Middle Ages - RTS - tytuł roboczy |
Autor |
Wiadomość |
Kyogi
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy Posty: 187
2933 Prestiż
|
Wysłany: 24-11-2016, 12:37
|
|
|
Nie chce nic mówić, ale jakbyś robił grę po Angielsku miałaby więcej graczy. Chyba że tłumaczenie będzie czy coś. |
_________________ wracam tu co parę lat |
|
|
|
|
wisnia_pc
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy Posty: 128
2356 Prestiż
|
Wysłany: 24-11-2016, 12:47
|
|
|
Kyogi napisał/a: | Nie chce nic mówić, ale jakbyś robił grę po Angielsku miałaby więcej graczy. Chyba że tłumaczenie będzie czy coś. |
Tak będzie wszystkie teksty są w zewnętrznych plikach więc nawet mogą być wszystkie języki jeżeli ktoś będzie sobie chciał przełożyć na własny. Na razie robię po polsku bo myślę po polsku:). No i to jest polska gra |
_________________ Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
|
|
|
|
|
Temporal
Podporucznik CP user
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 674
334 Prestiż
|
Wysłany: 25-11-2016, 08:52
|
|
|
Jak patrze na screeny to przypomina mi sie Knights and merchands. Dobra robota. |
_________________ Tajemnica 4
Soundcloud
msg napisał/a: | Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem. |
|
|
|
|
|
Kyogi
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy Posty: 187
2933 Prestiż
|
Wysłany: 28-11-2016, 00:14
|
|
|
Cofam to co powiedziałem. Uświadomiłem sobie że ekran ładowania jest czasem potrzebny. Bo ja mam słaby komputer, i kiedy jest jakiś frame który zamula, zanim się włączy przez jakiś czas widnieje ostania klatka poprzedniej ramki. Więc ustawienie jedno-klatkowego ekranu ładowania przed ciężkim frame jest jak ekran ładowania. Chyba że się mylę i jestem głupi XD. |
_________________ wracam tu co parę lat |
|
|
|
|
jarlfenrir
Generał brygady
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 28-11-2016, 12:56
|
|
|
Kyogi napisał/a: | ustawienie jedno-klatkowego ekranu ładowania przed ciężkim frame jest jak ekran ładowania. . |
Też czasem robiłem taki jednoklatkowy ekran ładowania. W czasach TGFa się przydawał. |
|
|
|
|
Kyogi
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy Posty: 187
2933 Prestiż
|
Wysłany: 28-11-2016, 23:20
|
|
|
Ja to odkryłem przy grze FNaF, której znalazłem mfa, tam prawie cała gra jest w jednym frame. Gdybym tego nie zobaczył, nie wiedziałbym jak działa tam ładowanie. |
_________________ wracam tu co parę lat |
|
|
|
|
wisnia_pc
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy Posty: 128
2356 Prestiż
|
Wysłany: 09-12-2016, 00:03
|
|
|
Małe info zrzut z nowymi budynkami, animacje gotowe, staram się wdrożyć je teraz do projektu pisząc kod.
Link Budynki
|
_________________ Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
|
|
|
|
|
Kyogi
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy Posty: 187
2933 Prestiż
|
Wysłany: 09-12-2016, 11:46
|
|
|
Nie mam pojęcia jak robisz takie ładne grafiki, ale ucz mnie mistrzu |
_________________ wracam tu co parę lat |
|
|
|
|
wisnia_pc
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy Posty: 128
2356 Prestiż
|
Wysłany: 10-01-2017, 17:13
|
|
|
Kilka nowości odnośnie edytora:
- zmieniono rysowanie mini mapy dodano nowe tekstury związane z nowymi obiektami
- dodano znacznik początkowy okna gry teraz można wybrać miejsce na mapie gdzie ma się zaczynać akcja
- dodano podpowiedzi co ułatwia tworzenie map
- dodano nowy system kasowania obiektów który jest teraz bardzo precyzyjny opiera się on na siatce poszczególnych obiektów
- dodano kasowanie selektywne teraz można usunąć wybrany typ obiektu znajdujący się nad innym np. usuwamy drzewa a tekstury pod nim zostają
- dodano rysowanie ciągłe gdy przytrzymamy klawisz myszy zwiększa to komfort w nanoszeniu obiektów np. tekstur.
- dodano nową opcje dla tekstur (warstwa nad/pod – ustala ona czy tekstura ma być nad obiektem skał czy pod, zwiększa to komfort i daje nowe możliwości w tworzeniu gór, wzniesień oraz wąwozów)
- wymieniono kilka tekstur terenu, oraz dodano nowe tekstury terenu, które bardziej pasują graficznie do gry
- zmieniono sposób rysowania gór, wzniesień, wąwozów, - wymieniono tekstury tych obiektów
- usunięto duplikowanie obiektów teraz nie można postawić obiektu tego samego typu na zajętym miejscu przez inny. Np. nie można postawić kilkunastu drzew na tym samym miejscu.
