NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Przygodowa] Futurust
Autor Wiadomość
dEn 
Starszy kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 45

2005 Prestiż
  Wysłany: 16-02-2017, 10:04   [Przygodowa] Futurust





Udało się :D




Tytuł:Futurust :]

Gatunek:Przygodowa

Autorzy:
Grafika, animacje, scenariusz: dEn
Drugi grafik: Ola Truszczyńska, Daria Hanusiak.
Kod: delgado
Wsparcie zdalne: Fanotherpg
Muzyka: Bartosz Szafrański


Opis: Gra bazującą na literaturze sf oraz innych grach przygodowych typu Machinarium. Wcielamy się w postać robota Rusta, który musi odkryć dlaczego roboty stają się złe.


Www.
https://futurust.pl

INSTAGRAM
https://instagram.com/_u/futurust_?r=sun1

TWITTER
https://twitter.com/Futurust_?s=09

FACEBOOK
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1677519485886164&substory_index=0&id=1676225296015583

Termin:
Demo : wrzesień 2017
Pełna wersja: marzec 2018



Foto:













Ostatnio zmieniony przez dEn 17-05-2017, 22:19, w całości zmieniany 20 razy  
 
     
wisnia_pc 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Pomógł: 4 razy
Posty: 104

2129 Prestiż
Wysłany: 17-02-2017, 14:27   

Rysunki ładne i to bardzo, ale jeszcze długa droga przed tobą do finalnego produktu:). Życzę powodzenia w projekcie, jak wyjdzie to na pewno zagram podoba mi się klimat takich gier.
_________________
Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
 
     
jarlfenrir 
Pułkownik


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 73 razy
Posty: 1555

34083 Prestiż
Wysłany: 17-02-2017, 14:32   Re: Futurust

dEn napisał/a:
Remake Machinarium.

Może chociaż jakieś zdanie wprowadzenia do tematu? ;>
 
     
dEn 
Starszy kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 45

2005 Prestiż
Wysłany: 20-02-2017, 10:28   

wisnia_pc napisał/a:
Rysunki ładne i to bardzo, ale jeszcze długa droga przed tobą do finalnego produktu:). Życzę powodzenia w projekcie, jak wyjdzie to na pewno zagram podoba mi się klimat takich gier.

Dziękuję, najbardziej lubię rysować, więc tym razem bardziej skupię się na tej strefie. W construcie będę działał minimalistycznie, bo kilka razy dostałem nauczkę(projekt wcale nie musi być rozbudowany)
jarlfenrir napisał/a:
dEn napisał/a:
Remake Machinarium.

Może chociaż jakieś zdanie wprowadzenia do tematu? ;>


Remake, mówi wszystko ;)Gra będzie na androida. Robię tylko jeden poziom i będę szukał osób chętnych do projektu. Przygodę zaczynamy w łazience, krótkie spięcie włącza naszego robota. Po wydostaniu się z poziomu okazuje sie, że ktoś wyłączył wszystkie roboty. Musimy im pomóc, po drodze rozwiązując zagadki

Szkic poziomu

Animacja chodzenia

Mov

Wklejona postać

Postępy z poziomu 1





movie
_________________
Chcesz nawiązać współpracę przy projekcie? Pisz na maila.
Ostatnio zmieniony przez dEn 22-02-2017, 20:25, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 587

393 Prestiż
Wysłany: 22-02-2017, 16:08   

dEn napisał/a:
Remake, mówi wszystko ;)Gra będzie na androida. Robię tylko jeden poziom i będę szukał osób chętnych do projektu. Przygodę zaczynamy w łazience, krótkie spięcie włącza naszego robota. Po wydostaniu się z poziomu okazuje sie, że ktoś wyłączył wszystkie roboty. Musimy im pomóc, po drodze rozwiązując zagadki


To wreszcie jest to remake czy własna gra wzorowana na Machinarium? Z tego co opisałeś, to wychodzi że jednak żadnego remaku nie robisz, albo po prostu pomyliłeś pojęcia.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud
 
     
dEn 
Starszy kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 45

2005 Prestiż
Wysłany: 22-02-2017, 16:50   

Pomyliłem pojęcia. Bazuję na Machinarium, które mnie zainspirowało więc remake nie bardzo pasuje ;)
_________________
Chcesz nawiązać współpracę przy projekcie? Pisz na maila.
 
     
Ludwig 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 97

2294 Prestiż
Wysłany: 22-02-2017, 16:54   

Może kolega uważa, że Machinarium było skopaną grą, z fajną oprawą i ją naprawi XD

remake - przerobić

Czepianie się przyjętego znaczenia słowa. Czysta semantyka :P Idąc tym tropem rozpiszmy się na pięć stron, na temat czyjejś literówki czy braku przecinka w odpowiednim miejscu XD Jak to na forach XD
Takie jest moje zdanie.

Co do samej gry, to bardzo fajnie, że ktoś się zabiera za przygodówke. Osobiście mam dosyć kolejnych platformówek, z kwadratami w roli głównej :P Masz może coś z rozgrywki? Czy na razie sama grafika?

To co pokazałeś dla mnie wygląda bardzo interesująco. Obawiam się tylko o animacje, gdzie użyłeś za mało klatek animacji. Wygląda to dosyć drętwo. Spróbuj może "rozczłonkować" swoich bohaterów i użyć programu typu Spriter Pro.

Powodzenia
 
     
dEn 
Starszy kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 45

2005 Prestiż
Wysłany: 22-02-2017, 20:10   

Rozgrywka nie jest gotowa, na razie mam pełen scenariusz z 1 i 2 poziomu oraz kilkanaście linijek w construct. Zostało zrobić trochę animacji, później skaner i do przodu. Po ukończeniu 1 poziomu będę szukał chętnych do projektu, głównie kodera ;) Na razie są to plany nie mniej praca idzie do przodu.
O postępach będę informował na bieżąco.

