NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Advance Wars
Autor Wiadomość
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 18-03-2006, 11:27   Advance Wars

Tak sobie myślę, że gra advance wars świetnie się nadaje na grę klikową :)
To turówka. Chodzi się jednostkami które mają określony ruch, amunicję, ilość paliwa... Aby zaatakować muszą być obok przeciwnika (wyjątek - wyrzutnia rakiet i batleship, te mogą na określoną odległość)
O co chodzi:
kilka rodzajów jednostek, terenów i zabudowań.
Jednostki poruszają się czasem wolniej, a czasem szybciej na różnych terenach (np. w lesie wolniej niż po drodze)
I via :)
Grafika bardzo prosta...
Jednostki: (w nawiasach zaznaczony jest atak [piechota, pojazdy lądowe, pojazdy powietrzne, łodzie - cena])
piechota - bazukowcy (5, 5, 1, 0 - 3000$, 10 HP), karabinierzy (5, 1, 1, 0 - 1000$, 10HP)
pojazdy lądowe - wóz pancerny (7, 1, 2, 0 - 4000$, 12 HP), czołg (7, 5, 3, 1 - 7000$, 15 HP), duży czołg (9, 8, 8, 2 - 16000$, 20 HP), Anti-air (9, 3, 9, 0 - 8000$, 15 HP), wyrzutnia rakiet (8, 6, 0, 5 - 12000$, 15 HP)
pojazdy powietrzne - figther (0, 0, 10, 0 - 20000$, 20 HP), bombowiec (10, 9, 0, 7 - 24000$, 16 HP) helikopter (7, 4, 2, 4 - 10000$, 12 HP)
łodzie - submarine (0, 0, 0, 8 - 20000$, 22 HP), battleship (10, 9, 0, 4 - 30000$ - 30 HP), cruiser (0, 0, 9, 7 - 15000$ 25 HP)
Budynki:
HQ - przejęcie powoduje przegranie bitwy - obrona 4
Miasto - dostarcza 1000$ na turę - 3
Fabryka - tu tworzy się jednostki lądowe - 3
Lotnisko - tu tworzy się jednostki powietrzne - 3
Port - tu tworzy się łodzie i statki - 3

budynki przejmuje się piechotą.
I... Kto pierwszy zmiecie przeciwnika - wygrywa :)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
PoW 
Chorąży
Dziękuję, postoję.


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 3 razy
Posty: 296

22921 Prestiż
Wysłany: 18-03-2006, 11:39   

Advance Wars... mysłałem nad tym kiedyś ale jest taki jeden malutki problem - AI.
W prawdziwym AW mamy bardzo rozbudowane AI przeciwnika komputerowego. No, chyba, że miałbyś zamiar zrobić z tego grę przez internet na 2-4 graczy.
_________________
Mówię po polsku, bo myślę po polsku.
Choć nie zawsze.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group