- dodano 3 tekstury ternu, które można wybrać dla całej mapy poprzednio był to tylko zielony placek ;
- dodano surowce do edytora (w końcu )
Film edytor map |
_________________ Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
|
|
|
|
|
Kyogi
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy Posty: 187
2933 Prestiż
|
Wysłany: 18-01-2017, 15:08
|
|
|
wisnia_pc napisał/a: | wszystkie teksty są w zewnętrznych plikach więc nawet mogą być wszystkie języki jeżeli ktoś będzie sobie chciał przełożyć na własny. |
może jakiś tutorial xd |
_________________ wracam tu co parę lat |
|
|
|
|
wisnia_pc
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy Posty: 128
2356 Prestiż
|
Wysłany: 07-02-2017, 12:54
|
|
|
Kolejna aktualizacja a z nią mały pokaz:
Film na kanale
Info Alpha 05 kilka istotniejszych zmian które były wprowadzone:
Silnik:
- dodano efekt zaznaczenia jednostek oraz budynków
- dodano kilka efektów min. efekt deszczu
- poprawiono mini mapę teraz punktory jednostek i budynków nie składają się z aktywnych obiektów tylko są rysowane funkcją co zredukowało liczbę aktywnych obiektów a przy tym zwiększono FPS gry
- naprawiono bardzo poważny błąd rekrutacje jednostek w kilku budynkach tego samego typu teraz jednostki wybierają poprawnie cel dla swojego budynku w którym są rekrutowane
- dodano losowo liczbę surowca każdemu drzewu zależnie od wielkości i typu drzewa, dodałem również opcję podglądu ilości surowca w drzewach gdy drwal/e są zaznaczeni i kursor znajduje się nad drzewem.
- dodano licznik postępu wycinki drzewa dla jednostki drwal
- poprawiono kilkanaście błędów które zdołałem do tej pory wychwycić
- dodano podmenu wyboru mapy z listy z podglądem mapy
-dodano szybki zapis F5 oraz automatyczny zapis co kilka minut do wyboru w opcjach. Dodano do zapisywanych plików informacje: Szybki zapis, Automatyczny zapis, nazwę mapy, datę, godzinę.
- podzielono komunikaty jednostek na 4 typy, w zależności co robi jednostka wybierane są komunikaty z grupy. (stoi, idzie, pracuje, idzie z surowcem)
- dodano informacje obecnego doświadczenia po najechaniu na ikonę jednostki, zwiększono koszty zdobywania lvl przez jednostki
- zredukowano 80 linijek kodu do 20 opartych na grupach
- dodano podmenu wczytywania zapisanego stanu gry
- mini mapa wczytuje mgły wojny po zapisaniu stanu gry
Budynki:
- studnia dodano ilość wody oraz akcje związane z tą funkcją
- studnia dodano zasięg studni który będzie można zwiększyć badaniem
- dodatkowa funkcja w budynkach - utrzymaj pozycję, pracownicy którzy są wyznaczeni do pracy w budynku nie będą reagować na polecenia gracza dopóki opcja będzie aktywna. Ma to zapobiec przypadkowemu zwolnieniu pracownika, przy zaznaczeniu jednostek gdy jest np. w trakcie gaszenia pożaru a chcemy zaznaczyć inne jednostki.
-poprawiono wybieranie przełączanie miedzy budynkami tego samego typu teraz kliknięty budynek pokazuje rzeczywiste wartości, a nie poprzedniego który był wybrany
- nowy budynek chata osadników zrobiona od podstaw animacje oraz akcje z nim związane, dodano również animacje rekrutacji poddanego teraz jednostka nie pojawia się z znikąd tylko wychodzi przez drzwi
- zmieniono sposób rekrutacji jednostek w budynkach produkcyjnych teraz żeby rozpoczęła się rekrutacja musi dojść do budynku osadnik przedtem ludzie wyskakiwali od razu po zakończonym szkoleniu |
_________________ Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
|
|
|
|
|
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy Posty: 821
14370 Prestiż
|
|
|
|
|
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 76 razy Posty: 1411
40082 Prestiż
|
Wysłany: 01-03-2017, 22:23
|
|
|
wisnia_pc napisał/a: | prawdopodobnie będzie to najbardziej zaawansowany RTS jaki powstał w klikach. |
Middle Ages nadal wygląda ambitniej. A już na pewno jest najładniejsza z zestawienia. |
_________________ |
|
|
|
|
wisnia_pc
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy Posty: 128
2356 Prestiż
|
Wysłany: 01-03-2017, 22:28 Re: Middle Ages - RTS - tytuł roboczy
|
|
|
wisnia_pc napisał/a: |
Ja bym jednak aż tak mocnych słów nie używał bo można głodnego wilka wywołać z lasu. |
He he to już teraz mogę napisać że jest to najbardziej zaawansowany RTS w klikach, jak widziałeś filmy na kanale to zrozumiesz dlaczego . Po prostu w żadnym RTS-ie zrobionym w klikach nie napotkałem na porządny system wyszukiwania ścieżek, mini mapę, mgłę wojny, edytor map, skomplikowany system zarządzania osadą. Wszystkie te gry to takie niedokończone RTS-y, zawsze czegoś brak. |
_________________ Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
|
|
|
|
|
Fanotherpg
Porucznik I'm livin' proof
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy Posty: 821
14370 Prestiż
|
Wysłany: 01-03-2017, 22:43 Re: Middle Ages - RTS - tytuł roboczy
|
|
|
wisnia_pc napisał/a: | He he to już teraz mogę napisać że jest to najbardziej zaawansowany RTS w klikach, jak widziałeś filmy na kanale to zrozumiesz dlaczego . |
Ta zniewaga krwi wymaga.
wisnia_pc napisał/a: | Po prostu w żadnym RTS-ie zrobionym w klikach nie napotkałem na porządny system wyszukiwania ścieżek, mini mapę, mgłę wojny |
War on Antarctica? Sensou? Cały system RTSa poza mgłą wojny był zrobiony w 20 zdarzeniach podczas jednego z jamów na GameBuilderze -_-
msg napisał/a: | Middle Ages nadal wygląda ambitniej. A już na pewno jest najładniejsza z zestawienia. |
Ambitniej od czego? Ukończonego WoA z całą kampanią? Czy też zbędnymi efektami graficznymi aby gra wyglądała ładnie i chowała niedoróbki? |
_________________ Indie since 1997. |
|
|
|
|
|