Machinarium było doskonałą grą. Ideałów się nie przerabia, można jedynie próbować podrobić.

[ Dodano: 04-03-2017, 12:24 ]
Składanie animacji i to co mam do tej pory. Plik apk.

https://drive.google.com/file/d/0B_7VQPLKDEdSVXdDZThfdkF0M28/view?usp=drivesdk
_________________
Chcesz nawiązać współpracę przy projekcie? Pisz na maila.
 
     
kamiledi15 
Podporucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 5 razy
Posty: 576

3820 Prestiż
Wysłany: 05-03-2017, 23:53   

Robisz to taką samą techniką, jak ja, ale masz zupełnie inny styl rysowania - dokładniejszy i dużo bardziej szczegółowy. Wygląda to rewelacyjnie. Jedyne, o co bym się przyczepił, to że animacje są mało płynne, między każdą klatką wyraźnie widać chwilowy przestój. Przydałoby się ich ze 2-3 razy więcej. Ale to przygodówka, więc nie musi być idealnie płynna. W każdym razie grafika jest naprawdę świetna.
Machinarium kupiłem wiele lat temu i wstyd przyznać, ale jeszcze nie grałem. Kurzy się w pudełku i muszę wreszcie się za to wziąć :)
_________________
Pies Syrena wkrótce wróci.
 
 
     
dEn 
Starszy kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 45

2005 Prestiż
Wysłany: 06-03-2017, 09:56   

kamiledi15 napisał/a:

Machinarium kupiłem wiele lat temu i wstyd przyznać, ale jeszcze nie grałem. Kurzy się w pudełku i muszę wreszcie się za to wziąć :)

Koniecznie musisz nadrobić i zagrać w ten tytuł.

kamiledi15 napisał/a:
Robisz to taką samą techniką, jak ja, ale masz zupełnie inny styl rysowania - dokładniejszy i dużo bardziej szczegółowy

Z chęcią bym obejrzał twoje prace. Prześlij mi link do galerii na maila. Wymienimy się doświadczeniami.
_________________
Chcesz nawiązać współpracę przy projekcie? Pisz na maila.
 
     
kamiledi15 
Podporucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 5 razy
Posty: 576

3820 Prestiż
Wysłany: 06-03-2017, 10:22   

Możesz zobaczyć tutaj:
http://romanx.webd.pl/nb/...t=4623&start=75
_________________
Pies Syrena wkrótce wróci.
 
 
     
dEn 
Starszy kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 45

2005 Prestiż
Wysłany: 07-03-2017, 15:56   

Wszystkie grafiki i animacje do 1 poziomu gotowe.

Pora zaprojektować trzy mini gry. To też zrobione, czas na szkic.


[ Dodano: 09-03-2017, 15:32 ]
Zmiana planów zacząłem się bawić spliterem pro. Niestety nie wiem jak obrócić animację. O ile taka animacja nie jest problemem

O tyle już za taką nie wiem jak się zabrać

Doradzicie coś?

[ Dodano: 10-03-2017, 16:03 ]
Znalazłem rozwiązanie
Klik
Ciekawie to wygląda przy całkowitym obrocie bohatera.
Gdyby kogoś interesowało jak to zrobić tłumaczę:
Mamy kilka spritów tego samego przedmiotu: przód, bo, tył. W spriterze układamy je idealnie na stosie i nadajemy przezroczystosc. Pierwsza klatka u góry 0% transparent pozostałe 100% po 1 sekundzie w kolejnej klatce następną grafikę ustawiamy jako widoczną a poprzednia jako przezroczystą i tak do wykonania pełnego obrotu. Należy pamiętać że przejście musi być krótkie A czas wyświetlania klatek przód, bok, tył ,bok, dłuższy.
_________________
Chcesz nawiązać współpracę przy projekcie? Pisz na maila.
 
     
kamiledi15 
Podporucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 5 razy
Posty: 576

3820 Prestiż
Wysłany: 11-03-2017, 10:39   

Akurat też mam zamiar niedługo korzystać z tego programu, więc dzięki za wskazówkę. Teraz te animacje wyglądają sto razy lepiej.
Przy okazji - przeszedłem Machinarium. Dobra gra, ale niektóre zagadki zbyt mało intuicyjne i niestety musiałem parę razy skorzystać z podpowiedzi, na przykład:
Spoiler:

Niektóre minigry logiczne też mnie denerwowały, bo nie lubię ich w grach przygodowych. To tak jakby połączyć dwa gatunki gier w jeden. Ale ogólnie gra była bardzo dobra, głównie ze względu na grafikę i niektóre pomysły, więc z ciekawością będę czekał na twoją grę.
_________________
Pies Syrena wkrótce wróci.
 
 
     
dEn 
Starszy kapral


Główny edytor: Construct
Posty: 45

2005 Prestiż
Wysłany: 15-03-2017, 13:01   

Wszystko do 1 poziomu gotowe, niebawem można zacząć składać całość. Mini gry również zrobione.

Na insta pojawiają się fanarty :P
_________________
Chcesz nawiązać współpracę przy projekcie? Pisz na maila.
 
     
delgado88a 
Plutonowy


Główny edytor: Construct
Pojedynki: tak
Posty: 89

6033 Prestiż
Wysłany: 17-03-2017, 10:16   

Przyznaje że grafika jest przednia
_________________
www.facebook.com/IndependentGamedeveloper

www.rtypegear.pl
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group