż
|
Wysłany: 16-05-2016, 19:15 Włosy
|
|
|
Jak zrobić machające się włosy według kierunku, np. jak biegnę w prawo to włosy odchylają się w prawo jakby wiatr? |
|
|
|
|
GHPL
Starszy chorąży
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 18 razy Posty: 386
6075 Prestiż
|
Wysłany: 16-05-2016, 19:45
|
|
|
Może animacje?
EDIT: Rysujesz postać na kierunku np. w lewo i po lewej wybierasz "running" i tam rysujesz animacje tych włosów. Coś takiego masz zrobić |
|
|
|
|
DFSTR
Dezerter
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Pomógł: 1 raz Posty: 177
308 Prestiż
|
Wysłany: 16-05-2016, 21:16
|
|
|
Bardziej chodziło mi o taką jakby fizykę. |
|
|
|
|
GHPL
Starszy chorąży
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 18 razy Posty: 386
6075 Prestiż
|
Wysłany: 16-05-2016, 22:07
|
|
|
Cerey, no to musisz zrobić kilka jakiś obiektów włoso-podobnych i podłączyć je do postaci |
|
|
|
|
Cootje
Legenda
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 35 razy Posty: 644
18047 Prestiż
|
Wysłany: 17-05-2016, 20:11
|
|
|
Jedna z paru animacji wylosowana dla danego kierunku bo inaczej po prostu się nie opłaca tego robić jeśli szanujesz wydajność swojej gry. |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
|
GHPL
Starszy chorąży
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 18 razy Posty: 386
6075 Prestiż
|
Wysłany: 17-05-2016, 20:19
|
|
|
Cerey, dokładnie. Miej rozum i godność człowieka i użyj animacji. |
|
|
|
|
Neoqueto
Moderator Akcelerator
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 60 razy Posty: 537
7976 Prestiż
|
Wysłany: 17-05-2016, 23:33
|
|
|
Możesz spróbować zrobić oparte o trygonometrię i jakieś pseudo zachowanie pędu z użyciem wbudowanych ruchów, ale włosy byłyby wtedy proste jak druty, inaczej wydajność gry by leżała już kompletnie. Brzmi jak fajny pomysł na przykład, jeśli te włosy mają być kluczowe dla gry. |
_________________ Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł! |
|
|
|
|
Sporek
Bohater Producent Wody w Proszku
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy Posty: 349
15764 Prestiż
|
Wysłany: 18-05-2016, 12:40
|
|
|
Zrób jedną animacje włosów lub ewentualnie 3, obracającą się na wszystkie strony. Idzie w lewo, niech będzie w prawo się obracać. Tak jak mówili, trygonometria. Nie będzie krzywo jeśli animacje będą ładnie zrobione. A jak postać staje, to włosy opadają. A tak to się nie opłaca oddzielnych włosków. W takim wiedźminie 3 na przykład, włączenie fizyki włosów strasznie pogarsza wydajność. |
_________________
|
|
|
|
|
Ishimura
Chorąży
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy Posty: 299
4531 Prestiż
|
Wysłany: 18-05-2016, 13:39
|
|
|
Robiłem tak kiedyś dla peleryny bohatera. Robisz animację lewo/prawo. Kilka pierwszych klatek, kiedy peleryna się unosi, a reszta klatek kiedy peleryna faluje podczas biegu. Tylko jak dajesz loopa na animacji to daj back to (numer klatki kiedy zaczyna sie falowanie). Jeśli tego nie zrobisz, wtedy powtórzy się cała animacja razem z unoszeniem. Analogicznie można zrobić włosy. |
|
|
|
|
|