Worm - Pomysł może ciekawy, ale... jakoś nie wciąga. Interfejs jest bardzo nieczytelny i źle się gra.
fil - może graficznie nieźle, mój ulubiony gatunek, bo survival, ale... chyba zapomniałeś o warunkach porażki.
Temporal - Znów to samo długie intro, no i chyba nie jestem dość hardcorowy, by w to grać Utknąłem już na pierwszej zagadce.
masterjayz - Pomysł całkiem niezły. Poziomu z samochodem chyba nie da się przejść.
Herrios - przydałaby się opcja gry na pełnym ekranie, trochę niewygodnie się gra w takim małym okienku. Ale póki co ta gra mnie wciągnęła najbardziej. Plus za gameplay i grafikę.
Kyogi - W drugim poziomie dotarłem do wroga, który czymś strzela. Mogę tylko przeskakiwać pociski i jakby zacina się możliwość chodzenia. To bug, czy muszę przetrwać odpowiednią ilość czasu?
Ishimura - prosta gierka, ale da się pograć Są karpie, jest cebula... czego chcieć więcej?
HappyOrange - według opisu powinienem wygrać, jak przetrwam do 3:30, a jednak gra szła dalej i przegrałem gdzieś w ponad 4tej minucie... gra ma mały exploit - wystarczy ciągle strzelać, by wszystko widzieć dookoła
Pisarz - jakoś nie wciąga...
Rexu - j.w.
Sporek - fajnie się zapowiadało, ładnie wygląda... ale nie znalazłem tu praktycznie żadnej gry. Same dialogi i jeden poziom, w którym nie da się zginąć...
Tak więc punktacja:
3 pkt - JarlFenrir - za największy gniot tej batalii
2 pkt - Herrios
1 pkt - Ishimura
Nie bierzcie ocen zbyt do siebie, one są całkowicie subiektywne i ani trochę nie ma w nich obiektywności
3 - Pisarz - czyż gra w której chodzimy cebulą nie emanuje POLSKOŚCIĄ? (w sumie to bez przekonania, ale wszyscy to robią, więc czemu nie)
2 - fil - urzekł mnie klimat.
1 - HappyOrange - ahaaa, czyli to się dzieje w mojej lodówce...
Zabrakło mi miejsc:
Herrios - plusy za to, że w tej grze jest gameplay, to bardzo ważna cecha.
jarlfenrir - nie rozumiem interfejsu, wygląda jak dobry pomysł zrealizowany w paru procentach.
Kyogi - trochę meh, od strony gameplayu (dlaczego ci zieloni kosmici sobie tak po prostu stoją? )
masterjayz - urzeka mnie pomysł, ale trochę za mało tu wszystkiego (zrozumiałe, w końcu było całkiem mało czasu).
worm - całkiem udany symulator żula na przystanku w stanie głębokiego upojenia alkoholowego.
_________________ Czy wiesz że... jedzenie kanapki powoduje zmniejszenie jej objętości?
3 pkt - HappyOrange
Przekupił mnie moim rodzimym miastem pokazanym w jak najlepszej jakości.
2 pkt - Herrios
Bardzo zaskoczyła mnie jakość wykonania i pomysł. Przyjemnie się grało i grafika była miła dla oka.
1 pkt - masterjayz
McPixel i co tu dużo mówić.
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 299
4531 Prestiż
Wysłany: 11-12-2016, 00:36
3 - Ishimura
2 - Herrios (fanem wieśka nie jestem, ale gra jest kompletna, bez bugów #Sporek)
1 - fil (Za przyjemny feeling strzelania, bez względu na okoliczności)
Ostatnio zmieniony przez Ishimura 11-12-2016, 00:41, w całości zmieniany 1 raz
Sporek - wbudowany ruch platformowy? Naprawdę? Ja rozumiem, że ograniczona ilość czasu, ale czy naprawdę szkoda poświęcić tę minutę więcej żeby ustawić PMO? Gra strasznie słabiutka.
Temporal - niestety ale daje 2/10 za propagowanie nienawiści w stosunku do użytkowników forum : (
Rexu - Exported games won't work until you upload them. Świetna acapella oka tygrysa.
Pisasz - Pierwszy raz widzę projekt z Unity na bitwie/pidżamie. Zła praca kamery i ustawione na sztywno sterowanie WSAD sprawiają że bardzo ciężko się w to gra (używam Colemaka, dlatego sterowanie jest strasznie pokraczne).
masterjayz - gra a'la McPixel. Cytując autora "szkoda, że jest słaba, ale zrobiłem".
Kyogi - kolejna gra ze sterowaniem na WSAD bez możliwości zmiany. Mała rada, używaj zamiast warunków klawiatury warunków z Player 1/2/3/4. W ten sposób możesz bardzo szybko zrobić możliwość zmiany sterowania przez wciśnięcie Ctrl+Y. Gameplay nuży.
Jarlfenrir - nudne i łatwe.
Ishimura - muzyka zbyt cicha w porównaniu do dźwięków.
Herrios - sterowanie w menu strzałkami, a w grze WSADem i myszką? : / Dobra oprawa audiowizualna (no, poza odgłosem miecza).
HappyOrange - cieszę się że doczekałem się własnej marki konserw w 2069 :--) Podoba mi się to jak ta gra próbuje mieć taki horrorowy klimacik, ale wszystko jest przykryte warstwą humoru. Doczekałem do 3:30 i nic się nie stało. Tekst na początku ciężko się czyta bo się obraca i jest na to zbyt mało czasu.
fil - uśmiechnąłem się.
worm - guwno robione 20-30 minut, zapomniałem o pidżamie i temat mi nie przypasował, więc uznałem że nie warto się starać. W czasie tworzenia udało mi się zagotować makaron.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum